Gå til innhold

Meldt til barnevernet

Anbefalte innlegg

Gjest fortvila
Skrevet

siden vi ikke oppfører oss som storfamilien gjør, hvor de vil kontrollere alt vi gjør. Ja til og med hvordan vi lever og hva vi gjør, så har vi sakte men sikkert isolert oss mer og mer.

De har prøvd å splitte oss siden vi ble gift

De har spredd rykter om min kone, de hater henne, hun er ikke bra nok for vår storfamilie.

Nå har de gått så langt å melde oss til barnevernet, hvor de hevder at min kone er psykopat, mishandler barna og meg, og at hun misbruker medisiner.

de vil gjøre alt for å få kontroll over oss, spesielt meg. Vi lever i frykt, og politiet kan ikke hjelpe oss. Vi har forsøkt absolutt alt. Hva skal vi gjøre??

Barna våre har det veldig bra, vi frykter ikke barnevernet for og si det slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt usikker på hvem du refererer til når du sier "de?" Familien din?

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere har alt på det tørre har dere da ingenting å frykte fra barnevernet?<br /><br /> Anonym poster: bde5e51120c92bbaec9f0ca2f75f4771

• Liker 8
Skrevet

Går kona di på medisiner? Hvilke?

Hvor mange barn har dere? Særkull, felles?

Anonym poster: c1a1bf772857f8465ed6c5fb6474e26b

• Liker 1
Skrevet

Fortell ''de'' at de må slutte før det går ut over ungene. Si at de må leve med valget du har tatt, og du har valgt din kone og du elsker henne og barna. Ta det opp skikkelig slik at de forstår.

Skrevet

Du sier dere lever i frykt, men du frykter ikke barnevernet, hva er det du frykter da? Hvem er de?

Barnevernet griper sjelden inn uten at de har en skikkelig sak.

Hvis det er noe så bekymrer deg, så det best å ta kontakt med en advokat.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt usikker på hvem du refererer til når du sier "de?" Familien din?

Han mener vel storfamilien, han skriver jo selv at han ikke frykter barnevernet.

Skrevet (endret)

Du sier dere lever i frykt, men du frykter ikke barnevernet, hva er det du frykter da? Hvem er de?

Barnevernet griper sjelden inn uten at de har en skikkelig sak.

Hvis det er noe så bekymrer deg, så det best å ta kontakt med en advokat.

Barnevernet starter undersøkelser uansett så lenge de mener bekymringsmeldingen er alvorlig nok. Om noen i storfamilien hans har sendt bekymringsmelding til bv om at kona missbruker medisiner, misshandler barna osv så MÅ de opprette undersøkelse, hvis ikke gjør de ikke jobben sin. Og da undersøker de ståa i familien og om det i det hele tatt er noe hold i bekymringsmeldingen.

TS: Så lenge du selv vet at dette er noe familien din har diktet opp så tror jeg bare du kan slappe av, bv er sikkert vant med "falske" bekymringsmeldinger og om det viser seg at alt står bra til så blir saken henlagt etter undersøkelse. Men jeg skjønner at du er frustrert over familien din, og om de gjør noe slikt uten at det er noe grunnlag for det så tror jeg at jeg hadde vurdert å kuttet kontakten med dem.

Endret av mammamora90
Skrevet

TS:Slapp av dette kommer til å gå fint , siden anklagene mot deg er ubegrunnete-

Men hold sansene oppe du vet aldri hva den instansen kan finne på. Blir det for ille så PM meg, jeg har vært i en lignende situasjon.

Anonym poster: 062c6acfe77903d19f35c461c5f643d9

Skrevet

Når det har gått så langt hadde jeg kontaktet advokat, gjort ferdig saken med bv og så flyttet- eneste måten å få fred på.

Skrevet

Blir det for ille så PM meg, jeg har vært i en lignende situasjon.

Anonym poster: 062c6acfe77903d19f35c461c5f643d9

Man kan ikke sende PM til anonyme brukere, du må skrive under nick.

Jeg er ikke TS forresten.

Anonym poster: 70841efa4656046de773dc1079ccc09c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...