Peluche Skrevet 20. februar 2004 #1 Del Skrevet 20. februar 2004 Snakket med eksen til min kjære for en tid siden. Har hatt litt kontakt med henne, og snakker forsåvidt godt med henne- så godt som jeg har ønske om med en som har gjort veldig intime ting med kjæresten min over lang tid :-? Nå viser det seg at hun forventer å bli invitert til bryllupet vårt. Hun sa det mens jeg lo, og jeg tror ikke verden har sett et smil stivne til en grimase så fort før. Hun er "sikkert grei" hun, men invitere henne til bryllupet...?? Jeg er sånn at jeg ikke får meg til å si nei til noen, og får fysisk vondt hvis jeg skuffer noen. Jeg vil at alle skal være velkomne til (kaffen i) vårt bryllup også, men er jeg helt snål om jeg ikke har så veldig lyst til å ha ekser der...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. februar 2004 #2 Del Skrevet 20. februar 2004 Du er ikke litt snål engang. Kanskje det var spøk far ahennes side også? Hadde vært noe annet om dere hadde vært gode veninner, men nei jeg hadde ikke invitert en ex i bryllupet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
junibrud05 Skrevet 20. februar 2004 #3 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg holder med deg. Jeg hadde ALDRI invitert exèr til mitt bryllup. Ærlig talt, hadde ikke engang vurdert det :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. februar 2004 #4 Del Skrevet 20. februar 2004 Nix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 20. februar 2004 #5 Del Skrevet 20. februar 2004 Ikke jeg heller! Ingen eks'er i vårt bryllup, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 20. februar 2004 #6 Del Skrevet 20. februar 2004 Nei, vet du hva...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 20. februar 2004 #7 Del Skrevet 20. februar 2004 Nei, det vet jeg ikke helt om jeg heller hadde gått med på. Noe annet om hun hadde vært fast i vår nærmeste omgangskrets, men... Nei. Tanken tiltaler meg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 20. februar 2004 #8 Del Skrevet 20. februar 2004 Hun måå ha spøkt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 20. februar 2004 Det er en stund siden hun nevnte det, og det har virket på henne etterpå som hun faktisk forventer det. Jeg blir litt sånn "ehh.... ER du helt teit eller bare later du som??" Hadde jeg vært sikker på at det var en spøk hadde jeg ikke brydd meg, men.. huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 20. februar 2004 #10 Del Skrevet 20. februar 2004 :o Du må ikke tenke tanken engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. februar 2004 #11 Del Skrevet 20. februar 2004 Aldri i verden ....usj!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 20. februar 2004 #12 Del Skrevet 20. februar 2004 Invitere ekser i bryllupet? Nei.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2004 #13 Del Skrevet 20. februar 2004 Eks i bryllup, dette må være en spøk. Hvis hans eks hadde blitt invitert i MITT bryllup ville jeg brukt talen min til å fortelle henne hvor skapet står. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. februar 2004 #14 Del Skrevet 20. februar 2004 Never in this lifetime.........or the next!!!! Dette er det de kan gjøre den dagen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 20. februar 2004 #15 Del Skrevet 20. februar 2004 Never in this lifetime.........or the next!!!! Dette er det de kan gjøre den dagen: Du unner dem altså en riktig god dag med bare rumper og klesvask!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. februar 2004 #16 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg slenger meg på de andre, og sier at nei..du er ikke rar som ikke vil invitere eksen til din kjære i bryllupet. Hvis hun virkelig forventer det, så synes jeg hun kan gå å ta seg en pille. :o Jeg hadde heller aldri invitert ekser i mitt bryllup. Hverkenmine egne eller hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. februar 2004 #17 Del Skrevet 20. februar 2004 Isiselin skrev: ibe skrev: Never in this lifetime.........or the next!!!! Dette er det de kan gjøre den dagen: Du unner dem altså en riktig god dag med bare rumper og klesvask!! All den klesvask verden kan oppdrive!!! Jepp Nei, egentlig kan de bare komme i kirka å nyte synet av det som aldri ble deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #18 Del Skrevet 20. februar 2004 Min eks var faktisk forlover for min kjære :-) Mot normalt, men helt naturlig i vårt tilfelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 20. februar 2004 #19 Del Skrevet 20. februar 2004 Nei, egentlig kan de bare komme i kirka å nyte synet av det som aldri ble deres Begge våre ekser kommer til å komme i kirken og se på, og det er greit for meg, de har jo hvert sitt barn som brudebarn så det er litt for å se dem og litt for å se det de aldri kan si er sitt... Men på festen skal de ikke nei. Vel det vil si at de skal jo komme og hente barna men utover det har de ingenting der å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 20. februar 2004 #20 Del Skrevet 20. februar 2004 NIKS ingen ekser i bryllup.. :evil: :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå