Gå til innhold

Hva bruker dere for å få god lukt i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg en god lukt på hybelen min. Helst ikke for kunstig, slik som duftlys fra Nille lukter. Har prøvd sånne duftpinner før, men den lukten jeg kjøpte da var jeg ikke fornøyd med (kjøpt hos Kremmerhuset). Er det slik at dyrt = bedre? Hva bruker dere for å skape god duft? Jeg liker både blomster- og fruktlukter, og mer friske lukter, av typen "sjøbris", "nyvaskede klær" osv.

Anonym poster: 47ed62cbfbb28529aca8bd08167f67e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva bruker dere for å skape god duft?

Anonym poster: 47ed62cbfbb28529aca8bd08167f67e3

Et åpent vindu.

Skrevet

Dette lurer jeg også på.. er enkelte som har en kjempe deilig duft i huset.. Men jeg skjønner ikke hvordan de får det til!

Skrevet

Duftlysene til IKEA som lukter vanilje er helt fantastiske! :hjerte: Kjøpte 3 store da jeg flyttet inn her i April, og bare tent dem på noen få ganger, men det lukter alltid søtt og godt av vanilje her :)

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte duftlys fra voluspa, lukter i hele leiligheten, trenger ikke å tenne den engang. Nå er den svindyr da (400 ca) , men verdt det

Gjest Fairydust
Skrevet

Hjemmebakst! Brød, boller, rundstykker, foccacia, kanelknuter, kake, ferskpresset juice, osv :)

Ellers har jeg duftelys med lukt av cappuccino, og et med vaniljelukt. Husker ikke hvor jeg kjøpte de....

Skrevet

Vasker gulv og vekker med grønnsåpe ;)

Anonym poster: 7f0522f566dc0bb5cbcae8ff903d8b36

• Liker 1
Skrevet

vegger*

Anonym poster: 7f0522f566dc0bb5cbcae8ff903d8b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...