AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #1 Del Skrevet 5. september 2012 Hei. Jeg har veldig mye fall i håret. Håret mitt blir bølgete og krusete med én gang det begynner å regne eller blåse. Retter alltid ut håret etter at jeg har dusjet og håret har tørket, men det holder seg aldri rett pga været. Er det noen som kan tipse om en shampo og en spray jeg kan bruke som hjelper slik at håret holder seg rett? Føler jeg har prøvd alt, men ingenting funker. Anonym poster: 42c04cc70043aceeb6a54975e538f52e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 5. september 2012 #2 Del Skrevet 5. september 2012 samma problem... tviler på det at du får det til uten antikrøll behandling ... eller noe sånnt som det heter... jeg har aldri prøvd det selv og det er dyrt og varierende resultat.. kjedli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blondiie Skrevet 6. september 2012 #3 Del Skrevet 6. september 2012 GHD rettetang er veeeldig bra! jeg bruker den ikke til vanlig, men lånte den fra en venn, og den holdt leeeenge!! våknet opp med helt rett hår neste dag, og gikk ute i blåsevær, men det holdt seg fortsatt. Har også bølgete, krusete hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 6. september 2012 #4 Del Skrevet 6. september 2012 Tror egentlig løsningen for de fleste er et silikonbasert produkt som tynger ned håret litt. Jeg liker DENNE veldig godt =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 6. september 2012 #5 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg og har krøllete hår. Det eneste som funker mot krøller, er å ha på seg hette når det regner eller er fuktig ute. Det funker greit det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. september 2012 #6 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg pleide å rette ut luggen med en varmbeskyttende spray. Holdt hele dagen, også i fuktig vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 6. september 2012 #7 Del Skrevet 6. september 2012 Straight and shine hos frisør. Gjort det i flere år. Kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carousel Skrevet 9. september 2012 #8 Del Skrevet 9. september 2012 http://www.apotek1.no/produkter/john-frieda-frizz-ease-3-day-straight-100ml-923043p Denne funker faktisk! Nå går jeg aldri så mye som 3 dager uten å vaske håret, men det holdt fint i 2 dager, med bare litt touch-up på dag 2 Jeg bruker å bare føne håret rett når jeg bruker denne, har man krøller så er det greit å bruke en rettetang også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 10. september 2012 #9 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg sliter med at håret mitt ikke holder på produkter som frizz erase osv. Håret blir.. stort og rått igjen. Bare på sidene der jeg har småkrøller. Og noe nedover i håret. Tror egentlig løsningen for de fleste er et silikonbasert produkt som tynger ned håret litt. Jeg liker DENNE veldig godt =) Holder denne i 2 dager hvis du ikke dusjer? Og har du merket noe forskjell fra når du begynte? På håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elliane Skrevet 10. september 2012 #10 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg sliter med at håret mitt ikke holder på produkter som frizz erase osv. Håret blir.. stort og rått igjen. Bare på sidene der jeg har småkrøller. Og noe nedover i håret. Holder denne i 2 dager hvis du ikke dusjer? Og har du merket noe forskjell fra når du begynte? På håret? Bestille brazillian blow out hjemme kitt fra utlandet. Eks kerapremium. Søk og les på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå