Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #1 Skrevet 20. februar 2004 Beklager at jeg lager enda en silikon tråd, men jeg har noen spørsmål jeg lurer veldig på :oops: . Jeg fikk lagt inn silikon over muskelen nå på onsdag, og det gikk egentlig veldig greit. Har ikke stor smerter, jeg la inn 280 ml. Men de er veldig hovne og ømme, dette er vel normalt? De er også stein harde og står rett ut, og frykelig "stramme" på en måte. De ser så store ut, jeg håper virkelig de kommer til å bli litt mindre?? Håper noen kan svare meg, er nok litt forvirret av for lite søvn og mye smertestillende
magolia Skrevet 20. februar 2004 #2 Skrevet 20. februar 2004 Det er helt normalt det du skriver. Jeg opererte i slutten av november og i tiden etter følte jeg meg ikke vel i det hele tatt. De var som du skriver: steinharde, hovde og ømme -og slett ikke penee Så slapp av, de former seg etterhvert og blir mindre og mykere! God bedring, husk å ta det med ro
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #3 Skrevet 20. februar 2004 Takk for svar, det var betryggende å høre. Er litt dårlig i magen av alle tablettene, skal bli deilig å slippe de etterhvert. Tiden etter operasjonen har vært veldig psykisk slitsomt så langt, når jeg ser ned så har jeg to store pupper .merkelig det...
Gjest Donna Skrevet 20. februar 2004 #4 Skrevet 20. februar 2004 Jeg la inn i sommer. Det er helt normalt at de er harde og at det sprenger. Bare prøv å ta det mest mulig i ro. Jeg også ble dårlig i magen av de smertestillende tablettene. Fikk skikkelig forstoppelse til slutt :-? Gratulerer :-)
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #5 Skrevet 21. februar 2004 Takk for svar, virgo! De er så store Jeg vil at de skal bli mindre nå med en gang :evil: Jeg ser jo ut som Pamela for søren!! Huff og huff....
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #6 Skrevet 21. februar 2004 tro meg, jeg er i samme båt som deg! jeg har nettopp operert nesen min for å gjøre den mindre. og da jeg tok av bandasjen i dag, fikk jeg litt sjokk, for den er større enn den var da jeg opererte den!! men hevelsen skal visst gå ned i løpet av 2 uker.. jeg sitter bare inne og venter jeg.. og GJETT om jeg har vært dårlig i magen av alle smertestillende! jeg har hatt diarè i flere dager, og en knipe som ikke har vært makan! ...så man skal tenke litt over hvorfor kroppen reagerer som den gjør. vi har jo tross alt tuklet med naturen! god bedring du også! (og litt til meg )
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #7 Skrevet 21. februar 2004 Stakkars nesen din, men den kommer sikkert til å bli kjempefin!! Når det gjelder neseoperasjoner så kan man vel ikke se det endelige resultatet før det har gått en god stund. Vi må vel bare være tålmodige. Typen min synes jeg ser kjempefin ut, typisk gutter.. . Selv synes jeg at jeg ser rimelig teit ut!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå