AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Jeg har i det siste blitt veldig interessert i å sy, og synes det er veldig gøy. Problemet er at jeg har jo ikke bruk for alle tingene jeg liker å sy! Det er begrenset hvor mange sminkepunger og vesker man trenger. Jeg føler ikke at jeg er flink nok til å kunne selge det jeg syr, og det er jo begrenset hvor mange gaver det blir å gi bort i løpet av et år når man har liten familie. Til dere andre som syr, lager dere bare ting dere trenger, eller syr dere det dere har lyst til? Hva gjør dere med de tingene som "blir til overs"? Selger? Gir bort? Anonym poster: be52221c67949ba4a9442672514a0d6c
Gjest Fairydust Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Det går an å selge på forskjellige markeder. Jeg vet at mange små tettsteder og byer bruker å ha julemarked f.eks., og der går det an å sette opp et lite bord og selge tingene man har laget Jeg syr ikke, men syns det er veldig fint å titte rundt på julemarked og kjøpe julegaver der. Det er jo helt unike ting folk lager, og så får man slå av en hyggelig prat med "kunstneren" Hehe.
Gjest RamaLama Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Jeg syr ikke, men svigermor og hennes mor er ivrige syersker, og de har gitt det meste til samboeren:p Vi snakker om tepper og duker her som ikke ser ut i måneskinn, som vi dessverre ikke kan kaste fordi de stadig spør om ikke han skal henge de opp, hvor de er og hva han bruker de til... Ellers så har fairydust noen gode ideer
Zakuro Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Gi bort som presanger, selg på f.eks. en blogg eller elpla:)
Ryvre Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Syr utstyr til dyrene mine, syr klær, grytekluter, forkle og andre ting som gis bort i gaver. Gidder ikke sy ting som man ikke behøver
Ny Bruker Skrevet 31. august 2016 #6 Skrevet 31. august 2016 Gir i gaver og selger på Finn, Epla, FB. Hvis det er ment som en gave, så syr jeg med tanke om å gi bort. Jeg gir ikke i gave noe jeg har sydd og ikke kan bli kvitt på andre måter.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 Jeg syr mest til meg selv, kjoler/skjørt og sommerjakker. Vesker/sminkepunger/lavendelposer etc, er det flere som har ønsket seg, og jeg har da sydd til dem. Syr alså ikke mer enn hva som blir brukt. Anonymkode: 9ebe5...cfa
Frøkenfryd30 Skrevet 2. september 2016 #8 Skrevet 2. september 2016 Jeg syr ting som jeg legger ut på min Facebook side + litt på markeder. Nå syr jeg for det meste babynest og har hele tiden bestillinger inne, så slipper å sy slik at det hoper seg opp. Ellers syr jeg litt klær til sønnen min + gaver til familie og barnebursdager 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå