simsalabim Skrevet 20. februar 2004 #1 Skrevet 20. februar 2004 Er det noen som har smakt dette nye fra Gilde? Og var det å anbefale?
Gjest Madley Skrevet 20. februar 2004 #3 Skrevet 20. februar 2004 Ja jeg har smakt det, og det var aldelse helt for jævlig.. Og jeg er ikke en kresen person i matveien...det meste går ned...Men dette gikk i søpla... Spar penga...Kjøp en youghurt og et eple i stedet..
Hilde Skrevet 20. februar 2004 #4 Skrevet 20. februar 2004 Jeg har smakt den med salsa og kjøttboller, og syns faktisk den var helt ok. MYE hvitløk i salsaen, kanskje det var det som gjorde det ok, siden jeg er veldig glad i hvitløk
Arkana Skrevet 20. februar 2004 #5 Skrevet 20. februar 2004 Jeg har smakt de spanske kjøttbollene i tomatsaus, synes faktisk det var ganske godt.
Nana Skrevet 24. februar 2004 #6 Skrevet 24. februar 2004 Jeg har smakt pølser med tomat-dip og svinekjøtt med dip og begge deler smakte helt grusomt! Jeg er heller ikke spesielt kresen.
Suzy Skrevet 24. februar 2004 #7 Skrevet 24. februar 2004 Ikke smakt, men det ser guffent ut... Skikkelig uappetittelig.. :veldigsur:
simsalabim Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2004 Må prøve det i dag for å finne det ut,men de kunne heller kalt det "nesten mett" - for det er jo så lite :-)
Gjest Madden Skrevet 25. februar 2004 #9 Skrevet 25. februar 2004 Jeg hadde også satsa på en youghurt i stedet....æsj guffent... Eller kanskje et slikt "lettvint" måltid med potetmos og kjøttbiter som kommer i en kopp! bruker den ofte til mat når jeg er på nattevakt. Så enkelt å bare koke litt vann og røre ut! ikke gourmetmat akkurat men lettvint og greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå