Wonderbitch Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Hei! Jeg lurer på hvor lang tid det bør gå etter styrketrening før jeg kan gjøre yoga eller strekke ut skikkelig? Er ganske stiv i kroppen for tiden så ville gjerne ha gjort det to ganger i uken f.eks, men ser ikke helt hvordan jeg skal "skvise" det inn. Mtp at man ikke skal gjøre det etter styrketrening. Men såvidt jeg forstår går det bra å gjøre etter en joggetur?
Gjest Daenerys Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Hvorfor skal man ikke strekke ut etter styrketrening? Den har jeg ikke hørt før. Jeg strekker ut både etter styrke og joggeøkter.
Wonderbitch Skrevet 7. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2012 Jeg tror det er noe med at ihvertfall når man trenger styrke river man av muskelfibre, og hvis man tøyer river man de ytterligere.. eller noe sånt.. lett tøying skal vistnok gå bra da. Jeg er ikke så flink til å forklare, men det er ganske mange som har skrevet om det.. tøying før/etter jogging lurer jeg også på.. hadde vært fint å kunne strekke ut skikkelig etter en lang joggetur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå