Gå til innhold

HJELP! Stemma mi...

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

...er borte.

Får besøk av ei venninne i kveld. Skal lage middag og kose oss. Skikkelig jentekveld. Men en tur på byen i går i kombinasjon med en liten forkjølelse har gjort at de lydene som vanligvis kommer ut når jeg åpner kjeften er redusert til det minimale.

Ikke særlig kult å hviske eller skrive lapper hele kvelden. Har hatt i meg x antall kopper te med honning i dag. Uten at det hjalp nevneverdig.

Noen som har gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lunket vann med sitron i. Fungerer veldig bra på meg.

Skrevet

Husk at hes stemme kan være sexy også da, i enkelte tilfeller :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe. joda. Fikk høre på jobben i dag at jeg hadde sexy stemme, men det var før den forsvant helt...

Uansett så gikk besøket greit. Vi så mest på TV, og når jeg skulle si noe så prøvde jeg å hviske.

Får prøve å holde kjeft i mårra så kanskje den er tilbake på sexy-nivå hvertfall :ler:

Skrevet

Kjøp pimpenelletinktur på apoteket.

Så tar du 20 dråper på en sukkerbit, da er den så godt som metta. Putt sukkerbiten i munn, og sug.

Anbefales på det sterkeste, stemmen er tilbake fortere enn svint :P

Det eneste er at du ikke vil ha en sexy stemme i morgen kveld, da :wink:

Skrevet

Har så vondt i halsen og det føles som om mandlene har begynt å formere seg :roll:

Skrevet

Litt på siden, kanskje, men så heldig venninna di var da - som fikk skravle uavbrutt hele kvelden...

Honning i varm melk og hvile av stemmen vil hjelpe.

Gjest Anonymous
Skrevet

Virker virkelig pimpenelletinktur? Har ikke hatt stemme på 6 dager nå og er LEI!!!!!! :sur: Har vel kjøpt inn alt jeg har funnet på apotek og helsekost, men ikke noe har hjulpet. (Har nesten blitt verre)

JEG HAR LYST TIL Å BLI HØRT!!!!

Ikke-innlogget maiaa

Skrevet

Jeg har hørt at pimpernelletinktur fungerer så bra at operasangere bruker det, men det har aldri funket for meg. Kjøp fersk ingefær, kok ca 5 små biter opp i vann, press litt lime (en halv holder) og en skje honning. Dette er i tillegg ganske godt!

Amarone

Skrevet

Hvordan mister jeg stemmen helt? Skal til legen kl 15:00 og må virke troverdig til å få sykemelding uka ut.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...