Anciol Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Jeg trenger ikke å kjøpe barnetøy fordi når datteren min har vokst ut av et plagg så får naboen det, og når hennes sønn har vokst ut av noe så får jeg det:) Vi sparer miljø på det:) og så arver datteren min broren sitt tøy:)
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 ok. Anonym poster: 4967a64ae4bbccc3dfe862437cbfa4cd 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Så heldige dere er da. Anonym poster: 9de2b346ffdb6f4f1f9e01e2934695af
Gjest gjest Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Jeg trenger ikke å kjøpe barnetøy fordi når datteren min har vokst ut av et plagg så får naboen det, og når hennes sønn har vokst ut av noe så får jeg det:) Vi sparer miljø på det:) og så arver datteren min broren sitt tøy:) Vel og bra og arve, men syns det kan ta litt overhånd noen ganger. Har en venninne med jente og gutt og jenta får aldri noe rosa da broren skal ha det etterpå. Ender med at begge barn agår rundt i kjedelige klær rett og slett. Foreldrene derimot; de hamstrer klær og utstyr til seg selv og har det nyeste av det nyeste. Syns også det er feil at de bestandig gir jenta vinterdresser eller andre klær til jul, og det overtar broren. Sistnevnte får ikke klær men andre ting da han uansett arver. Skjønner ikke helt hvorfor du skrev innlegget men om det var for å skryte kan jeg jo informere om at jeg ikke er misunnelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå