Keika Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Jeg er på min 6 dag på overtid.. og begynner å bli rimelig tung, sliten og lei. Ikke mins RASTLØS etter å begynne på det nye livet. Bli kjent med lille gullet i magen. Men h*n vil jo ikke komme ut!! I går var jeg på stripping på overtidskontrollen og var da moden og hadde 2 cm åpning. I går kveld var det litt maserier, men ikke noe spesielt mer enn tidligere. Det er bare litt mer "sårt" der nede. Jeg skal i gangsettes på mandag om det ikke skjer noe før den tid. Synes bare det er så lenge til. Hvordan gikk det med dere? Ble det fødsel etter stripping? Hvor lenge etter stripping? Hvor langt var dere på vei da? Hadde dere masse slim/blødning eller lignende etter strippingen? Fortell, fortell
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Nei det hadde null effekt. Ble strippet på formiddagen og jordmor sa at hvis strippingen hadde noen effekt skjedde dette iløpet av ettermiddagen/kvelden. Så jeg vil tro det hadde vært igang hos deg hvis det hadde fungert. Mitt tips er å slappe av og nyte den siste tiden! Babyen kommer når den er klar Anonym poster: 2147b3bb0b6275f9deb3f542b98aee06 1
Keika Skrevet 5. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2012 Ja, det er uansett lys i tunellen.. H*n må jo ut i løpet av den neste uka Gleder meg så mye og begynner å bli såpass tungt hver dag og sliten at jeg vil gjerne at det skal starte NÅ Men det er helt rett. Det begynner når det begynner Jeg har ført at noen har fått i gang fødsel inntil 2 dager etter stripping. Kan jo hende det er ren tilfeldighet også men..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Unnskyld meg men... stripping...?? Anonym poster: 65e21f937fc7c6b707f802d490c601e7
melly666 Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 hahaha. Jeg trodde dette var en tråd om en stripper som hadde sex med en "kunde" og ble gravid - og ville finne andre i samme situasjon :gjeiper: 4
frøkna Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 Haha, aldri hørt det medisinske utrykket "stripping" før som det tydligvis er! Jeg forbinder stripping med noe heeelt annet, så jeg så får meg en litt snodig tråd kan man si 1
Gjest RamaLama Skrevet 5. september 2012 #7 Skrevet 5. september 2012 hahah, nå trodde jeg at tråden handlet om at man strippet av seg klærne for å få fødselen i gang.. eller verre Kan noen forklare meg hva stripping betyr i denne sammenhengen? 1
Gjest Skrevet 5. september 2012 #8 Skrevet 5. september 2012 Nei,desverre ikke..Men hold motet oppe,ts
KaDust Skrevet 5. september 2012 #9 Skrevet 5. september 2012 Så for meg en høygravid kvinne strippe rundt en stang for å få fødselen igang jeg, nå. 1
Mafalda Skrevet 5. september 2012 #10 Skrevet 5. september 2012 Jeg har aldri (blitt) strippet, men ungene har jaggu blitt født for det...
Kahlan Amnell Skrevet 5. september 2012 #11 Skrevet 5. september 2012 Stripping hahah, nå trodde jeg at tråden handlet om at man strippet av seg klærne for å få fødselen i gang.. eller verre Kan noen forklare meg hva stripping betyr i denne sammenhengen? Stripping
Gjest RamaLama Skrevet 5. september 2012 #12 Skrevet 5. september 2012 Stripping Stripping Hørtes smertefullt ut :o Men sammenlignet med fødsel så er det vel som å stryke ei fjær over kinnet..
mammamora90 Skrevet 5. september 2012 #13 Skrevet 5. september 2012 Da jeg var på overtidskontroll på sykehuset 11 dager over termin så ble jeg strippet. Etter det begynte jeg å få svake rier/murringer, noe jordmoren sa var normalt, men at det ikke betydde at det nødvendigvis ville føre til fødsel. Senere på kvelden ble de litt vondere og de kom regelmessig med noen minutters mellomrom, men ikke nok til å dra på sykehuset, men fikk ikke sovet den natten. Neste dag så ble de gradevis sterkere og kom tettere og på natten vurderte jeg å ringe inn til fødeavdelingen for å spørre om jeg skulle komme ut, men siden jeg uansett skulle bli satt i gang tidlig dagen etter (bare noen få timer senere altså) så ventet jeg heller til da. Men jeg tror kanskje jeg hadde født den dagen uansett om jeg hadde blitt satt i gang eller ei og jeg er overbevist om at det var den "strippinga" til jordmoren som satte i gang det hele Hadde så og si null murringer eller noen tegn før..
Gjest Delphina Skrevet 5. september 2012 #14 Skrevet 5. september 2012 Ble strippet to ganger, første førte til at jeg gikk fra 1cm til 3cm. Andre satte gangen i gang rier, men desverre hadde riene liten effekt (vannet måtte tas etter mange timer med rier.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #15 Skrevet 5. september 2012 Stripping hadde null effekt på meg. Jeg fikk litt murringer etterpå, det var det eneste. Anonym poster: f588e89174c5eedfc622c7abf7c96d58
MiniMjau Skrevet 5. september 2012 #16 Skrevet 5. september 2012 (endret) Ble strippet fredag, rier startet søndag, fødte mandag. Men jeg vet jo ikke om fødselen hadde startet uansett da. Endret 5. september 2012 av MiniMjau
Nektarin Skrevet 5. september 2012 #17 Skrevet 5. september 2012 Ikke helt det du spør om, men jeg spurte på kontroll på 40+0 om jm kunne strippe. Det ville hun ikke. Natta etter startet fødselen likevel. Hadde jeg blitt strippet ville jeg helt sikkert tenkt at det hadde en sammenheng 1
mirama Skrevet 5. september 2012 #18 Skrevet 5. september 2012 Riene begynte i bilen på vei hjem fra sykehuset, der legen strippet meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå