Gå til innhold

hvor og hvordan fant du drømmemannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor og hvordan fant du drømmemannen?

Hilsen ei som trenger ett lite håp for at han finnes...

Anonym poster: 8984b0f012a5f47468e3fa6b08073a18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ute på byen en fuktig kveld. Det var fadderuke og vi hadde felles bekjente, så vi endte opp på samme nachspiel. Vi snakket sammen og hadde mye til felles. Han fikk tak i e-mailadressen min uten at jeg var klar over det, og la meg til. VI møtte hverandre flere ganger ute og hjemme hos hverandre (han bodde sammen med en annen som jeg var blitt gode venner med.) Etter et halvt år var vi sammen. :)

Skrevet

Vi møttes faktisk gjennom Møteplassen.no i desember i fjor! Det var full kjemi med en gang, og når vi traff hverandre etter en liten uke, så sa det klikk ;) fire dager etter kom han på middagsbesøk hjemme hos meg, og etter den gangen så har det vært oss :) Tror han overnattet en ukes tid hjemme hos selg selv etter dette, siden det flyttet han praktisk talt inn hos oss!

Egentlig ganske utrolig at vi skulle finne hverandre, og ha så god kjemi! (og at begge var der samtidig!) Kan takke ei venninne av meg for at hun klarte å lokke meg inn dit ;)

Jeg var alenemamma, og hadde ikke lyst å dra på byen for å finne meg en mann og samboeren min jobbet veldig mye den perioden.

Men ingen av oss hadde egentlig tro på¨denne nettdatingen, men begge prøvde likevel! Og der traff jeg min drømmemann (og det må sies at han er helt fantastisk med jenta mi også)

Og her sitter vi da, ni måneder etter - flyttet inn i nytt hus for tre måneder siden, forlovet oss for en måned siden, og gifter oss neste sommer =)

Så det går an ;)

Skrevet

Og her sitter vi da, ni måneder etter - flyttet inn i nytt hus for tre måneder siden, forlovet oss for en måned siden, og gifter oss neste sommer =)

Så det går an ;)

Her er det to år siden vi ble sammen. ;) Vi flyttet sammen et halvt år etter vi ble kjent, altså rett etter vi ble sammen. Forlovet oss et halvt år etter vi flyttet sammen, og gifter oss neste sommer på vår treårs-forlovelsesdag! :fnise:

Skrevet

Artig å gifte seg på forlovelsesdagen sin da :)

Skrevet

På svisj, chat på nrk..

Anonym poster: c22b3494ff2375cce64ce4a8f14fed46

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Vi var på same leir da jeg var 15 og han var 17 år gamle. Begge la merke til hverandre og da vi bor kun 15 min fra hverandre prøvde begge å se om vi tilfeldigvis møttes igjen, uten å kunne navnet på den andre. Tre år senere var vi på samme leir igjen, han kjente meg igjen og vi begynte en diskusjon hvor vi var veldig uenige. Etter det la han med til på facebook. Det gikk mye i chatting på internett og etterhvert begynte han å gi meg tips om en jeg hadde hatt et godt øye for i tre år!

Men da det ikke ble noe mer mellom meg og han andre begynte ting å skje. Vi begynte å møtes og den sommeren ble vi kjærester, før han en måned senere flyttet til en annen by. Nå har vi vært kjærester i to år og skal gifte oss neste sommer etter tre år i avstandsforhold :)

Noen vil si det er tøft gjort, men både jeg og han er sikre på at vi vil dele livet sammen! :)

Skrevet

Via nettdating. Pratet sammen i 5-6 år før vi møtte hverandre irl.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hvor og hvordan fant du drømmemannen?

Hilsen ei som trenger ett lite håp for at han finnes...

Anonym poster: 8984b0f012a5f47468e3fa6b08073a18

I speilet, hver eneste morgen :nigo: Er nok fordi jeg er meg og spilet viser meg fra den beste side hver eneste gang :cool:

• Liker 4
Skrevet

.. han fant meg .... :sminkedokke:

og så inviterte han meg til å sitte bak på mopeden sin, og så kjørte han meg hjem .. og da var jeg fortapt :gullengel:

Det er drøyt 21 år siden, og mye vann har rent i havet, men nå skal vi endelig gifte oss :hjerter_rundt:

• Liker 4
Skrevet

Aaawww, Petalouda - kjærlighetshistorien deres gjør meg varm om hjertet! (Har lest mer av deres historie i andre innlegg her, og jeg kjenner jeg blir like "myk" hver gang, hehe :) )

Jeg møtte min elskede i et bryllup, faktisk :) Dvs - vi kjente (til) hverandre litt fra før, men i det bryllupet var det akkurat som om noe klikket på plass, og vi forsto at vi hører sammen :yvonne:

Vi har vært kjærester fra den dagen, fått et barn sammen, og skal gifte oss neste år :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Vi traff hverandre på fest hos en felles bekjent. Jeg var akkurat kommet ut av et lengre forhold og var fast bestemt på å være singel i minimum et år før jeg skulle så mye som se på en mann igjen.. jadda! Vi ble spleisa av venninna vår, og hadde kun øyne for hverandre hele kvelden. Da var det gjort! flyttet sammen og fikk oss hund etter et halvt år, kjøpte oss hus etter halvannet år, og etter 4 år sammen har vi nå to nydelige barn :hjerter_rundt: Har vært forlovet i 2 år, og gifter oss neste sommer :kghjerte:

Gjest navnelapp
Skrevet

Vi møttest på Asylet, plassen ved sidan av meg var ledig, han dumpa ned der, og etter ein time sat vi og klina... :hjerter_rundt:

Skrevet

På et utested i Oslo:) Jeg var superfull og han var edru hehe :rolleyes:

Skrevet

Aaawww, Petalouda - kjærlighetshistorien deres gjør meg varm om hjertet! (Har lest mer av deres historie i andre innlegg her, og jeg kjenner jeg blir like "myk" hver gang, hehe :) )

hi hi så koselig sagt, tusen takk ... :)

Skrevet

Han trengte leilighet, og jeg trengt en som kunne betale halve leia.

Skrevet

Jeg snubla over mannen min på jobb. Han var sjef på kveldsteamet og jeg jobbet på dagtid, men satt overtid en kveld. Også så jeg at det var mye å gjøre for kveldsteamet og spurte han om jeg skulle hjelpe til. Da sa han "Nei du kan bare sitte der og være pen". Med ett teit glis. Som egentlig er en ganske teit ting å si. Og litt små sjåvinistisk ting å si. Og han har vel sagt i ettertiden at han angret fælt på at han sa det fordi jeg bare så rart på han.

En stund senere så spurte han om jeg ville være med ut (da hadde jeg glemt den teite kommentaren) og sa ja. Det kunne jo hende han hadde noen søte kompiser! Og når jeg da kom bort på puben ble det veldig tydelig at det ikke bare var "øl med kollega" men dobbeldate (en kompis hadde og med dame som han flørta med). Den kvelden ble jeg med han hjem og vi har stort sett sovet i samme seng siden.

Kan og nevnes at vårt første kyss var i dusjen sammen dagen derpå...

• Liker 3
Skrevet

På Twitter, av alle steder. Jeg var på den tiden veldig aktiv på twitter, hvor det gikk sport i hvordan best begå sosialt (media) selvmord. Han falt for den drøye humoren, som egentlig er en ekstremversjon av meg, og raskt etter første date var vi et par :).

Skrevet

I klassen min på vgs. Tok ett år før jeg la merke til han da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...