Bente Skrevet 20. februar 2004 #1 Del Skrevet 20. februar 2004 Har i dag vært å kjøpt stoff til slør, men jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne... Tenkte å ha det smalt oppe og så bredere og bredere jo lengre ned man kommer...slepet på kjolen er langt Her er et bilde: http://www.salonnicole.sk/collection/prono...s/honduras.html Jeg har lagt stoffet utover gulvet nå, klart til å gjøre ett eller annet...men hva... Kan jeg legge kjolen oppå sløret å så måle opp eller blir det for dumt?? Om det er noen kyndige syere her, så tar jeg i mot alle råd med en stooor takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 20. februar 2004 #2 Del Skrevet 20. februar 2004 Sorry, kan ikke hjelpe deg... Jeg lurte bare på hvor du har kjøpt stoff, jeg..... *tusler sakte og rolig ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg lurte bare på hvor du har kjøpt stoff, jeg..... Skulle jo ha slikt brudetyll, men enten var det helt kritthvitt eller ivory...mer gulaktig ivory...ikke pent på en offwite kjole... Det ligner litt på organca, men heter brudetyll... Det er akkurat samme som den tyllen som brukes til slør, bare at det er litt mer glans i det...og så fikk jeg rett farge. Over til svar på spm. ditt, SuperC: handla på Bernina - Singer i Akersgata 8 i Oslo. De har Bernina Singer også på Gjøvik og i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå