AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Jeg har møtt en mann på en nettdatingsside, som jeg har begynt å like veldig godt. Vi har møttes flere ganger over en lang periode nå, og han sier at han liker meg veldig godt, og vil til og med spandere tur på meg til utladet. Vi har riktig nok ikke blitt ett par enda, men han har sagt at han vil vi skal være eksklusive. Jeg har ikke slettet profilen min på denne datingsiden enda, men jeg har ikke vært inne der, inntil nylig. Da jeg gikk på profilen til denne mannen ser jeg at han har "oppdatert" sin profil med bilder som jeg vet er tatt veldig nylig. Mulig jeg er paranoid altså, men nå føler jeg meg litt brukt. Sexen er helt fantasisk og det vet jeg at han synes også. Jeg tenker at det kanskje bare er det han er ute etter med meg. Jeg sitter med følelsen av at han "bruker" meg inntil han finner seg noe som er bedre. Det er vel ganske tydelig at han fortsatt leter etter noe annet? Må også legge til at han har sagt tidligere at han ikke bruker profilen sin lengre. Så, er jeg gal og paranoid, eller bør jeg trekke meg unna? Anonym poster: 61a8ba1938e3af7bf0b7c24f5d57b941
lalaB Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Jeg syns det hørtes litt spesielt ut, og ville nok prøvd å konfrontere han med det på en litt diskré og forsiktig måte.
Steinar40 Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 (endret) Når han sier at han ikke er inne på profilen, men åpenbart har vært det allikevel, så er det all mulig grunn til å se ulver i mosen. Folk man ikke kan stole på har ingen verdi. Endret 5. september 2012 av Steinar40
123bell Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Det er naturlig at du er litt skeptisk! Ville prøvd å ta en prat med han. Er ikke noe særlig å gå rundt å være usikker.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Det høres ut som noe lignende jeg opplevde i sommer. Han var veldig flink med ord,og sa jeg var den eneste for ham. Han ba meg slette min profil, samtidig som han selv hadde profiler aktivt i bruk på andre nettsteder. Ble dritsur da jeg konfronterte ham, og det endte med at vi gikk hver til vårt. Det florerer av playere på nettdatings-sider og det høres ut som du også har møtt på en av dem desverre.. Du har allerede tatt ham i løgn.Dump ham! Anonym poster: a2daa397aa982a5288c7c313285533c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå