Gå til innhold

Brudgommens................

Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hva slags blomst brudgommen skal ha vet jeg ikke før jeg har valgt min brudebukett.

Hans knapphullsblomst skal uansett bestå av blomster av samme type som min brudebukett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags blomst brudgommen skal ha vet jeg ikke før jeg har valgt min brudebukett.  

Hans knapphullsblomst skal uansett bestå av blomster av samme type som min brudebukett.

Jepp - helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha samme type blomster som i min brudebukett, så da blir det mest sannsynlig en rød rose med noe dill rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jea skrev:

Min skal ha hvit calla,samme som i min bukett

Når jeg snakket med blomsterdekoratøren sa hun at mannen ikke kan ha hvit calla som knapphullsblomst. Men spør meg om ikke om grunnen for det husker jeg ikke :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pip det siste bildet du la ut var jo bare fantastisk nydelig og utrolig levende :-)

*måtte bare si det*

Takk for det! :D

Trur det er eit resultat av at fotografen er mor til ei venninne av meg - altså kjende me ho frå før, og det var ei avslappa stemning under fotografering. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem sier at mannen skal ha nellik knapphullsblomst? Forbinder nelliker med begravelser,jeg. Min kjære skal ha en mini kopi av min bukett som knapphullsblomst.

Skal forloveren hans, din far og svigefar ha like som brudgommen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk ibe !

Det er de samme blomstene som var i buketten min. Det var mannen min som valgte/lagde buketten :) og jeg så den ikke før jeg stod i våpenhuset i kirken. Godkjente kun farven på rosene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss skal fem stykker ha corsage; min kjære, min pappa, vår brudesvenn, forloveren pluss toastmasteren.

Men åssen den skal se ut kan jeg bare glemme å få vite.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min hadde hvit Calla med litt grønt som knapphullsblomst :) Og jeg hadde Calla og grønt som brudebukett - var kjempefint syns jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...