Gjest Peter Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Takk får din oppmerksomhet! Altså har du en bror eller søster du er glad i? ikke glad i? HATER!!!? hvorfor? Jeg og min bror krangler og sloss hele tiden, selv om vi er 18 og 19 idag spente jeg ham midt i ballene, det var nok!!!! han er fortsatt nede i stuen og har veldig vondt.
Lucid Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Du blir ikke onkel med det første, skjønner jeg.. Jeg har to eldre søstre som jeg har kontakt med, og er veldig glad i dem begge. Den yngste av de to er ufattelig lik meg, og vi sliter en del med sinne begge to, så vi ryker i tottene på hverandre en gang i blant, men vi elsker hverandre like høyt uansett 1
DysterPytten Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Ja, jeg har en storebror jeg er ufattelig glad i. Og vi har fått høre at mange misunner oss det søskenforholdet jeg og han har. Vi krangler aldri, og har aldri krangla, ikke en gang som barn.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Hadde du likt å få en knyttneve fra han i puppen? Nei. Ikke spark folk i ballene. Slik hurpeoppførsel kan man spare seg for selv om det er søsken. Anonym poster: 858858cd82569132bc09e6dbcef50bbb 1
Gjest loren Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Jeg er fryktelig glad i mine to søstre. De er to av mine beste venninner. Vi har ikke alltid vært det, men hatt våre søskenkrangler.. Men de siste ti årene (vi er nå 29, 27 og 23) har vi vært bestevenner. :-)
Pooo Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 jeg har to fantastiske søstre, en eldre og en yngre. samt en god lillebror. Jeg er veldig fornøyd med mine søsken. Kranglet er det lenge siden vi har gjort.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Hadde du likt å få en knyttneve fra han i puppen? Nei. Ikke spark folk i ballene. Slik hurpeoppførsel kan man spare seg for selv om det er søsken. Anonym poster: 858858cd82569132bc09e6dbcef50bbb Vi vet ikke om Ts er jente eller gutt. Anonym poster: 809d0c6b1407200782dba2290115ffc1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Vi vet ikke om Ts er jente eller gutt. Anonym poster: 809d0c6b1407200782dba2290115ffc1 Irrelevant. Jeg antar kvinne siden dette er kvinneguiden, er det en mann så gjelder samme leksen bare spark i ballene. Anonym poster: 858858cd82569132bc09e6dbcef50bbb
Gjest Peter.....typen Skrevet 4. september 2012 #9 Skrevet 4. september 2012 TS Nei det hadde jeg ikke, men det hadde du vell likt hæ? ikke kall meg hurpe ???? . men han er så irriterende komenterer om ALT!! gutter jeg er med, venninner jeg har, til og med småting, han kan plutslig løfte meg i været og kaste meg på sofaen og rope " YEAHHHHHHHHHHHHHH" og løper inn på rommet og spiller. ' idag var jeg altså i dårlig humør så...... peter er typen min.
Hergensheimer Skrevet 5. september 2012 #10 Skrevet 5. september 2012 Jeg er lillebror. Lillebrødre et livets aller menigste. Min søster er veldig glad meg, og....jeg er forferdelig glad i henne også. Nå er vi begge voksne, så de rene slosskamper vi hadde som barn...de skjer ikke lengre. Men, som jeg sier...lillebrødre er livets aller menigste. Alle er tildelt sin rolle i familien, og det jeg oppdager stadig vekk, er hvor moro det kan være når livets realiteter innhenter rolletildelingen, og gjør den umulig å overholde. Jeg var en liten søtmons. Jeg elsket kaker og godteri, og kunne kanskje forsyne meg litt for mye. Så da grep min mor inn, og min søster adopterte denne rimelig kjapt. Ah...den har de ikke greid å riste av seg. Den første lille småkakebiten jeg tar, går greit. Så går selskapet sin gang, og jeg tar en til. Da...slår de begge til, med hvert sitt strenge blikk, og et litt sint kremt. Jeg er over 40 år gammel. Så jeg har begynt å telle dem begge...hva de spiser. På min småkake nummer to, kommer blikkene, og kremtene. -Du mor, har spist fem kaker. Du søster, har spist fire. Dette er min nummer to. Hold til helvete kjeften på dere! Rollebytte. De ble veldig ville og gale...rett og slett fly forbannet på meg. Jeg har å falle inn i min rolle. Alt annet blir enten ignorert, eller møtt med sinne. Og det blir ikke bedre av at jeg møter det hele med "dere kan bli grønne i trynet for alt hva jeg gidder å bry meg...sånn snakker dere bare ikke til meg"
Lille Solstråle Skrevet 5. september 2012 #11 Skrevet 5. september 2012 (endret) Irrelevant. Jeg antar kvinne siden dette er kvinneguiden, er det en mann så gjelder samme leksen bare spark i ballene. Anonym poster: 858858cd82569132bc09e6dbcef50bbb Edit:.... bare glem det Endret 5. september 2012 av Lille Solstråle
Nektarin Skrevet 5. september 2012 #12 Skrevet 5. september 2012 Det er normalt å krangle og til en viss grad å sloss også. Jeg gjorde det med min bror i mange år. Men, vi ga oss da vi gikk på ungdomsskolen. Vi fortsatte ikke til bi var 18-19. Ikke minst fordi vi kun har bodd sammen i korte perioder etter at vi var 16-17. Nå er vi gode venner. Poenget er: kanskje på tide å roe ned, flytte ut og bli venner i stedet?! Eller skal dere slåss hver gang dere ser hverandre i femtiden også?
