Gjest Månestøv Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Dette er faktisk min første tråd av denne typen, så da tillater jeg meg selv og poste den her. Rundt meg vrimler det av fødsler og forlovelser, og for første gang i mitt liv føler jeg meg relativt ensom. Enda mer tragisk føler jeg meg når vaktene på utesteder kjenner meg igjen, og kommer med utsagn som at jeg "bor der". Jeg er lei av singellivet allerede, og vil gjerne finne noen jeg kan bli glad i. Ikke er jeg kresen, ikke er jeg vanskelig, men allikevel virker det som om byen jeg bor i er "tømt" for single, kjekke karer. Jeg er relativt sosial, og møter nye folk ganske ofte, men allikevel ser det dårlig ut. Hvor finner dere kjærestene deres? Og hva skal til for at dere slår dere til ro? Skal sies at jeg sjelden blir forelska, og begynner nesten å gi opp tanken om å bli forelsket igjenn
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Kanskje du skal prøve et annet utested siden det du bruker nå for tiden tydeligvis ikke gir ønskede resultater. Siden du er jente kan du jo prøve nettdating.
Gjest test123 Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Du skriver ikke hvor gammel du er, men i min bekjentskapskrets møter de færreste kjæresten sin ute på byen. Tror de fleste enten har truffet kjæresten på nett eller gjennom jobb.
Gjest Månestøv Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Nettdating er testet ut, byen også, men det er så utrolig vanskelig å finne noen i den store mengden som man har kjemi med. Jeg er av typen som bryr meg veldig lite om utseende, så det er veldig vanskelig å velge hvem man skal ta kontakt med. Har aldri problemer med å få "napp", men derimot å møte på noen som er interessante å snakke med. Vil ikke vandre fra mannfolk til mannfolk ute på byen. Jeg er bare 22, så jeg har nok av tid, men samtidig kjenner jeg meg veldig moden for å i allefall begynne på å slå meg litt til ro.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Jeg er i samme båt som deg TS Hvor holder du til? Anonym poster: 7b0b182508ce0167159a1ac3a8e854cb
Gjest Månestøv Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 Jeg holder til i Stavanger, skulle tro byen var stor nok, men det er den ikke! 1
Gjest Katten. Skrevet 5. september 2012 #7 Skrevet 5. september 2012 Vel, om du svært sjeldent blir forelsket, så er det jo en ganske god grunn bare der.
Gjest Elissima Skrevet 5. september 2012 #8 Skrevet 5. september 2012 Prøv danskebåten.. der møtte jeg min kjæreste haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå