Gå til innhold

Hva gleder du deg til? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i det positive hjørnet for tiden og lurer på hva akkurat du ser frem til denne høsten :)

Selv gleder jeg meg sinnsykt til jeg skal på kjærestetur til København om ikke mange dagene :) Spise ute,se masse nytt og nyte hverandre.. Skal bli herlig! :) Håper på skikkelig lunt og godt høstvær da,ellers blir stemningen litt laber :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til å få retta opp puppene mine etter en dårlig silikon-jobb.

Skrevet

Gleder meg til å få retta opp puppene mine etter en dårlig silikon-jobb.

Huff,kjipt å komme ut for slikt da. Håper de kommer "på plass" neste gang du er under kniven da :icon_lol:

Skrevet (endret)

Ser frem til Ensiferum konsert i oktober :hjerte:

Og det hjelper meget på å ha noe så fint å se frem til, siden det ble slutt med kjæresten for ikke lenge siden og mange planer da gikk i vasken.. Bl.a vår 6årsdag.. :sukk:

Endret av Minttu
Skrevet

Ser frem til min neste ultralyd den 24.09:D

Skrevet

Ser frem til Ensiferum konsert i oktober :hjerte:

Og det hjelper meget på å ha noe så fint å se frem til, siden det ble slutt med kjæresten for ikke lenge siden og mange planer da gikk i vasken.. Bl.a vår 6årsdag.. :sukk:

Så kjedelig og høre :/ Alltid vanskelig når det blir slutt med noen,og særlig når man har vært sammens en stund :S Håper du finner på masse som gir deg glede og positivitet den neste tiden,så du ikke graver deg ned i sorgen. Er vel enkelt og si,men tror det er viktig og gjennomføre :)

Konsert hørtes jo veldig gøy ut da :) Har ikke hørt om de jeg,hvilken sjanger er det snakk om?

Skrevet

Materialistisk glede her i gården; ser veeeeldig frem til å hente den nye veska mi når den ankommer landet i løpet av de neste 1-3 ukene. :hoppendeglad:

Gleder meg som en unge på julaften, samtidig som jeg har migreneanfall flere ganger daglig pga dårlig samvittighet over prislappen.. :sjenert:

MEN jeg hadde kun én uke fri i hele sommer, og har ikke vært på noen som helst form for ferie på to år, så dette synes jeg i grunn at jeg har fortjent :mrgreen:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så kjedelig og høre :/ Alltid vanskelig når det blir slutt med noen,og særlig når man har vært sammens en stund :S Håper du finner på masse som gir deg glede og positivitet den neste tiden,så du ikke graver deg ned i sorgen. Er vel enkelt og si,men tror det er viktig og gjennomføre :)

Konsert hørtes jo veldig gøy ut da :) Har ikke hørt om de jeg,hvilken sjanger er det snakk om?

Takk, samme håper jeg og :klem:

De går under metal, eller som wikipedia skriver "Ensiferum (latin: ensĭfĕrum (sverdbærer)) er et folk / viking metal-band fra Helsingfors, Finland"

Er litt over gjennomsnittet interessert i Finland og finsk rock/metal :sjenert:

Endret av Minttu
Skrevet

Materialistisk glede her i gården; ser veeeeldig frem til å hente den nye veska mi når den ankommer landet i løpet av de neste 1-3 ukene. :hoppendeglad:

Gleder meg som en unge på julaften, samtidig som jeg har migreneanfall flere ganger daglig pga dårlig samvittighet over prislappen.. :sjenert:

MEN jeg hadde kun én uke fri i hele sommer, og har ikke vært på noen som helst form for ferie på to år, så dette synes jeg i grunn at jeg har fortjent :mrgreen:

Skjønner godt at du gleder deg på ny veske jeg,er jo så gøy med noe nytt! :)

Og man finner stadig unnskyldninger for å bruke noen kroner for mye på en ting ;) Hvilken veske er det snakk om da? Merkevare,eller vintage kanskje? :)

Skrevet

Takk, samme håper jeg og :klem:

De går under metal, eller som wikipedia skriver "Ensiferum (latin: ensĭfĕrum (sverdbærer)) er et folk / viking metal-band fra Helsingfors, Finland"

Er litt over gjennomsnittet interessert i Finland og finsk rock/metal :sjenert:

Rock/metal hører jeg på litt selv også,men tror ikke noen av de bandene er finske ;)

Noe spesielt som fenger deg med Finland ettersom du er så interessert i det landet da eller? :)

Skrevet

Rock/metal hører jeg på litt selv også,men tror ikke noen av de bandene er finske ;)

Noe spesielt som fenger deg med Finland ettersom du er så interessert i det landet da eller? :)

Omtrent alt jeg hører på er fra Finland :fnise:

Tja, alt starta pga musikken, begynte å høre på HIM for 7 år siden og så balla det på seg rett og slett, og begynte å like enda fler finske band.

Dro etter hvert til Helsinki, og festival i Turku og da var det vel gjort. Etter det har jeg vært i HKI 3 ganger til (konsert 1 gang og Tuska metal festival 2 ganger,+ferie og anna moro da ;)), og har også vært i Savonlinna (på Apocalyptica konsert nå i juli) og Porvoo, flotte steder!

Falt helt for HKI! Det er jo så pent der :)

Jeg elsker byen, landet, kulturen, språket, folka, at det er et så rocke land, og alle rocke barene.

:happy:

Skrevet

Huff,kjipt å komme ut for slikt da. Håper de kommer "på plass" neste gang du er under kniven da :icon_lol:

:hoho: Det håper jeg og!

Skrevet

Skjønner godt at du gleder deg på ny veske jeg,er jo så gøy med noe nytt! :)

Og man finner stadig unnskyldninger for å bruke noen kroner for mye på en ting ;) Hvilken veske er det snakk om da? Merkevare,eller vintage kanskje? :)

Jaa, det er noe spesielt det der, hihi. En ny Mulberry-modell som de ikke har tatt inn i Skandinavia foreløpig (Oversized Bryn), så det betyr at jeg er førstemann som får den her hjemme (minus dersom det er noen som har fått tak i den andre steder allerede, men jeg har mine tvil, da den nettopp ble lansert for få dager siden), hurra :hoppendeglad:

Jeg føler meg omtrent like blærete/flåsete/teit som jeg høres ut som nå, det er egentlig ganske pinlig.. :sjenert: MEN det er garantert en sånn once-in-a-lifetime-greie, og da får man nyte det mens man kan, haha!

Skrevet

MEN det er garantert en sånn once-in-a-lifetime-greie, og da får man nyte det mens man kan, haha!

Enig! ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...