Rararara Skrevet 5. september 2012 #13 Skrevet 5. september 2012 (endret) Jeg er lillebror. Lillebrødre et livets aller menigste. Min søster er veldig glad meg, og....jeg er forferdelig glad i henne også. Nå er vi begge voksne, så de rene slosskamper vi hadde som barn...de skjer ikke lengre. Men, som jeg sier...lillebrødre er livets aller menigste. Alle er tildelt sin rolle i familien, og det jeg oppdager stadig vekk, er hvor moro det kan være når livets realiteter innhenter rolletildelingen, og gjør den umulig å overholde. Jeg var en liten søtmons. Jeg elsket kaker og godteri, og kunne kanskje forsyne meg litt for mye. Så da grep min mor inn, og min søster adopterte denne rimelig kjapt. Ah...den har de ikke greid å riste av seg. Den første lille småkakebiten jeg tar, går greit. Så går selskapet sin gang, og jeg tar en til. Da...slår de begge til, med hvert sitt strenge blikk, og et litt sint kremt. Jeg er over 40 år gammel. Så jeg har begynt å telle dem begge...hva de spiser. På min småkake nummer to, kommer blikkene, og kremtene. -Du mor, har spist fem kaker. Du søster, har spist fire. Dette er min nummer to. Hold til helvete kjeften på dere! Rollebytte. De ble veldig ville og gale...rett og slett fly forbannet på meg. Jeg har å falle inn i min rolle. Alt annet blir enten ignorert, eller møtt med sinne. Og det blir ikke bedre av at jeg møter det hele med "dere kan bli grønne i trynet for alt hva jeg gidder å bry meg...sånn snakker dere bare ikke til meg" Haha, ser det for meg. Vanskelig å riste av seg søtmons-stempelet ja! Vi får alltid med oss kakerester etter bursdager osv fordi mannen min er den største kakemonsen i manns minne ( var kanskje det for 20-25 år siden men klarer ikke å bli kvitt stempelet) Jeg har to søsken som står meg veldig nær nå som vi er voksne. Jeg er veldig glad for å ha dem så nært! Da vi var yngre både sloss og kranglet vi men var likevel gode venner. Men du ts: spark i ballene er ikke greit!! Endret 5. september 2012 av Rararara
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 5. september 2012 #14 Skrevet 5. september 2012 Jeg hater ingen av mine søsken, men jeg har et mindre godt forhold til min bror.
Edie Skrevet 5. september 2012 #15 Skrevet 5. september 2012 Jeg har et veldig godt forhold til storebroren min. Vi hadde våre krangler i oppveksten, men jeg har alltid vært og fortsatt er glad i broren min.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #16 Skrevet 5. september 2012 Og jeg kjenner at jeg gjerne skulle hatt søsken. Anonym poster: 6ae41e564fa555ce8f5a4ec295adb254
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #17 Skrevet 5. september 2012 Jeg har en lillebror som er utrolig frekk og voldelig. Vi har ikke et godt forhold, vi har nesten ingen kontakt, men jeg er jo selvfølgelig glad i ham. Anonym poster: dedc102a73c78063955b6232f56bafd4
Avi Skrevet 5. september 2012 #18 Skrevet 5. september 2012 Jeg har en storebror som jeg kranglet mye med før - så vokste vi opp. Nå er vi perlevenner
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #19 Skrevet 5. september 2012 har mange søsken. er glad i dem alle sammen:)min minste bror er mitt lille gull da,siden det er så mange år i mellom oss var 16år når han ble født. så har et helt annet forhold til han enn de søsknene som er max 5 år i fra meg i alder. Anonym poster: c8de3e9b6020c39f097417f3823c457d
Gjest Fairydust Skrevet 5. september 2012 #20 Skrevet 5. september 2012 Uff, jeg og min søster krangler som hunder og katter.. Vi er helt jævlige med hverandre noen ganger. Likevel er vi superglade i hverandre, og har det sinnssykt morsomt resten av tiden. Sånn er det med søsken-kjærligheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå