Gå til innhold

Galaxy SIII, problemer med å sende/motta MMS


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lastet inn oppsettet på nytt fra chess.no utallige ganger (og alltid slettet gammelt oppsett før jeg har prøvd på nytt), tatt batteriet ut av telefonen, slått den på igjen, slått på nettet..........Av og til fungerer det da.

Men, bare der og da.

Jeg har lagt inn oppsettet manuelt, det fungerer ikke.

Samme problemer både å sende og motta MMS.

Det er jo temmelig slitsomt å motta MMS når det er den prosessen for å få lastet ned.

Sist jeg prøvde å sende MMS, kom den frem til mottaker etter 2 dager!

Flere med samme problem?

Anonym poster: bdffe18466ab5b8c2bf5dfb6e6139fa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problemet,men har netcom.Utrolig irriterende!

Anonym poster: 4a18197666e5522dc0d50bf310f9ca58

Skrevet

Har ikke samme problem, men jeg måtte sette det opp manuelt (network norway), men hadde ikke samme problem hos Djuice. Som regel skal mobilen selv hente innstillingene.

Sikker på at du har riktig konfigurasjon, hva med å sende e-post til kundeservice og spør?

Skrevet

Jeg hadde samme problemet. Gikk inn på abonnementets hjemmeside (onecall) og fant oppsett på galaxy s2 og s3 for å motta/sende MMS. Det var mye styr å skrive alt inn i internettinnstillingene på telefonen, men nå kan jeg motta og sende MMS :) Prøv å ta kontakt med din operatør og hør om de krever spesielle instillinger for å nå deres nett mtp MMS.

Skrevet

Hadde samme problemet med s2, ga opp til slutt :/

Skrevet

Jeg har som nevnt satt opp oppsettet manuelt, ut ifra sidene til chess ift Galaxy3, men det fungerer på ingen måte.

Telefonen er jo splitter ny og fungerer utmerket ellers, så jeg tror ikke det er noe galt med telefonen.

Anonym poster: bdffe18466ab5b8c2bf5dfb6e6139fa5

Skrevet

Jeg har som nevnt satt opp oppsettet manuelt, ut ifra sidene til chess ift Galaxy3, men det fungerer på ingen måte.

Telefonen er jo splitter ny og fungerer utmerket ellers, så jeg tror ikke det er noe galt med telefonen.

Anonym poster: bdffe18466ab5b8c2bf5dfb6e6139fa5

Hva med å prøve å ringe Chess og forklare problemet da?

Skrevet

Hadde samme problem her, pass på at mobildata er "grønn/på", sjekk også innstillinger - flere innstillinger - mobilnettverk - dataroaming må være haket av. Når jeg haket av for dataroaming og hadde på mobildata fungerte det for min del. Lastet også ned innstillingene fra tele2 100 ganger først. ;)

Skrevet

Tyggegummi: Jeg har prøvd å ha på dataroaming også, uten at det fungerte noe bedre, så det slo jeg av. Har du det på hele tiden?

Må slå av mobildata når nettet ikke er i bruk, hvis ikke går jo abonnementet mitt helt av skaftet.

Fjonana: Jeg har fulgt alle anvisninger fra Chess, problemet er der fortsatt.

Anonym poster: bdffe18466ab5b8c2bf5dfb6e6139fa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...