Gå til innhold

Fast ansatt i oppsigelsestiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regnes man fortsatt som fast ansatt når man er i oppsigelsestid?<br /><br /> Anonym poster: 6603176b833b4b894caaf78c1911e63b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja. om det er en fast stilling du har sagt opp

Endret av liv
Skrevet

Talk for svar, Liv! Hva hvis man grunnet nedbemanning i bedriftem inngår en avtale om opphør av arbeidsforhold der arbeidsplikten frafaller etter en bestemt dato? Er man da å regne som fast ansatt inntil den dato arbeidsplikten frafaller? Grunnen til at jeg spør om dette er fordi jeg har fått innvilget boliglån (blant annet på grunnlag av fast stilling) og er i ferd med å kjøpe meg en leilighet. Er da pliktig til å melde fra til banken om disse endringene før den endelige dato for avslutning av ansettelsesforholdet?<br /><br /> Anonym poster: 6603176b833b4b894caaf78c1911e63b

Skrevet

Hvorfor melde fra i det hele tatt? Så lenge du har penger til å betale lånet

Skrevet

Du har kanskje et poeng? Blir bare så usikker når det står i lånetilbudet fra banken at man må melde fra om vesentlige endringer i de forutsetninger som ligger til grunn for tilbudet. Men så lenge jeg kan betjene lånet er vel banken fornøyd...<br /><br /> Anonym poster: 6603176b833b4b894caaf78c1911e63b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...