Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Vurderer å kjøpe Eye Q. En 360-pk er vel billigst. Har sett det for 568,- inkl frakt på shopping4net hvorav 81,- er moms (inkl 100,- i rabatt). Noen billigere? Shopping4net er vel fra utlandet? Er det noe regler for kosttilskudd og innførsel av det jeg må tenke på?

Dette står på nettsidene deres. Men skjønner ikke om jeg skal betale moms til shopping4net, eller om jeg betaler det til tollvesenet, eller i verste fall til begge?

Nedenfor gjelder kun ordrer som inneholder helsekost samt apoteksprodukter.

Ordrer med helsekost, apoteks samt visse fitness produkter sendes alltid som pakke med UPS da disse må importeres av deg som privatperson i Norge. Dette gjør at Shopping4net ikke tar ut moms eller ev. toll i kassen eller på vår faktura, denne sendes separat fra Norske myndigheter til deg som kunde. Om du ved kjøpstilfellet kjøper andre produkter vil også disse sendes i samme pakke, dvs at de da også blir uten moms på fakturaen fra oss. Også andre produkter som kjøpes kan være tollbelagte. Ved endring av ordre der helsekostproduktet blir tatt vekk kan en pakke bli et brev for å minske din kostnad og da inngår momsen på fakturaen, akkurat som for alle andre produkter og ingen ekstra tilkommende faktura eller andre kostnader fra myndigheter tilkommer.

Edit: fant på gymgrossisten til 569 m/gratis frakt

Hvor kjøper dere EyeQ?

Endret av Jade
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nja, nå inneholder Eye Q 3,2:1 med EPA og DHA, mens den du kjøpte inneholder 2:1. Anbefalt er vel egentlig 4:1 til det bruket jeg skal ha det til.

Jeg endte opp med å bestille på gymgrossisten :) Men takk for tipset! iHerb har mye bra!

Endret av Jade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...