AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Ja, da kan dere jo ønske meg velkommen i klubben......ble dumpa igår av samboer og far til vårt lille gull som er to år gammel. Med andre ord, er ikke medlem frivillig. Får ikke sove inatt heller. Bare gråter. Fml...<br /><br /> Anonym poster: 476f46a1c9483f82a6e348f83865f6d3
Gjest HunterLady Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Gigantisk klem til deg! Jeg ble selv dumpa av barnefar da gutten var 22 mnd gammel. Jeg tror jeg gråt sammenhengende i 3 døgn, noe som førte til at øynene mine hovnet opp og jeg så asiatisk ut en liten periode. Det er ingen ord som er trøstende i en slik situasjon. Livet føles bare helt forferdelig jævlig og man sitter der som en idiot full av tristhet, smerte og sinne. Send meg gjerne en pm dersom du noensinne vil snakke. Jeg vet nøyaktig hvor jævlig du har det. 2
TheHairyToothfairy Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 trist å høre, TS, jeg kan ikke annet enn å si at jeg føler med deg. og for så vidt, velkommen i klubben.
Perrin Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Velkommen til klubben. Den er ikke så ekslusiv lengre. vi er mange
hermoine Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Er blitt medlem av klubben jeg og. Ble slutt mellom meg og typen for 3 dager siden. Det er kjipt, men man får vel bare holde ut...
eva-80 Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 Huff, stakkars dere må jeg bare si Jeg er i forhold, en veldig bra en egentlig, men var gjennom det samme dritten sommeren i fjor Huff, jeg trudde jeg stryker med så vondt det var, så jeg kjenner igjen den og føler med dere. Men vil bare si en ting : Jeg mesta ba til Gud for å få han tilbake den gangen.. Men han oppi der visste mitt eget beste... Han ville ikke gi meg mere smerte og fikk derfor ikke han, men sendt heller en som virkelig passer til meg . Så prøv å overleve sorgen, for ikke langt unna venter dere noen som virkelig fortjener dere Klem 2
lovedrug Skrevet 5. september 2012 #7 Skrevet 5. september 2012 Ber vær dag for å få min tilbake ,han tuller med hode mitt å sier han savner meg ,men vil være venner ..kaller meg vennen og sånt! Det suger sjikkelig.. Føler med deg ts
SøteMy Skrevet 5. september 2012 #8 Skrevet 5. september 2012 Store bamseklemmer til deg Skjønner godt hvordan du har det nå.. Ble selv dumpa plutselig og kasta ut på dagen når barnet vårt var 1.5 år. Skal si det svir når man står der med ikke så mye annet en sine klær og ikke ane hvor eller hva man skal gjøre. MEN det beste er å se fram over og gjøre det så bra som mulig for deres felles barn
Gjest RamaLama Skrevet 5. september 2012 #9 Skrevet 5. september 2012 Stor klem til deg! Etter hvert så vil du kunne ha en normal hverdag, der du også lærer å sette pris på det nye livet ditt, og etter ei stund vil du oppleve at ting er akkurat slik du vil ha dem
Gjest HunterLady Skrevet 6. september 2012 #10 Skrevet 6. september 2012 Stor klem til deg! Etter hvert så vil du kunne ha en normal hverdag, der du også lærer å sette pris på det nye livet ditt, og etter ei stund vil du oppleve at ting er akkurat slik du vil ha dem Nemlig Ting faller på plass, og mange av oss blir faktisk veldig takknemlig for at det ble slutt. Ting er mye enklere for meg nå, samtidig som jeg selvsagt noen ganger hadde satt pris på mer hjelp/avlastning. Men samtidig er det så mye mer befriende å endelig kunne gjøre akkurat hva jeg vil uten å måtte ta hensyn til en mann! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå