Monimos Skrevet 22. februar 2004 #21 Skrevet 22. februar 2004 Min brudebukett skal i hovedsak bestå av hvite roser som er yndlingsblomsten min. Knapphullsblomsten til min kjære blir derfor en hvit rose med et perlebånd rundt. :-)
Murf Skrevet 22. februar 2004 #22 Skrevet 22. februar 2004 Hvor mange skal ha corsage? Tenkte brudgommen og forlover, jeg. Og så har jeg lyst til å foreslå en håndbukett (sånn bitteliten som er bundet til håndleddet) til min forlover. M
Anki1971 Skrevet 22. februar 2004 #23 Skrevet 22. februar 2004 Det vanlige er vel brudgommen, forloveren hans og brudens far hvis han følger bruden fram i kirken. Ja, og eventuelle brudesvenner da.
magnhild Skrevet 22. februar 2004 #25 Skrevet 22. februar 2004 Min skal ikke ha knapphullsblomst han... Han skal nemlig gifte seg i bunad og da blir blomst feil... Like greit så sparer vi den utgiften.
liv Skrevet 22. februar 2004 #26 Skrevet 22. februar 2004 her kan du se min mann og hans knapphullblomst http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=500&page=1
Gjest Lompa Skrevet 23. februar 2004 #27 Skrevet 23. februar 2004 Nelliken stod fra gammelt av for troskap. Derfor "skal" mannen ha nellik. Men jeg også forbinder nellik med begravelser og sorg, til dels med 17mai-buketter. Så min kjære skal ha iris, et par rosenknopper og litt brudeslør,slik som i buketten min. Regner med at svigerfar,broren min og forloverne får en enkel iris, muligens med noe brudeslør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå