AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Inspirert av Uanonymbruker, som har langt, rødt hår med blomsterkrans, flagrende kjole i hippie-stil og bare føtter når hun skriver på KG.I hodet mitt altså alle her inne har også stemmer, og jeg vet hvordan absolutt alle her inne ser ut, inni hodet mitt :D Det er jammen ikke mange stygge mennesker her! jævlig spent på hvordan jeg høres ut! Du har litt sånn trailersjåfør-stemme, og så ser du litt ut som en trailersjåfør også, med hjertelig smil, pondus og grov stemme som forteller grove vitser. Meg da? du er kort og tynn med mørkt hår, litt emo-aktig, men du heller mere mot den normale siden enn den stereotypiske emoen. Og du har svart neglelakk og svarte høye grove skinnsko og hettegenser. Og du har helt vanlig stemme <br /><br /> Anonym poster: 28667c570f0c1d4e2d9bc62c7a6d6313
Gjest NozMonster Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 jeg er overbevist om at brukerne her ser ut som avatarene sine! noe annet ville vært helt feil 2
Gjest badeand1 Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 jeg er overbevist om at brukerne her ser ut som avatarene sine! noe annet ville vært helt feil Ja, takk du! 4
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 jeg er overbevist om at brukerne her ser ut som avatarene sine! noe annet ville vært helt feil Haha enig Fint de fleste har sett bilde av deg da, Nozi, hvis ikke så ville du bare sett ut som en stjerne Og Cathrine88 er en løve, sånn er det bare. 1
Gjest Raindrops Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 jeg er overbevist om at brukerne her ser ut som avatarene sine! noe annet ville vært helt feil Det er jo derfor alle kvinnene digger Gorgonzola 4
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. september 2012 #7 Skrevet 5. september 2012 Det er jo derfor alle kvinnene digger Gorgonzola Når jeg ser for meg deg, er du et halvt ansikt med caps på (bilde fra spør en bruker-tråden)
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. september 2012 #8 Skrevet 5. september 2012 jeg er overbevist om at brukerne her ser ut som avatarene sine! noe annet ville vært helt feil Det stemmer hvert fall her
TheHairyToothfairy Skrevet 5. september 2012 #9 Skrevet 5. september 2012 akkurat nå ligner jeg ikke så veldig på avataren min. 4
Gjest Purple Haze Skrevet 5. september 2012 #10 Skrevet 5. september 2012 jeg er overbevist om at brukerne her ser ut som avatarene sine! noe annet ville vært helt feil Det skulle tatt seg ut!
Gjest Høymann Skrevet 5. september 2012 #11 Skrevet 5. september 2012 Min avatar stemmer overens med meg.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. september 2012 #12 Skrevet 5. september 2012 Det skulle tatt seg ut! I mitt hodet har du lilla afro hvertfall
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. september 2012 #13 Skrevet 5. september 2012 akkurat nå ligner jeg ikke så veldig på avataren min. Deg vet jeg hvordan ser ut, så nysgjerrigheten min har blitt fylt på der i alle fall
Gjest Purple Haze Skrevet 5. september 2012 #14 Skrevet 5. september 2012 I mitt hodet har du lilla afro hvertfall Håper hodet ditt har det bra likevel
Cathrine88 Skrevet 5. september 2012 #15 Skrevet 5. september 2012 Haha enig Fint de fleste har sett bilde av deg da, Nozi, hvis ikke så ville du bare sett ut som en stjerne Og Cathrine88 er en løve, sånn er det bare. Ja, du aner ikke hvor vanskelig det er å holde en ipad og trykke på riktig bokstav når man har så store labber. Jeg ser Mortem for meg akkurat som Uanonymbruker beskriver og Havbris ligner av en eller annen grunn på Anne-Cath. Vestly. :gjeiper: 5
Tabris Skrevet 5. september 2012 #16 Skrevet 5. september 2012 jeg er overbevist om at brukerne her ser ut som avatarene sine! noe annet ville vært helt feil Hadde ikke gjort meg noe. :happy:
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. september 2012 #17 Skrevet 5. september 2012 Ja, du aner ikke hvor vanskelig det er å holde en ipad og trykke på riktig bokstav når man har så store labber. Til og med jeg som ikke har store labber synes det er vanskelig, så føler med deg 1
Gjest badeand1 Skrevet 5. september 2012 #18 Skrevet 5. september 2012 Ja, du aner ikke hvor vanskelig det er å holde en ipad og trykke på riktig bokstav når man har så store labber. Jeg ser Mortem for meg akkurat som Uanonymbruker beskriver og Havbris ligner av en eller annen grunn på Anne-Cath. Vestly. :gjeiper: Hvorfor gjør dere deeet?
Gjest Uanonymbruker Skrevet 5. september 2012 #19 Skrevet 5. september 2012 Inspirert av Uanonymbruker, som har langt, rødt hår med blomsterkrans, flagrende kjole i hippie-stil og bare føtter når hun skriver på KG.I hodet mitt altså <br /><br /> Anonym poster: 28667c570f0c1d4e2d9bc62c7a6d6313 Holy fu** bal** du har rett!!!! Du må kjenne meg, kjenner du meg?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. september 2012 #20 Skrevet 5. september 2012 Ja, du aner ikke hvor vanskelig det er å holde en ipad og trykke på riktig bokstav når man har så store labber. Ikke så lett når du er marihøne heller, skal jeg si deg. Jeg er så lett at jeg må hoppe på tastene for å skrive. Slitsomt! Men god trening da 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå