Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig babysyk! Jeg tar meg selv i å tenke mye på baby, og hvor mye jeg ønsker meg en liten. Jeg og samboer har tenkt å begynne å prøve neste sommer men det er så lenge til :P Jeg har så lyst å begynne å prøve nå, selv om jeg vet at dette ikke er rett tidspunkt. Søsteren min er også gravid, og mange av mine venner har nettopp fått barn, dette gjør ikke akkurat lysten mindre.

ahh, måtte bare få det ut!

sikkert flere der ute som ikke har lyst å vente på å bli prøver.... ;)

Anonym poster: 711a194ee15099b9b680e82d1d188794

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg føler me forresten litt gal, som tenker så mye på det.. noen andre som kjenner seg igjen?

Skrevet

Kjenner meg godt igjen! Jeg var slik da vi begynte å prate om å prøve i 2009. Samboer var ikke klar før året etterpå og i juli 2010 kastet jeg pillene. Dessverre skulle det vise seg at jeg hadde en hormonforstyrrelse som gjorde at jeg ikke hadde eggløsning, selv uten p-piller :sukk:

Så fra 2009 til våren 2012 (da jeg faktisk ble gravid :hoppendeglad: ) var jeg babySYK! Det poppet ut babyer over alt og det at jeg rett og slett ikke ble gravid gjorde ikke saken noe bedre... Mitt råd er å smøre seg med tålmodighet, for ting kan ta tid! Trøst deg med det, at mest sannsynlig så kommer du til å få en liten baby om ikke så alt for lang tid :smilorange: Og når den tid kommer er alt bare perfekt :hjertesmil:

Lykke til :dagens-rose:

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen.... men når det er sagt så er jeg egentlig veldig glad for at vi ventet til det passet :)

Du har mye å glede deg til.... i ventetiden før prøvingen så trøstet jeg meg med at det er hver sin tur (forhåpentligvis). Lykke til :)

Skrevet

Har også tenkt til å begynne prøvingen neste år. Og her sitter jeg å leser forum på kvinneguiden, så ja, skjønner godt hva du mener. hehe. :) Det eneste som egentlig stopper oss er at jeg ikke har fast jobb ennå, så må finne jobb og jobbe noen mndr før jeg kan kaste pillene. :) Vi fikk hund i sommer, så den opptar veldig mye av tiden heldigvis.

Har dere vært sammen lenge?

Skrevet

Kjenner meg godt igjen! Jeg var slik da vi begynte å prate om å prøve i 2009. Samboer var ikke klar før året etterpå og i juli 2010 kastet jeg pillene. Dessverre skulle det vise seg at jeg hadde en hormonforstyrrelse som gjorde at jeg ikke hadde eggløsning, selv uten p-piller :sukk:

Så fra 2009 til våren 2012 (da jeg faktisk ble gravid :hoppendeglad: ) var jeg babySYK! Det poppet ut babyer over alt og det at jeg rett og slett ikke ble gravid gjorde ikke saken noe bedre... Mitt råd er å smøre seg med tålmodighet, for ting kan ta tid! Trøst deg med det, at mest sannsynlig så kommer du til å få en liten baby om ikke så alt for lang tid :smilorange: Og når den tid kommer er alt bare perfekt :hjertesmil:

Lykke til :dagens-rose:

Gratulere, så koselig!! :D Ja, det er det jeg har tenkt at det kan ta tid å bli gravid, så derfor har jeg enda mer lyst å prøve nå :P men, får vel vente og bare smøre meg med tålmodighet. Baby blir det tilslutt uansett..

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen.... men når det er sagt så er jeg egentlig veldig glad for at vi ventet til det passet :)

Du har mye å glede deg til.... i ventetiden før prøvingen så trøstet jeg meg med at det er hver sin tur (forhåpentligvis). Lykke til :)

Fint at jeg ikke er den eneste som tenker slik! hehe

Jeg får vel bare nyte tiden hvor jeg kan sove så lenge jeg vil, og gjøre det jeg vil (selv om jeg ikke synes dette er nok trøst :P)

Skrevet

Har også tenkt til å begynne prøvingen neste år. Og her sitter jeg å leser forum på kvinneguiden, så ja, skjønner godt hva du mener. hehe. :) Det eneste som egentlig stopper oss er at jeg ikke har fast jobb ennå, så må finne jobb og jobbe noen mndr før jeg kan kaste pillene. :) Vi fikk hund i sommer, så den opptar veldig mye av tiden heldigvis.

Har dere vært sammen lenge?

Ja, jeg sitter og leser på prøver og graviditetsforumet.. føler meg så teit som gjør det, så gjør det i all hemmelighet :P hehe

Vi har vært sammen i 4 år og skal gifte oss i desember. Så er vel egnetlig greit at jeg ikke er rund til bryllupet :)

Hvor lenge har dere vært sammen?

Lykke til med jobbjakten :)

Skrevet

Ja, jeg sitter og leser på prøver og graviditetsforumet.. føler meg så teit som gjør det, så gjør det i all hemmelighet :P hehe

Vi har vært sammen i 4 år og skal gifte oss i desember. Så er vel egnetlig greit at jeg ikke er rund til bryllupet :)

Hvor lenge har dere vært sammen?

Lykke til med jobbjakten :)

Vi har vært sammen i snart 3 år, og bodd sammen i 2 år. :) Har det supert og gleder meg til å ta fatt på familielivet. Selv om det er kjempeskummelt. Nesten så jeg ønsker at det var et uhell, for da er det skjebnen som bestemmer. hehe. men jeg husker pillene hver dag likevel. Det er liksom ikke noe man kan være nok forberedt på.

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det, TS. Og nå har jeg jo allerede planlagt å få barn i et helt år :) (Jobb og sparing)

Og nå er tiden inne for prøvingen! ^^

Jeg og sambo har vært kjærester i 2 år, før vi forlovet oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...