Gjest Pterodactylkake Skrevet 20. februar 2004 #1 Del Skrevet 20. februar 2004 hadde jeg i dag. både meg og kjære er syke og det ble mer slitsomt enn godt, lemster på innsiden av lårene, nær ved å besvime, pustebesvær o.l. vel det er bare til å le av nå slik! Dette var kun et lite innblikk i at feber-spysyke folk også får ha det fint avogtil de også :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarlyset Skrevet 20. februar 2004 #2 Del Skrevet 20. februar 2004 Hm, det er igrunnen ikke alt vi ønsker at du skal dele med oss, ok? mvh Polarlyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. februar 2004 #3 Del Skrevet 20. februar 2004 jaja må en så må en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 20. februar 2004 #4 Del Skrevet 20. februar 2004 Du trenger ikke lese alt du kommer over vet du,Polarlyset! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 20. februar 2004 #5 Del Skrevet 20. februar 2004 OGSÅ POLARLYSET SÅ SKAL JEG FORTELLE DEG OM ALLE DE FINE STILLINGENE VI HADE SKAL JEG OGSÅ LEGGE TIL LITT HVIT LØGN HER OG DER AT VI SPYDDE PÅ HVERANDRE OG TENTE PÅ DET HOHOHO??? Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 21. februar 2004 #6 Del Skrevet 21. februar 2004 ...AT VI SPYDDE PÅ HVERANDRE... Mer, mer, jeg vil høre mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 21. februar 2004 #7 Del Skrevet 21. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virra Skrevet 21. februar 2004 #8 Del Skrevet 21. februar 2004 Tjihi Så bra for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 21. februar 2004 #9 Del Skrevet 21. februar 2004 Når jeg er syk er sex det siste jeg tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 21. februar 2004 #10 Del Skrevet 21. februar 2004 Ja du har sett når mannfolkene kommer i ansiktet på dama? Forestill deg det samme bare med spy! Øh ja fra spøk til side, kunne ha sex men ikke kysse. Følte meg som en ekkel hore da, ja for horer kysser ikke under sex og det gjør alltid vi men ikke med slik en smittefare, han skulle til men "nei faen" sa han hulk men i morra skal han FAENMEG FÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!! et lite suss på munnen. Å som jeg savner de leppene myke nammenammenamme... det er lengre siden jeg kysset enn jeg hadde sex jo :o hakke kysset siden onsdag WRÅHGÅHÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå