Blomsterbarn89 Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 (endret) Hei! Jeg og samboeren min har planer om å begynne oppussing av huset vi kjøpte for ett år siden. Tv-veggen vår, slik den står i dag, er altfor dominerende, og jeg ønsker å tone den ned med å male den i en mørk grå-farge. Problemet mitt er at vi har en "flott" steinpipe, med en slags form for steinfliser rett ved siden av. Er det mulig å male denne pipen i en mørkere farge, slik at tv-veggen blir mer helhetlig? Det vedlagte bilde er redigert i Jotun FargeVelger. Hva tror dere? Setter stor pris på svar Endret 5. september 2012 av Blomsterbarn89
Gjest padawan Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Det er ikek noe i veien for at det skal kunne gå. Sjekk denne tråden jeg har skrevet så får du en del tips på hvordan du bør gå frem.
Gjest hedgepig Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Å male en sånn kostbar mur, er kanskje noe man vil angre på senere. Hyllene på tv-veggen er kule, men det blir veldig rotete, det blir så mange forskjellige ting å se på. Jeg hadde valgt en gråfarge som matcher muren. Evt hvitt for å matche hyllene. 1
Gjest padawan Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Tv-veggen vår, slik den står i dag, er altfor dominerende, og jeg ønsker å tone den ned med å male den i en mørk grå-farge. Problemet mitt er at vi har en "flott" steinpipe, med en slags form for steinfliser rett ved siden av. Jeg hadde valgt en gråfarge som matcher muren. Evt hvitt for å matche hyllene.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Ikke finn på å male over den muren, er du gal? Mal heller veggen ved siden av i en lysere farge som matcher muren. Enig at TV-veggen virker rotete, men muren er det ingenting i veien med. Anonym poster: 365a40809d7eca2dc93a2468526cf0a5 1
Gjest hedgepig Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Ikke finn på å male over den muren, er du gal? Mal heller veggen ved siden av i en lysere farge som matcher muren. Enig at TV-veggen virker rotete, men muren er det ingenting i veien med. Anonym poster: 365a40809d7eca2dc93a2468526cf0a5 +++ Det samme tenker jeg. Gråfargen valgt i fargevelgeren er for mørk og kald i forhold til muren, og det blir for stor kontrast til de hvite hyllene.
Gjest Solstråla88 Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 Den murveggen var jo bare kjempe fin! Hvorfor male den? Mal heller veggen ved siden av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå