Ella1981 Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Faren min gikk bort for noen år siden, og jeg har to storebrødre som begge betyr like mye for meg. Det faller seg helt naturlig at en av de skal følge meg opp kirkegulvet, men EGENTLIG hadde det vært perfekt om de begge to kunne gjøre det. Det hadde vært så fint og naturlig. Men er det "lov", og er det praktisk mulig? Jeg har aldri tenkt noe særlig på plass når man går opp der heller. Er det plass til det?
Gjest Marmot Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Det varierer veldig hvor store kirker er og hvor bred midtgangen er, men i de fleste kirker vil det nok gå fint. Ingen kommer til å nekte deg eller si noe på det.
Ella1981 Skrevet 6. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2012 Det varierer veldig hvor store kirker er og hvor bred midtgangen er, men i de fleste kirker vil det nok gå fint. Ingen kommer til å nekte deg eller si noe på det. Tusen takk! Det blir jeg glad for å høre Da får vi bare ta turen til kirken og se hvor stor midtgangen er.
Petalouda Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 så koselig det hørtes ut en fin gest mot brødrene dine syns jeg hvis noen gir deg trøbbel med valget kan du kanskje ha en som følge og en som forlover ? 1
kaprifolen Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Ta hensyn til plassen, husk at du kanskje har vid kjole, eller at det er pynt langs kantene. Hvor skal du ha buketten, om du har en bror i hver hånd? Evt velge en alternativ bukett-løsning! Ellers synes jeg også forslaget om at den ene er forlover, og den andre følger, var godt!
Mafalda Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Huff, ikke for å være slem, men jeg prøvde å se for meg en brud skvist mellom to svære menn opp midtbgangen, og fikk umiddelbart assosiasjoner til "løslatt på prøve" Litt sånn at bruden har fått perm til å gifte seg... Tenker kanskje at en følger og en forlover er en bedre løsning- eller så kan det hende at jeg har sett for mange dårlige filmer og ingen andre tenker slik... 1
White Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Jeg har tenkt å spørre både min far og stefar om de vil følge meg opp, har ikke lyst til å velge bort verken den ene eller den andre. Håper det er plass i midtgangen og at det ikke vil se alt for pussig ut
Wonders Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 ja i aller høyeste grad. Dette velger du selv. 3
Ella1981 Skrevet 11. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2012 Huff, ikke for å være slem, men jeg prøvde å se for meg en brud skvist mellom to svære menn opp midtbgangen, og fikk umiddelbart assosiasjoner til "løslatt på prøve" Litt sånn at bruden har fått perm til å gifte seg... Tenker kanskje at en følger og en forlover er en bedre løsning- eller så kan det hende at jeg har sett for mange dårlige filmer og ingen andre tenker slik... haha...ja, jeg skjønner hva du mener. Og dette er jo helt opp til størrelse på midtgang, kjole, mannfolka men jeg ser dilemmmate og det er jo derfor jeg stiller spørsmålet
Ella1981 Skrevet 11. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2012 Jeg har tenkt å spørre både min far og stefar om de vil følge meg opp, har ikke lyst til å velge bort verken den ene eller den andre. Håper det er plass i midtgangen og at det ikke vil se alt for pussig ut Det er litt der jeg også er - at jeg vil så gjerne at begge to skal følge meg opp, det er like naturlig med den ene som med den andre. De har begge passet på meg fra jeg var liten, de har begge hatt sine meninger til mine kjærester oppigjennom, og så er det jo liksom de som nå skal gi meg bort til min fantastiske forlovede
Ella1981 Skrevet 11. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 11. september 2012 Ta hensyn til plassen, husk at du kanskje har vid kjole, eller at det er pynt langs kantene. Hvor skal du ha buketten, om du har en bror i hver hånd? Evt velge en alternativ bukett-løsning! Ellers synes jeg også forslaget om at den ene er forlover, og den andre følger, var godt! Nettopp, en alternativ bukett-løsning må jeg jo da vurdere. kjolen min er ikke så vid, men de fleste brudekjoler er jo likevel store i seg selv. Tror nok jeg må tenke litt mer på dette. Og så får jeg vel bruke en søndag i kirken da, for å se hva det e egentlig er plass til
BunnyBlue Skrevet 12. september 2012 #12 Skrevet 12. september 2012 Eventuelt kan brødrene dine gå litt bak deg, det løser bukettproblemet også. Men det kan se litt "mafiaaktig" ut, kanskje?
Ella1981 Skrevet 13. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 13. september 2012 Eventuelt kan brødrene dine gå litt bak deg, det løser bukettproblemet også. Men det kan se litt "mafiaaktig" ut, kanskje? Vel, de er jo storebrødrene mine og har jo alltid passet på meg som om de var mafia - så hvorfor ikke
kaprifolen Skrevet 13. september 2012 #14 Skrevet 13. september 2012 Ellers så kan dere alltids ta en slik "danse-og-turne-opp-kirkegulvet", så blir det ikke stivt og trangt i det hele tatt! 1
Ella1981 Skrevet 14. september 2012 Forfatter #15 Skrevet 14. september 2012 Ellers så kan dere alltids ta en slik "danse-og-turne-opp-kirkegulvet", så blir det ikke stivt og trangt i det hele tatt! hihi Da blir brødrene mine fornøyde, om de får beskjed om det...
LukaFrost Skrevet 14. september 2012 #16 Skrevet 14. september 2012 (endret) Alternativt: 1. Den ene følger deg halvvegs og da tar den andre over. 2. Du går opp sammen med din tilkommende mann. (Jeg er ikke noen fan av gi-bort-tanken.) Endret 14. september 2012 av LukaFrost 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå