AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #1 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg vil ihvertfall ha pastaskruer, ruccola, soltørkede tomater, rødløk, cherry tomater, pesto og pinjekjerner. Men hva annet kan/bør man har med i en god pastasalat? Anonym poster: 342ba86615ed500da81c72ab21c3d3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. september 2012 #2 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg lager to helt andre varianter av pastasalat, og syns selvfølgelig de er kjempegode. 1. Jeg koker pastaskruer, kjøler av, rører inn pesto, kalamataoliven, kapersbær og røkelaks. Godt brød ved siden av. Ikke mye grønt, men veldig godt. 2. Den andre varianten er med (grønn) tagliatelle. Koker, kjøler ned, blander inn pesto, sukkererter, små brokkolibuketter, avocado, ruccola og masse pillede (ferske) reker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 5. september 2012 #3 Del Skrevet 5. september 2012 Henger meg på Jeg er veldig glad i: pasta, paprika, avokado, litt rå løk, kylling eller strimlet kjøtt, agurk, salat, mais, kokt egg, litt salt og pepper og litt olje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haustlauv Skrevet 5. september 2012 #4 Del Skrevet 5. september 2012 Du mangler hvertfall fetaost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 5. september 2012 #5 Del Skrevet 5. september 2012 Pastaskruer, rød pesto, rød løk, avokado, kyllingfilet, bacon, ruccula og parmesan :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 5. september 2012 #6 Del Skrevet 5. september 2012 Pastaskruer (eller penne), helst fullkorn, kinakål, ruccula, cherry tomat, mais, rødløk eller vanlig løk, tunfisk, grønn paprika, fetaost, (avacado - av og til) og agurk. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sauen87 Skrevet 5. september 2012 #7 Del Skrevet 5. september 2012 400 g pasta 1 boks rømme 1 pk majones Kylling 1 purre 1 paprika Diverse andre grønnsaker Blandes og smakes til med sitronsaft, sakt, pepper og urter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acrv Skrevet 5. september 2012 #8 Del Skrevet 5. september 2012 Elsker pastasalaten jeg lager! pasta epler i små biter agurk i små biter salat blader bogskinke i små biter Til "saus" bruker jeg en matfløte, 1 pakke majones, 1-2 fedd hvitløk og salt og pepper. Bland alt sammen å la det bli godt og kaldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå