Gå til innhold

Støvletter fra Sparkjøp

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Så på disse støvlettene på Sparkjøp: http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/SparBase/PID-311089.aspx?VariantID=001459&ColorOnly=1&params=fh_eds%3d%25c3%259f%26fh_view_size%3d16%26fh_secondid%3dp311089%26fh_lister_pos%3d0%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252fnb_NO%252fcategories%253c%257bcatalog01_c2437%257d%26fh_refview%3dlister

Leste på nettet at andre har skrevet at de var behagelige og holdt lenge, enda de var så billige.

Men jeg er ikke så høy, så med skafthøyde på 52 cm blir de litt over kneet.

Jeg er bare 40 cm midt på kneskåla :/

Blir de alt for lange da?

Tror dere man kan brette de ned?

Hadde egentlig lyst på støvletter som går opp til eller på kneet, men helst ikke over.

Noen som har disse selv og har bilde av dem på ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke kjøpt de der uansett jeg! De er billige ja, men ser også deretter ut!

• Liker 4
Skrevet

Ja, her! ;)

Kjøp de hvis du synes de er fine, men 12 cm over knærne er ganske mye, uansett om du bretter de ned eller ikke.

Anonym poster: dd7aa297b954ecee4ec5f777587176a8

• Liker 1
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Ok, hvilke ville dere anbefal da?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Den enkeltes økonomi, og dermed muligheter, vil som regel være varierende gjennom livet.

Personlig synes jeg ikke det er spesielt morsomt å bruke et ærlig spørsmål til holde ap med.

Tenker du å ha høststøvletter eller tenker du på vinterstøvletter, SmurfeLurfen ?

Og; er det best nå at støvlettene f.eks. er tilgjengelig hos Sparkjøp ?

Tenker du at det er en max pris du bør prøve å holde, eller er det ikke like viktig om de koster mye ?

Kan jo prøve å hjelpe, etter fattig evne og så langt jeg kan klare :klemmer:

Lille-pus har vært pengelens student med Sparkjøp som hovedleverandør av mye hun også nemlig.

Kjøkkenhåndklær som har vart helt til nå, bl.a. Dvs. at de har vart i 30 år, kjøpt for en meget rimelig penge engang for lenge siden da Lille-pus skulle flytte på hybel for å studere videre ;)

Endret av Lille-pus
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet (endret)

Den enkeltes økonomi, og dermed muligheter, vil som regel være varierende gjennom livet.

Personlig synes jeg ikke det er spesielt morsomt å bruke et ærlig spørsmål til holde ap med.

Tenker du å ha høststøvletter eller tenker du på vinterstøvletter, SmurfeLurfen ?

Og; er det best nå at støvlettene f.eks. er tilgjengelig hos Sparkjøp ?

Tenker du at det er en max pris du bør prøve å holde, eller er det ikke like viktig om de koster mye ?

Kan jo prøve å hjelpe, etter fattig evne og så langt jeg kan klare :klemmer:

Lille-pus har vært pengelens student med Sparkjøp som hovedleverandør av mye hun også nemlig.

Kjøkkenhåndklær som har vart helt til nå, bl.a. Dvs. at de har vart i 30 år, kjøpt for en meget rimelig penge engang for lenge siden da Lille-pus skulle flytte på hybel for å studere videre ;)

Hei Lillepus!

Så hyggelig med et høflig svar fra noen som skjønner at det er hardt å være student og at sko kommer ikke i første rekke!

jeg tenkte med på høststøvletter (ikke med foring inni), og ikke hæl (maks et par - 4 cm). Vil de skal gå til rett under kneet, gjerne nedbrettet kant, og svart farge.

Litt vanskelig å si makspris, siden støvletter ofte koster mye!

Men under 500 hadde vært supert!

Men da må man nok være heldig og komme over et tilbud kanskje.

Det må ikke være sparkjøp nei, men om det er i en butikk i Oslo sånn at jeg kan dra og prøve hadde jo vært det beste :)

Noe sånt: http://www.amazon.co...f=pd_sbs_shoe_2

Men hun på bildet har dem dratt litt ned. Står jo at det er knee high så :)

Eller disse: http://www.ebay.com/itm/Womens-Comfort-Flat-Heel-Cuff-Slouchy-Round-Toe-Knee-High-Dress-Boot-Shoes-/120979007559?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item61cf6e6a0b

Men litt vanskelig å bestille fra Ebay siden man ikke får prøvd.

Endret av SmurfeLurfen
Gjest Lille-pus
Skrevet

Helt, helt enig når det gjelder det å prøve først :Nikke:

Skal vi se...... :)

Skopunkten - i Oslo

Det er samme kjede som;

Din Sko, men Skopunkten ser ut til å ha et litt smalere/litt mindre utvalg.

