Gå til innhold

Ingen kontakt idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke virke hysterisk, men vil bare blåse ut for ingenting.

Jeg var på flott date på fredag, beste første daten noen gang. Han sendte en sms etter daten for å takke for at jeg ble med, og at han syntes daten hadde vært flott. Siden da har vi hatt sms kontakt, som regel startet av han, men jeg har av og til sendt sms først selv. Det merkelige med denne fyren er at han virker interessert, men han bruker mange timer på å svare meg. Han har heller ikke ringt meg, spurt om skype eller facebook. Jeg vet at vi ikke skal spille og at jeg burde sende han en sms selv hvis ting plager meg, men jeg sendte melding sist igår og vil absoulutt ikke virke over interessert sånn at han mister interessen. Jeg har ikke hørt fra han i hele dag, og jeg har liksom på en måte "ventet" på en sms fra ham, men det har jeg ikke fått.

Dette er en sånn dag der man ikke hører fra ham, og man automatisk begynner å tenke helt latterlig. Noen kan vel forstå..

Anonym poster: f5d72ea436db9000d75d6929b4a29641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner den følelsen ja..Det kan jo tenkes at noe uforutsett har skjedd, sykdom f.eks?

Anonym poster: 9e911d810c62539e7818743bd48c181a

Skrevet

kan være at han har dårlig erfaring fra før og ikke tørr svare enda. du forstår det at det er ikke altid enkelt og vite hva dere ønsker av kontakt, om vi menn svarer med en gang og gjerne sender god morgen meldinger osv så får vi besked om at kontakten er kuttet fordi det blei for inntenst, svarer vi sjeldnere er jaggu det galt også!

så muligheten er tilstede for at han venter med og svare fordi han ikke vil virke masete :nissekyss:

Skrevet

Kjenner den følelsen ja..Det kan jo tenkes at noe uforutsett har skjedd, sykdom f.eks?

Anonym poster: 9e911d810c62539e7818743bd48c181a

Det er isåfall ikke en god følelse. Har ikke hørt fra han idag heller så nå begynner jeg å miste litt håp.

kan være at han har dårlig erfaring fra før og ikke tørr svare enda. du forstår det at det er ikke altid enkelt og vite hva dere ønsker av kontakt, om vi menn svarer med en gang og gjerne sender god morgen meldinger osv så får vi besked om at kontakten er kuttet fordi det blei for inntenst, svarer vi sjeldnere er jaggu det galt også!

så muligheten er tilstede for at han venter med og svare fordi han ikke vil virke masete :nissekyss:

Jeg har altid vært av den typen som liker å ha kontakt, jeg blir fort redd og usikker når han ikke kontakter meg. Tenker at han har mistet interessen osv. Blir for mye unødvendig tenking og analysering på en måte. Han virket jo veldig interessert siden han tok jo kontakt bare 2 timer ette daten, og holdt kontakt frem til tirsdag, nå har det vært stille siden. Begynner som sagt å miste håp.

Forresten liker julenisse klem :nissekyss:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har altid vært av den typen som liker å ha kontakt, jeg blir fort redd og usikker når han ikke kontakter meg. Tenker at han har mistet interessen osv. Blir for mye unødvendig tenking og analysering på en måte. Han virket jo veldig interessert siden han tok jo kontakt bare 2 timer ette daten, og holdt kontakt frem til tirsdag, nå har det vært stille siden. Begynner som sagt å miste håp.

Forresten liker julenisse klem :nissekyss:

Har det slik som deg selv, men som Gotthard skrev over, så er det jo ikke alle jenter som reagerer positivt på mye kontakt hver dag. Mulig han har en dårlig erfaring der jenta ble lei, og prøver å ikke gjøre det samme igjen.

Han kan jo ikke vite at du liker å snakke litt hver dag, for det har du vel neppe sagt rett ut. Mao hadde jeg ikke gitt opp enda, men kanskje tatt intiativ og sendt en melding en gang eller to til først. :)

Skrevet

Har det slik som deg selv, men som Gotthard skrev over, så er det jo ikke alle jenter som reagerer positivt på mye kontakt hver dag. Mulig han har en dårlig erfaring der jenta ble lei, og prøver å ikke gjøre det samme igjen.

Han kan jo ikke vite at du liker å snakke litt hver dag, for det har du vel neppe sagt rett ut. Mao hadde jeg ikke gitt opp enda, men kanskje tatt intiativ og sendt en melding en gang eller to til først. :)

Nei, jeg har jo ikke sagt noe til ham, men kan ikke skjønner at de ser på det å ikke ta kontakt på 2 dager som god taktikk. Hm.. jeg vurderer å sende en sms selv, men synes det er så vanskelig.

Har dere avtalt ny date?

Nei, for han bor ikke i samme by som meg. Han kom til hit fordi han ville møte meg igjen, og ønsket å ta med meg på date. Jeg vet ikke når han kommer tilbake, om han i det hele tatt gjør det.

Skrevet

Jeg klarte å være modig nok til å sende en sms, men jeg gjør ikke det om igjen om han blir stille igjen. Så skummelt dette er :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...