AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Jeg har i flere år vært bestemt på at det er siviløkonom jeg skal bli. Tilfeldigheter har det til at jeg ikke fikk begynt på studiet i år, så jeg skal heller begynne å studere til neste år. Og kanskje det var en mening med det...? Helt siden jeg var liten har jeg hatt lyst til å bli lærer, men de siste årene har jeg slått fra meg det av uvisse grunner. Det siste året har jeg lurt litt på om jeg skal heller bli lærer enn siviløkonom, men jeg klarer ikke bestemme meg. Jeg har liksom vært så bestemt hele veien på at det er økonomistudier jeg skal begynne på, at det er vanselig å se for seg noe annet. Selve fagene intresserer meg veldig, men også hele biten med elever-foreldre-hverdagen. Jeg tenker da på en fagkominasjon matte, samfunnsfag, historie, naturfag, norsk eller engelsk. Mye som intresserer meg, så noen av de fagene hvertfall. Men det virker så skummelt.. Å putselig instille meg på å studere og bli noe annet enn det jeg hhar tenkt i så mange år. Derfor vil jeg gjerne høre om andres erfaringer, både positive og negative. Gjerne fortell om hverdagen deres eller studiene! Jo mer informajson, jo bedre! Anonym poster: 1f1bdeb96a899662907f0f8394a30060
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå