AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Har et hus som vi planlegger å pusse opp, for så å selge. Hvordan pusser vi opp for å få mest mulig igjen for det? Materialvalg, type gulv, kjøkken, bad osv. Lønner det seg å velge rimelige og tradisjonelle løsninger som hvitt bad, Ikea-kjøkken og laminat, eller bør man velge parkett, moderne bad osv?<br /><br /> Anonym poster: 25022179df35db1e0079c90ef51f40b8
lillemeg90 Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Vi har nettop gjort det og prisantydning økte med 400 000 kr. Vi prøvde å velge å pusse opp te rommene som lønner seg. Eks. Dyr maling og gulv er ikke det som øker prisen. Men å fikse opp kjøkken, bad, kledning ute, bygge terasse, isolere osv er sånn som øker. Med et fint gulv og lys maling på veggene vil det også ofte øke interessen på visning. Bytte dårlige vinduer og vedovn hjelper også på
lillemeg90 Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Ps. Vi har valgt mange billige løsninger. Kjøpt mye på salg. Prøve å tenke at det ikke tnger å være vår favoritt siden vi ikke skal bo der så lenge:)
helenaa Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Jeg ville tenkt at dersom dette er et objekt for førstegangskjøpere, så er trikset å bruke ting som ser veldig fresht ut, uten at det trenger å være kvalitet. Jeg innbiller meg nemlig at flere unge kjøpere er mindre kvalitetsbevisste, og mer fokusert på hvordan ting ser ut.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Takk for svar! Sånn egentlig er jeg usikker på om det er et typisk objekt for førstegangskjøpere, for det er et stort og fint gammelt hus med stor hage og 3 (4) soverom. Hva tror dere? Lillemeg: du sier at prisantydningen økte med 400.000. Hvor mye brukte dere da for å pusse opp? <br /><br /> Anonym poster: 25022179df35db1e0079c90ef51f40b8
lillemeg90 Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 Rett rundt 150 000 har vi brukt. men da er mye kjøpt på tilbud/fått gratis/funnet på finn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå