Gå til innhold

Pris bryllupsgave - gift for andre gang og godt voksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup til min tante som er godt oppi femtiåra. Både hun og brudgommen gifter seg for andre gang og sitter ganske greit i det.

Min tante og jeg har ikke hatt noe særlig med hverandre å gjøre de siste årene.

Hvor mye bør samboer og jeg bruke på gave? De har lagt ut ønskeliste et sted, men har ikke sett den enda og usikker på hva de "krever"

<br /><br /> Anonym poster: 6e281af5215f993116ceb39706bed87b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lysende, utstoppet elghode er alltid en vinner.

Anonym poster: 732a74d81579cc5fcd481fa0eae1ef0b

• Liker 1
Skrevet

Har det noe å si at de gifter seg for andre gang .. ? Jeg antar de ikke gifter seg med hverandre for andre gang .. At de er godt voksne bør vel heller ikke ha noe å si syns jeg, et bryllup er et bryllup uansett.

• Liker 2
Skrevet

Har det noe å si at de gifter seg for andre gang .. ? Jeg antar de ikke gifter seg med hverandre for andre gang .. At de er godt voksne bør vel heller ikke ha noe å si syns jeg, et bryllup er et bryllup uansett.

Selvsagt spiller det ingen rolle om man er ung eller godt voksen. Men skikken med bryllupsgaver kommer vel fra gammelt av, når man pleide å gifte seg ung og hadde diverse behov mht å stifte hjem?<br /><br /> Anonym poster: 6e281af5215f993116ceb39706bed87b

• Liker 1
Skrevet

Skal i bryllup til min tante som er godt oppi femtiåra. Både hun og brudgommen gifter seg for andre gang og sitter ganske greit i det.

Min tante og jeg har ikke hatt noe særlig med hverandre å gjøre de siste årene.

Hvor mye bør samboer og jeg bruke på gave? De har lagt ut ønskeliste et sted, men har ikke sett den enda og usikker på hva de "krever"

<br /><br /> Anonym poster: 6e281af5215f993116ceb39706bed87b

Hva de "krever"???

Du skriver at du ikke har sett på ønskelisten, men er usikker på hva de "krever".... Kanskje du først bør kikke på ønskelisten før du spør her inne?

• Liker 2
Skrevet

Fælt som dere fyrer oppunder. Skriver "krever" med hermetegn av en grunn.

Jeg var vel i egentlig ute etter et cirkabeløp og om man modererer seg når det er to mennesker som gifter seg for andre gang? Men jøss. Beklager at jeg spør.<br /><br /> Anonym poster: 6e281af5215f993116ceb39706bed87b

Skrevet

rundt 500, siden dere er familie? selv om dere kanskje ikke har så mye kontakt. Hadde det vært mye kontakt med de, så ville jeg nok gitt mer!

kan vær lurt å spørr de hvor de har ønskeliste hen, så kan du kikke litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...