Gå til innhold

Første date, veldig nervøs!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og venninnen min dro ut på byen i helgen og da vi var på vårt faste stamsted kom det to gutter på vår alder (19-22) bort og snakket med oss. Jeg fikk utrolig god kontakt med den ene av de, og vi hang som erteris hele kvelden. Kjemien er på topp! Han er utrolig flink til å ta initiativ, og spurte allerede dagen etter om jeg ville være med han på kino. Jeg sa selvfølgelig ja, da han virker som en skikkelig gutt. Det har seg slik at ingen av oss har vært i seriøse forhold før, og dette er også min første "ordentlige" date. Vi har også utvekslet sms'er sporadisk siden helgen og det virker som om han er like interessert i meg, som jeg i han. Nå nærmer det seg dagen og jeg er kjempenervøs. Er der "do and dont's" på første date? Jeg tror jeg trenger en liten peptalk. Vil på forhånd si takk til alle som har tips eller erfaringer :smilorange:

Endret av Fortvilt93
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy :-D høres klisje ut, men bare slapp av :-) det kommer til å gå heeelt fint. Det som er så kjekt med kinodate er at man ikke trenger å være redd for kleine øyeblikk som pinlig stillhet feks ;-) alt kommer til å gå så fint så :-)

Var på kinodate i sommer og det var kjempekoselig <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...