Gjest MrsL Skrevet 20. februar 2004 #1 Del Skrevet 20. februar 2004 ............knapphullsblomst................. Hva skal din ha? Gjerne legg ved bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. februar 2004 #2 Del Skrevet 20. februar 2004 Her er et par stilige, men jeg liker den siste best: http://www.bernzonsblommor.nu/view_image.a...vit%20dendobium http://www.bernzonsblommor.nu/view_image.a...rmat%20coursage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #3 Del Skrevet 20. februar 2004 Hva slags blomst brudgommen skal ha vet jeg ikke før jeg har valgt min brudebukett. Hans knapphullsblomst skal uansett bestå av blomster av samme type som min brudebukett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 20. februar 2004 #4 Del Skrevet 20. februar 2004 Hva slags blomst brudgommen skal ha vet jeg ikke før jeg har valgt min brudebukett. Hans knapphullsblomst skal uansett bestå av blomster av samme type som min brudebukett. Jepp - helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 20. februar 2004 #5 Del Skrevet 20. februar 2004 Knappehullsblomsten til min kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. februar 2004 #6 Del Skrevet 20. februar 2004 Selvfølgelig skal den det :-) vil bare se mange fine først jeg :-) Og Tyren sin manns var kjempestilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. februar 2004 #7 Del Skrevet 20. februar 2004 Min hadde en stor orkidee med sølvtråder, samme som min brudebukett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 20. februar 2004 #8 Del Skrevet 20. februar 2004 Skal ha samme type blomster som i min brudebukett, så da blir det mest sannsynlig en rød rose med noe dill rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 20. februar 2004 #9 Del Skrevet 20. februar 2004 Min skal ha hvit calla,samme som i min bukett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. februar 2004 #10 Del Skrevet 20. februar 2004 Jea skrev: Min skal ha hvit calla,samme som i min bukett Når jeg snakket med blomsterdekoratøren sa hun at mannen ikke kan ha hvit calla som knapphullsblomst. Men spør meg om ikke om grunnen for det husker jeg ikke :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 20. februar 2004 #11 Del Skrevet 20. februar 2004 Min kjære hadde ei rose og litt eføy - såg slik ut. Og slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. februar 2004 #12 Del Skrevet 20. februar 2004 Pip det siste bildet du la ut var jo bare fantastisk nydelig og utrolig levende :-) *måtte bare si det* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 20. februar 2004 #13 Del Skrevet 20. februar 2004 Pip det siste bildet du la ut var jo bare fantastisk nydelig og utrolig levende :-) *måtte bare si det* Takk for det! :D Trur det er eit resultat av at fotografen er mor til ei venninne av meg - altså kjende me ho frå før, og det var ei avslappa stemning under fotografering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 20. februar 2004 #14 Del Skrevet 20. februar 2004 de sier att mannen skal bære en hmm hva heter blomsten igjen nellik heter den men min skal ha den minste calla som knappe blomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 20. februar 2004 #15 Del Skrevet 20. februar 2004 Hvem sier at mannen skal ha nellik knapphullsblomst? Forbinder nelliker med begravelser,jeg. Min kjære skal ha en mini kopi av min bukett som knapphullsblomst. Skal forloveren hans, din far og svigefar ha like som brudgommen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 20. februar 2004 #16 Del Skrevet 20. februar 2004 Mange som sier dette om nellik,men sikkert en gammel skikk... Her skal min sambo,pappa og forlovern til sambo ha knappe blomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 20. februar 2004 #17 Del Skrevet 20. februar 2004 Takk ibe ! Det er de samme blomstene som var i buketten min. Det var mannen min som valgte/lagde buketten og jeg så den ikke før jeg stod i våpenhuset i kirken. Godkjente kun farven på rosene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. februar 2004 #18 Del Skrevet 21. februar 2004 Hos oss skal fem stykker ha corsage; min kjære, min pappa, vår brudesvenn, forloveren pluss toastmasteren. Men åssen den skal se ut kan jeg bare glemme å få vite..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 21. februar 2004 #19 Del Skrevet 21. februar 2004 Mannen min hadde hvit Calla med litt grønt som knapphullsblomst Og jeg hadde Calla og grønt som brudebukett - var kjempefint syns jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 22. februar 2004 #20 Del Skrevet 22. februar 2004 Brudgommen skal ha carla og en rose, resten bare roser tenker jeg. Med noe grønt til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå