Gå til innhold

Når du smiler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har du munnen din da?

Smiler du, eller "gliser" du?

Er det et bredt og åpent smil med alle tennene blottet?

Fornøyd med det du ser da? Ekstra mye tannkjøtt som vises?

Overleppe som bretter seg litt opp når du smiler?

Eller er det et smil med leppene sammen, men alikevel et fint smil?

Lite og blygt smil, litt rått og frekt på en glad måte, eller noe midt i mellom?

Liker du smilet ditt? Liker du å smile foran en fotograf,

eller lukker du munnen kjapt igjen og fordufter? Komplekser?

Det er mye en kan lure på her i verden og akkurat nå

er det KG-folks smil som jeg lurer litt på, bare for morroskyld.

Smilet er en viktig del av oss.

Det gjør godt å smile og vi burde gjøre det mye oftere. :tanpuss:

Videoannonse
Annonse
Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke jeg.. :klo: jeg veksler mellom å smile med leppene samlet og tenne litt frem.. Har aldri tenkt over smilet mitt. hvordan er ditt, Hoppe? :popcorn:

Endret av LightBulb
Skrevet

Kommer an på hva jeg smile rav. Men jeg er ikke redd for å vise tenner.

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Hvis jeg smiler på ekte så viser jeg den øverste tannrekken og får massevis av smilehull, det er kjempe-glad.smilet mitt, et skikkelig glis. Egentlig liker jeg ikke kjempe-glad-smilet fordi jeg synes det får meg til å se ut som en treåring i ansiktet.

Hvis jeg føler meg rampete får jeg et skjevt smil, hvis jeg er sjenert er det bare et lite smil der leppene såvidt krummer seg oppover. prøver jeg å smile høflig så er det med lukket munn og det ser sikkert ekstremt krampaktig ut. Vanligvis smiler jeg ikke genuint så veldig ofte.

Edit: Når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg stort sett smiler litt skjevt uasnsett :gjeiper:

Endret av Raindrops
Skrevet

Jeg elsker å le høyt , men på bilder blir det litt mere anstrengt ofte med lepper samlet.Men folk sier at jeg har en litt ond latter noen ganger .. Men bare smilet er søtt fikk jeg høre.. Også ansiktet mitt blir så mye penere når jeg smiler ... Uten det så ser jeg nesten sur ut.. :)

Skrevet

hvordan er ditt, Hoppe?

Ikke noe kunstig tannpastasmil her i gården. Jeg smiler ganske ofte sammen med folk.

Litt lurt og rampete, har jeg fått høre. :lur: <---dette er faktisk ikke så langt unna...

Foretrekker nok oftest å smile med munnen lukket om jeg ser en fotograf som på død og liv

skal ha et bilde av meg. Å stille seg opp og prestere blir veldig kunstig syns jeg,

altså egner jeg meg ikke særlig som modell heller, men ellers om jeg ler "i fart"

er det oppetennene som kommer frem. Gapskratting forekommer ofte i godt selskap

og gudene må vite hvordan jeg ser ut da, men uansett grimaser: det gjø`kke noe.

Smil og latter er herlig! ...og faktisk en stor del av det som er oss. :jepp:

Hadde litt merkelig forhold til tennene og smilet mitt før tenårene, men nå er det helt ok.

Kunne aldri ha tenkt meg å kjøpe meg et falskt "hollywood-smil" for å se prikkfri ut.

Jeg liker tenner som har litt personlighet. Syns ikke at det er nødvendig at unger

skal ha regulering for å se ut som "alle andre". Enhver ser fin ut som seg selv, syns jeg.

Vi er unike mennesker og har unike smil, alle sammen.

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg viser litt av de tennene oppe når jeg smiler. Jeg er veldig fornøyd over smilet mitt, og det er jo bra, siden jeg smiler hele tiden!

Skrevet

Jeg vet ikke mer om smilet mitt enn at en jeg datet før syntes jeg lignet på Anette Sagen når jeg smiler vanlig og mange sier at jeg ser skikkelig lur ut når jeg er veldig glad... liker ikke å se på meg selv når jeg smiler så jeg har ikke "studert" det selv.

Skrevet

Jeg ble kalt hestefjes på barneskolen, fordi jeg hadde litt store tenner. Viser mye tannkjøtt når jeg smiler, fordi jeg smiler alltid med hele ansiktet. Når jeg er hos fotograf så begrenser jeg smilingen litt, også fordi øynene mine har en pussig tendens til å forsvinne litt..

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg smiler bredt og overtennene mine synes men ikke mye av tannkjøttet, har alltid fått høre at jeg har et pent smil, så da har jeg vel det. Kunne godt tenkt meg noen smilehull da men :)

Skrevet

Vet ikke helt. Vanskelig å få til et genuint smil i speilet eller på bilder, så det ser alltid litt anstrengt ut. Har sett noen skrekkeksemplarer av noen bilder av meg når jeg ler, der snakker vi tannkjøttglis utav helvete :icon_lol:

Skrevet

Jeg liker ikke smilet mitt. Jeg smiler jo for det, men jeg skulle ønske jeg hadde penere smil. Tennene mine og kjevene mine er ikke utviklet rett, så smilet mitt er ikke noe pent.

Skrevet

Jeg gliser, haha! Men tannkjøttet vises ikke - bare tennene :) Er for så vidt fornøyd med smilet mitt i virkeligheten, men på bilder ser det bare dumt ut :P

Skrevet

Hvordan har du munnen din da?

Smiler du, eller "gliser" du?

Er det et bredt og åpent smil med alle tennene blottet?

Fornøyd med det du ser da? Ekstra mye tannkjøtt som vises?

Overleppe som bretter seg litt opp når du smiler?

Eller er det et smil med leppene sammen, men alikevel et fint smil?

Lite og blygt smil, litt rått og frekt på en glad måte, eller noe midt i mellom?

Liker du smilet ditt? Liker du å smile foran en fotograf,

eller lukker du munnen kjapt igjen og fordufter? Komplekser?

Det er mye en kan lure på her i verden og akkurat nå

er det KG-folks smil som jeg lurer litt på, bare for morroskyld.

Smilet er en viktig del av oss.

Det gjør godt å smile og vi burde gjøre det mye oftere. :tanpuss:

Jeg gliser. Tannkjøttet mitt blir ikke "blotta". Tennene vises godt da, men kun den øverste tannrekka. Overleppa mi bretter seg pittelitt oppover. Jeg liker gliset mitt helt greit, men det er jo ikke noe spesielt med det. :)

Skrevet

Det kommer helt an på.

Det viktigste smilet for min del, er når jeg tenker på hva jeg kan gjøre med jenta foran meg. Da smiler halve ansiktet uskyldig, mens den andre halvdelen er fandenivoldsk.

Utover det har jeg utallige smil og måter å le på, alt etter situasjonen og hvor mye jeg morer meg.

Skrevet

Smiler gjerne bredt, slik at tennene vises.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har ganske mange forskjellige smil egentlig. Men som regel så er det mest overtennene mine som vises, og ikke noe særlig tannkjøtt. Men av og til kan jeg ha noen skikkelig megaglis der leppene nesten ruller bakover og hele kjeften mine eksponeres :fnise: Og så er det noen mindre smil, der munnvikene såvidt går litt oppover, gjerne litt skjevt, mens jeg rynker på nesa.

Tror ikke jeg har noe særlig blygt eller forsiktig smil, og jeg er veldig glad i å smile, det skal ikke mye til. Hvis det er foran kamera så kommer gjerne smilet frem automatisk, med tenner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...