Økonomisko - butikk på Gunerius og på Oslo City.

Jeg har hørt mennesker som har klaget på at passformen ikke har vært passende til deres fot, bare sånn at dte er nevnt :) Det er her prøvingen kommer inn i bildet (igjen).

Og.... skulle det være slik at et par vinterstøvler også kan komme i betraktning så... knall godt tips til SmurfeLurfen.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet (endret)

Helt, helt enig når det gjelder det å prøve først :Nikke:

Skal vi se...... :)

Skopunkten - i Oslo

Det er samme kjede som;

Din Sko, men Skopunkten ser ut til å ha et litt smalere/litt mindre utvalg.

Økonomisko - butikk på Gunerius og på Oslo City.

Jeg har hørt mennesker som har klaget på at passformen ikke har vært passende til deres fot, bare sånn at dte er nevnt :) Det er her prøvingen kommer inn i bildet (igjen).

Og.... skulle det være slik at et par vinterstøvler også kan komme i betraktning så... knall godt tips til SmurfeLurfen.

Tusen takk for tips :D

Skal sjekke ut disse!

Var på dinsko på oslo city for et par dager siden, men fant ikke noen der som jeg likte. Enten hadde de for høy hæl eller så var de for lange/vide. Ikke enkelt å finne noe som passer perfekt!

Takk igjen :)

Virker som 36 cm er vanlig skaftvidde øverst på skoene. Men jeg er bare 31 ca, når jeg måler litt stramt. Da vil vel 36 bli litt for vidt og man risikerer at de glir ned? Kan jo sy dem inn hos skomaker da hvis det ikke er så dyrt.

Men det hørtes litt mye ut med 36 cm.

Endret av SmurfeLurfen
Skrevet

De første på side to skal visstnok være gode å gå i, og ligner på de du linker til i HI :) Har lyst på disse selv, men har ikke råd nå desverre.

Her: http://www.okonomisk...ovletter.html#2

Anonym poster: d9d99656d594163640b776ada3c2eee9

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er litt typisk det der......

Lille Vinkel sko anbefales varmt, men da øker desverre prisen siden vi da snakker om støvler/støvletter av stort sett aldeles utmerket lærkvalitet...

- men, de har ofte modeller som er sterkt prisreduserte fordi det er utgående modeller eller farver, og få størrelser tilbake.

Da kan man være skikkelig heldig :)

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Det er litt typisk det der......

Lille Vinkel sko anbefales varmt, men da øker desverre prisen siden vi da snakker om støvler/støvletter av stort sett aldeles utmerket lærkvalitet...

- men, de har ofte modeller som er sterkt prisreduserte fordi det er utgående modeller eller farver, og få størrelser tilbake.

Da kan man være skikkelig heldig :)

Så bra å høre :)

Jeg kan jo stikke innom av og til og se om de har tilbud :)

Skrevet

De har noen lignende høye støvletter uten hæl på Økonomisko. De nådde meg ca. 5 cm under kneet, men jeg har 50 cm midt på kneet.

Anonym poster: 5a6c1ea8915c1e123e7dfb8abd34dcff

Skrevet

Jeg kjøpte noen ganske like på H&M i fjor, tror de kostet 400. Kanskje det kommet inn nye nå på høsten? Verdt et forsøk i hvertfall :) de var ganske så smale ved leggen i hvertfall :)

Skrevet

Jeg kjøper ofte sko på sparkjøp, og de er faktisk veldg gode å gå i, og om du er forsiktig med hælen holder de i mange år.. Dessverre er hælen på de fleste støvlettene dems bare limt fast, og ryker om du ikke er meget forsiktig når du skal ha av støvlettene...

Personlig likte jeg ikke de du linket til, men om du synes de var fine burde du ikke være redd for å kjøpe de :) Det er gode sko til en billig penge :)

Anonym poster: 9eda617fb17502196fe0b8449b6873b7

Skrevet

Jeg har de samme, og jeg synes faktisk de er "helt grei" selvom de kommer fra sparkjøp. For min del kjøpte jeg dem bare fordi jeg måtte ha noen sko "der og da" og gadd ikke å betale serlig mye for dem- men jeg ble positivt overrasket!

Har hatt dem i snart 2 år og de er fin forsatt (nå er de ikke brukt så vanvittig mye, men likevel). De når meg til rett under kneet (2-3 cm).

Anonym poster: 13639d47c298d2f887c5c65fcd1158d5

Skrevet

Lille vinkel har nettsalg nå.

(Og da kan du jo prøve dem i butikken, før du kjøper dem online..)

;)

Anonym poster: b078e0dd634a46867a666cd89c347e4a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...