Gå til innhold

Noen geeks her? Ps3 problem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er rette plassen å poste dette på, men prøver!

Kontrollen til min PS3 er ikke helt i humør for tiden. Den funker når jeg har koblet den til konsollen med usbkabelen, men den nekter å lade. Har prøvd å lade den i pc også uten hell.

Har også prøvd å lade en move kontroll, men det gikk heller ikke.

Er det rett og slett bare usbkabelen som er ødelagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette er rette plassen å poste dette på, men prøver!

Kontrollen til min PS3 er ikke helt i humør for tiden. Den funker når jeg har koblet den til konsollen med usbkabelen, men den nekter å lade. Har prøvd å lade den i pc også uten hell.

Har også prøvd å lade en move kontroll, men det gikk heller ikke.

Er det rett og slett bare usbkabelen som er ødelagt?

Ikke nødvendigvis. Forsøk å koble til kabelen i den andre USB porten på konsollen.

Kjenner du noen andre som har PS3? I såfall kan du ta med kontrolleren og kabelen, og se om den lader der. Da vet du i allefall at det ikke er noe galt med disse to. Noe som da tyder på at det sannsynligvis er noe galt med selve USB port(en/ene) på konsollen.

• Liker 1
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Forsøk å koble til kabelen i den andre USB porten på konsollen.

Kjenner du noen andre som har PS3? I såfall kan du ta med kontrolleren og kabelen, og se om den lader der. Da vet du i allefall at det ikke er noe galt med disse to. Noe som da tyder på at det sannsynligvis er noe galt med selve USB port(en/ene) på konsollen.

Jeg har prøvd begge portene, til og med prøvd med en minnepenn, å den funka helt fint.

Men så tok jeg usbkabelen og prøvde å lade movekontrollen i pcen. Det gikk!

Dessverre så gikk det ikke like bra med den andre kontrollen :( Så frykter at det er batteriet i den som har tatt kvelden.

Skrevet

Det har skjedd med min også, jeg har da latt den ligge til lading i flere timer, først da har den begynt å fungere igjen, så tyder nok på at batteriet er litt sletent ;)

Skrevet

Det har skjedd med min også, jeg har da latt den ligge til lading i flere timer, først da har den begynt å fungere igjen, så tyder nok på at batteriet er litt sletent ;)

Er en stund siden jeg brukte kontrollen, den har samlet støv i en skuff ganske lenge. Typ et år minst. Tok den opp for noen uker siden å lot den ligge å lade over natta. Men det hjalp ikke :( Å idag har jeg prøvd alt mulig, restartet konsollen og reset på kontrollen. Ingenting som hjelper :(

Surt, da den egentlig er veldig lite brukt.

Skrevet

Jeg har prøvd begge portene, til og med prøvd med en minnepenn, å den funka helt fint.

Men så tok jeg usbkabelen og prøvde å lade movekontrollen i pcen. Det gikk!

Dessverre så gikk det ikke like bra med den andre kontrollen :( Så frykter at det er batteriet i den som har tatt kvelden.

Ok, da er et nok slik som du sier skal jeg tro. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...