Gå til innhold

Din tabbe noen andre fikk skylden for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi hatt en del tråder om ting vi har gjort her og der, tabber på jobb, tyveri i butikk, osv.

Men denne har ikke vi hatt enda.....

Jeg har en her. En kveld var jeg meget sint på samboeren min for noe han hadde gjort. Han visste jeg var sint, han var ute på byen og jeg ventet på ham hjemme. Mens jeg tripper opp og ned gangen i venting, så kommer jeg borti en rådyr arvegave av en vase han har hatt i mange år. Den stod så sikret til at det egentlig skulle et under til at jeg knuste den, men det var nok det at jeg slengte igjen en viss dør for hardt :sjenert: uansett, raseri gikk over til angst, jeg visste vasen betydde mye, og var verdifull.

Øvde meg på hva jeg skulle si, og da samboeren ramlet full inn døra, svimte jeg nesten av nerver. Sårende hadde jeg dyttet bort mot veggen, turte ikke å feie de så hardt opp i tilfelle de kunne limes.

Han var ikke mulig å snakke til, bare sjanglet fra vegg til vegg, og mumler noe uforståelig. Morgenen etter hører jeg et oppgitt skrik fra gangen, han hadde oppdaget vasen, han kommer inn på rommet og ser oppgitt på meg mens han sier "herregud, jeg var så full i går at jeg kom borti og knuste vasen, kan du tro det??"

Eh jada.. :fnise:

Han fikk igjen på forsikringen, men det kom aldri frem at vasen ble knust fordi jeg slengte med døren i raseri. <br /><br /> Anonym poster: 2fbcb39a664bd4eae788ffed02a68503

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Gledet meg til å lese deres historier :jepp:TS<br /><br /> Anonym poster: 2fbcb39a664bd4eae788ffed02a68503

Skrevet (endret)

Jeg får lett en skikkelig ekkel skyldfølelse, så klarer ikke la andre ta støyten. Men det hadde vært veldig praktisk av og til :tongue:

Jeg fikk en gang skylden for at noen tallerkener på skolekjøkkenet hadde blitt ødelagt da! Noen hadde visst hørt at det var meg? Skjønte ingenting jeg, hadde da ikke knust noen tallerkener. Dårlig gjort.

Endret av HedvigR
Skrevet

Eneste jeg kommer på er den gangen jeg ringte på alle ringeklokkene i en svær høyblokk, før jeg god og full løp ut i taxien.... Fikk ikke med meg at jeg ikke var sistemann, nei!:gjeiper:

Venninna mi kommer litt etter, og blir praktisk talt dratt ut av drosjen igjen, av en illsint familiefar med unger som våknet. Og han hadde SETT at det var henne! :fnise:

Jeg satt bak sotede ruter og sa absolutt ingenting..... :ler:

• Liker 1
Skrevet

Hihi kaprifolen, den var sikkert lei for henne :ler:

Anonym poster: 2fbcb39a664bd4eae788ffed02a68503

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...