TheSgirl Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Er i det positive hjørnet for tiden og lurer på hva akkurat du ser frem til denne høsten Selv gleder jeg meg sinnsykt til jeg skal på kjærestetur til København om ikke mange dagene Spise ute,se masse nytt og nyte hverandre.. Skal bli herlig! Håper på skikkelig lunt og godt høstvær da,ellers blir stemningen litt laber 1
KaDust Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Gleder meg til å få retta opp puppene mine etter en dårlig silikon-jobb.
TheSgirl Skrevet 5. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2012 Gleder meg til å få retta opp puppene mine etter en dårlig silikon-jobb. Huff,kjipt å komme ut for slikt da. Håper de kommer "på plass" neste gang du er under kniven da
Minttu Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 (endret) Ser frem til Ensiferum konsert i oktober Og det hjelper meget på å ha noe så fint å se frem til, siden det ble slutt med kjæresten for ikke lenge siden og mange planer da gikk i vasken.. Bl.a vår 6årsdag.. Endret 5. september 2012 av Minttu
Gjest Dream89 Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Ser frem til min neste ultralyd den 24.09:D
TheSgirl Skrevet 5. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2012 Ser frem til Ensiferum konsert i oktober Og det hjelper meget på å ha noe så fint å se frem til, siden det ble slutt med kjæresten for ikke lenge siden og mange planer da gikk i vasken.. Bl.a vår 6årsdag.. Så kjedelig og høre :/ Alltid vanskelig når det blir slutt med noen,og særlig når man har vært sammens en stund :S Håper du finner på masse som gir deg glede og positivitet den neste tiden,så du ikke graver deg ned i sorgen. Er vel enkelt og si,men tror det er viktig og gjennomføre Konsert hørtes jo veldig gøy ut da Har ikke hørt om de jeg,hvilken sjanger er det snakk om?
Strixvaria Skrevet 5. september 2012 #7 Skrevet 5. september 2012 Materialistisk glede her i gården; ser veeeeldig frem til å hente den nye veska mi når den ankommer landet i løpet av de neste 1-3 ukene. Gleder meg som en unge på julaften, samtidig som jeg har migreneanfall flere ganger daglig pga dårlig samvittighet over prislappen.. MEN jeg hadde kun én uke fri i hele sommer, og har ikke vært på noen som helst form for ferie på to år, så dette synes jeg i grunn at jeg har fortjent 1
Minttu Skrevet 5. september 2012 #8 Skrevet 5. september 2012 (endret) Så kjedelig og høre :/ Alltid vanskelig når det blir slutt med noen,og særlig når man har vært sammens en stund :S Håper du finner på masse som gir deg glede og positivitet den neste tiden,så du ikke graver deg ned i sorgen. Er vel enkelt og si,men tror det er viktig og gjennomføre Konsert hørtes jo veldig gøy ut da Har ikke hørt om de jeg,hvilken sjanger er det snakk om? Takk, samme håper jeg og De går under metal, eller som wikipedia skriver "Ensiferum (latin: ensĭfĕrum (sverdbærer)) er et folk / viking metal-band fra Helsingfors, Finland" Er litt over gjennomsnittet interessert i Finland og finsk rock/metal Endret 5. september 2012 av Minttu
TheSgirl Skrevet 5. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2012 Materialistisk glede her i gården; ser veeeeldig frem til å hente den nye veska mi når den ankommer landet i løpet av de neste 1-3 ukene. Gleder meg som en unge på julaften, samtidig som jeg har migreneanfall flere ganger daglig pga dårlig samvittighet over prislappen.. MEN jeg hadde kun én uke fri i hele sommer, og har ikke vært på noen som helst form for ferie på to år, så dette synes jeg i grunn at jeg har fortjent Skjønner godt at du gleder deg på ny veske jeg,er jo så gøy med noe nytt! Og man finner stadig unnskyldninger for å bruke noen kroner for mye på en ting Hvilken veske er det snakk om da? Merkevare,eller vintage kanskje?
TheSgirl Skrevet 5. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2012 Takk, samme håper jeg og De går under metal, eller som wikipedia skriver "Ensiferum (latin: ensĭfĕrum (sverdbærer)) er et folk / viking metal-band fra Helsingfors, Finland" Er litt over gjennomsnittet interessert i Finland og finsk rock/metal Rock/metal hører jeg på litt selv også,men tror ikke noen av de bandene er finske Noe spesielt som fenger deg med Finland ettersom du er så interessert i det landet da eller?
Minttu Skrevet 5. september 2012 #11 Skrevet 5. september 2012 Rock/metal hører jeg på litt selv også,men tror ikke noen av de bandene er finske Noe spesielt som fenger deg med Finland ettersom du er så interessert i det landet da eller? Omtrent alt jeg hører på er fra Finland Tja, alt starta pga musikken, begynte å høre på HIM for 7 år siden og så balla det på seg rett og slett, og begynte å like enda fler finske band. Dro etter hvert til Helsinki, og festival i Turku og da var det vel gjort. Etter det har jeg vært i HKI 3 ganger til (konsert 1 gang og Tuska metal festival 2 ganger,+ferie og anna moro da ), og har også vært i Savonlinna (på Apocalyptica konsert nå i juli) og Porvoo, flotte steder! Falt helt for HKI! Det er jo så pent der Jeg elsker byen, landet, kulturen, språket, folka, at det er et så rocke land, og alle rocke barene. :happy:
KaDust Skrevet 5. september 2012 #12 Skrevet 5. september 2012 Huff,kjipt å komme ut for slikt da. Håper de kommer "på plass" neste gang du er under kniven da Det håper jeg og!
Strixvaria Skrevet 5. september 2012 #13 Skrevet 5. september 2012 Skjønner godt at du gleder deg på ny veske jeg,er jo så gøy med noe nytt! Og man finner stadig unnskyldninger for å bruke noen kroner for mye på en ting Hvilken veske er det snakk om da? Merkevare,eller vintage kanskje? Jaa, det er noe spesielt det der, hihi. En ny Mulberry-modell som de ikke har tatt inn i Skandinavia foreløpig (Oversized Bryn), så det betyr at jeg er førstemann som får den her hjemme (minus dersom det er noen som har fått tak i den andre steder allerede, men jeg har mine tvil, da den nettopp ble lansert for få dager siden), hurra Jeg føler meg omtrent like blærete/flåsete/teit som jeg høres ut som nå, det er egentlig ganske pinlig.. MEN det er garantert en sånn once-in-a-lifetime-greie, og da får man nyte det mens man kan, haha!
Minttu Skrevet 5. september 2012 #14 Skrevet 5. september 2012 MEN det er garantert en sånn once-in-a-lifetime-greie, og da får man nyte det mens man kan, haha! Enig! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå