AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Jeg vil begynne å prøve å bli gravid nå, føler jeg har dårlig tid, men det er så mye annet jeg må rekke først! Er snart 30 og hører klokka tikker høyere dag for dag. Økonomien er dårlig, skal begynne på en 5 årig mastergrad, har samboer, men vi vil reise litt først og oppleve verden, gifte oss. Ja kort sagt! Skulle vært en prøve man kunne ta for å se hvor lenge man er fruktbar! Anonym poster: f3e06443a00fbfef25968ae49fb8f9f1
mammamy Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Du er vel fruktbar i minst 8 år til etter all sannsynlighet også lenger, så du har vel fortsatt tid? Det er bare andre rundt oss som mener tiden renner ut når man passerer 30 :-)
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Det finnes prøver som kan si noe om hvor fruktbar du er nå, og dermed hvor lenge du kan forvente å fortsatt være fruktbar. AMH sier noe om hvor mange egg du har igjen i eggstokkene FSH sier noe om hvor god kvaliteten på eggene er. Tviler på at en vanlig lege henviser for å ta disse uten nærmere grunn, men en gynekolog burde kunne gjøre det. Lykke til Og husk at man både kan reise og studere med barn også Anonym poster: 8c48a32b758c43d99c2fccfe11af48b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå