AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Hva synes egentlig menn om mote? Da dere tilsvarer omkring halvparten av verdens befolkning er det gøy å vite hva dere mener. Kvinner er jo ofte mer opptatt av mote enn menn. Gir dere menn blanke i hva kvinner har på seg eller kan dere ofte tenke at: "det var et kult/fint antrekk"? Anonym poster: 647a9ec3fbe4d481c6269b5dd71930c9
Wonders Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 jeg pleier å titte på pinterest og der er en del menn, og dems album på klær er veldig bra. Der fikk jeg mitt svar om og om igjen... Her er noe av det ejg fant rett fra hestens munn...
*Numi* Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Jeg tror menn som er opptatt av mote/hvordan de kler seg er vel så opptatt av hva andre menn går kledd med. Slik som kvinner som er opptatt av kle seg ofte ser til andre kvinner for inspirasjon og beundring. Samtidig er det vel like mange meninger om mote blant menn som det er blant kvinner. 2
FantasDick Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Jeg tror menn som er opptatt av mote/hvordan de kler seg er vel så opptatt av hva andre menn går kledd med. Slik som kvinner som er opptatt av kle seg ofte ser til andre kvinner for inspirasjon og beundring. Det tror jeg også. Kjæresten min er egentlig veldig interessert i klær, men han bryr seg mest om andre menn, selv om han også har de kritiske øynene sine på jenter/kvinner også.
Nessy Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Merker fort når jenter går med noe jeg synes ser pent/stilig ut. Så er ikke sånn "samma det, klær er bare en nødvendighet" type ting. Har kun nylig begynt å bli litt mer bevist på hva jeg går med og hvordan det ser ut selv. Dog er absolutt clueless når det kommer til "mote" og hva som er "Inn" etc, vet bare hva jeg liker og synes ser bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå