Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste denne artikkelen på Nrk . En uheldig eier har fått iPhonen låst i 42 år etter at et barn hadde lekt med den og tastet feil kode gjentatte ganger. Apple råder mannen til å kjøpe ny. Er det bare meg som synes det er merkelig at Apple ikke har metoder for å åpne dem igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Syns det er mer merkelig at det tar år før telefonen kan låses opp.. men er enig med deg.

Skrevet

Hyhey............ Dette visste jeg ikke, det er noe å tenke på! Har en iPad, gjelder samme regla et min tro? Ikke faen om eneste måte å fike det på e å kjøpe en ny vell, de må jo kunne gjøre noe der skjønte den, feks. Latterlig beskjed at en skal kjøpe en ny.<br /><br /> Anonym poster: 50986f5e206e14205d37b5b95f7ae6df

Skrevet

Det her går definitvt på viljen, tror ikke et sekund på at det er teknisk umulig å få ordnet dette på en eller annen måte. Apple er jo dessverre kjent for å gi litt f i kundene sine. Må si jeg mistet litt lysten på å kjøpe meg den nye telefonen som er på vei.

Anonym poster: b584067c94a576b6fcd0d0ceb87d4257

Skrevet

Latterlig! Enda en grunn til å ikke velge Apple.

Gjest Violetta
Skrevet

Min første tanke : typisk arrogante Apple.

Skrevet

Godt det ikke er bare meg som synes dette er en litt enkel og ovenfra-ned holdning fra Apple. Jeg har aldri vert deres kunde og kommer aldri til å bli det heller etter dette.

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg tror det er fordi at tlf har gått tilbake i tid eller noe. Det skal visstnok gå ann å fikse dette ved å koble den opp via en pc eller noe.. ?

Skrevet

Har selv fått min iPhone låst.

Var ikke noe problem å få den åpnet igjen, så denne saken höres rar ut for meg

Tok kontakt med apple, forklarte problemet, viste til når jeg kjöpte den etc etc og så ble den åpnet igjen

Skrevet

Sånn går når noen endelig lager en skikkelig sperre, galt det også!

Skrevet

og folk lurer på hvorfor jeg ikke liker apple ?

Skrevet

Trodde ærlig talt at du hadde skrevet feil, når du sa "fått iPhonen låst i 42 år".

Men det stemte jo, HAHAHA.

Nei, jeg er og vil nok aldri bli en Apple fan, og dette støtter jo grunnen bak det.

Skrevet

Kan vi ikke heller berømme Apple? Hvem vil gidde å stjele hvis det ble ubrukelig? At noen selv går i fella, er vel en fair pris å betale.<br /><br /> Anonym poster: 072450d0141e3c1a69db94fa35ba0200

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...