AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Hei! Byttet fra Tele2 til Telenor i ferien og fikk regning fra Tele2 (den siste). Denne var veldig stor og jeg stussa på høyt internettforbruk. Ringte inn og fikk tilsendt en spesifisert faktura. Har nå fått den og det står 3 'kolonner" med Internett og alle tidspunktene er 00:00:00. Virker ikke dette veeeeldig rart? Jeg er aldri på Internett på natten, har jo pc med Internett hjemme! Hagen mistanke om at de vil lure på seg penger siden jeg ikke ville være kunde hos dem mer hva tror dere? Fakturaen må betales om 3 dager og føler de ikke vil gi seg. <br /><br /> Anonym poster: 105d42c944b089e46806edc35f8eb773
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Noen som vet?<br /><br /> Anonym poster: 105d42c944b089e46806edc35f8eb773
Strixvaria Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 Det er veldig mulig. Jeg har selv nylig byttet fra Tele2 til OneCall (Folkepakka), blant annet fordi fakturaene jeg fikk fra Tele2 var MYE høyere enn mitt faktiske forbruk. De har dobbeltfakturert meg ved flere anledninger (men dette stusset jeg ikke over før det var for sent, dessverre), og i fakturaene har det stått at jeg feks har sendt over 200 meldinger på én måned - mer enn jeg sendte med hele min forrige telefon, som jeg hadde i over 2 år, dét tror jeg ikke et sekund på. Griske *#$%#" Jeg for min del skal aldri ha Tele2 igjen, never ever, og håper og tror OneCall blir en bedre opplevelse (ikke at det strengt tatt skal veldig mye til, stort verre enn Tele2 tror jeg ikke det går an å bli). Det er jo litt ironisk at de jævlene prøver å trippelfakturere (!!) deg for databruk, samtidig som det står spesfikt i selve fakturaen at du ikke har brukt noe - WTF? Og her trodde jeg at de ikke kunne synke dypere.. Dette kan du jo ringe til kundeservice i morgen og si - "hvorfor har jeg blitt fakturert for haugevis av MB databruk når fakturaspesifikasjonen sier 00.00.00??" Men det spørs om du kommer noen vei.. Dette er lureri etter mitt syn, de prøver faktisk å fakturere deg for en tjeneste du ikke har benyttet deg av.
Anglofil Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 Dette må du kontakte Tele2 om, det er kun de som kan gi deg svar på dette. Hvis ikke de kan gi deg et svar regner jeg med at de kan ta det videre til sin fakturaavdeling som kan forklare hva som har skjedd. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå