Gå til innhold

Rimelig fornøyd idag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er jeg rimelig fornøyd :)

Kirke er bekreftet, kjolen er kjøpt :)

Lokale ble booket idag, som både jeg og samboeren likte godt! På lokalet var det inkl vask, leie, forrett, hovedrett, dessert og nattmat og servering!

Kirke (utenfor vårt sogn), kjole, lokale og mat er med andre ord i boks, til en pris av 33 000 :)

Syns det er bra jeg!

Så er jeg i forhandling om underholdningen, blir vel svar på det innen uka! Blir spennende å se hvilken pris de ønsker, men siden lokalet ble rimeligere enn ventet, så kan vi bruke mer på underholdning!

Så nå¨er jo igrunn flere store ting unnagjort :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig å ha så mye i boks! Når gifter dere dere?

Synes der hørtes ut som en god pris ja :jepp:

Skrevet

Vi gifter oss 22.juni 2013 :D

Og når underholdningen blir booket, hvis jeg får de jeg ønsker. skal jeg legge bort videre planlegging til etter nyttår!

Kun kose meg med småting innimellom :)

• Liker 1
Skrevet

Den dagen skal vi ha festen, gifter oss en uke før da. Gøy å bruke vinteren på å se etter småting og sånt da :)

Skrevet

Det hörtes ut som en bra pris ja :) Hvor mange gjester skal dere ha?

Skrevet

Ja, så kan jeg kose meg med småting og pynt og invitasjoner gjennom vinteren :)

Vi blir ca 70, om alle kommer! Familie og gode venner :) Alle sammen blir bedt til middag.

Skrevet

70 gjester, og 3 retter pluss nattmat koster under 33000????? Det har jeg vanskelig for å tro! Eller var det bare leie av lokalet du tok med i den summen og ikke prisen av den inkluderte maten?

• Liker 1
Skrevet

Vil gjerne vite hvordan du fikk til det, ja!

• Liker 1
Skrevet

Say what? Jeg ville dobbeltsjekka at du ikke har misforstått noe her... 33000 blir rundt 470,- per person - det er vanlig pris for KUN mat.

Vi skal ha rundt 55 gjester, og regner med å bruke nesten 60.000 bare på selve festen, altså lokalleie (den er forsåvidt ganske høy, på 12.000), leie av duker og servietter, oppdekking, servering, rydding og vask, og treretters middag (500 pr pers). Mao. litt over tusenlappen pr pers. Det går helt sikkert fint an å få det billigere, men ditt tilfelle var så ekstremt at jeg nesten ble litt nervøs på dine vegne for at det er en misforståelse noe sted? :ler:

Anonym poster: fb7e5e3999b10153b185af3a0d398991

Skrevet

Nei, det stemmer faktisk :)

410 kr pr person, for 70 stk blir 28 700. (og det er om alle kommer)

Det inkluderer leie, oppvask og vask av lokale. Ei dame som lager maten, de stiller med forrett, hovedrett, dessert og nattmat, og stiller med servitører :)

Leie av duker kommer utenom, men leier igjennom de.

Jeg må ordne med pynt og drikkevarer og musikk! Ellers ordner de alt

Kjolen min, en nydelig prinsessekjole kraftig nedsatt til 2000kr :D

Og så kirke for 3000, siden vi ikke hører den til geografisk.

• Liker 1
Skrevet

Er det lov å spørre hvor dette er? For det var BILLIG! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Du verden, ikke verst! Kjenner at jeg selv ville vært VELDIG skeptisk til kvaliteten på maten, men det er jo heldigvis ikke sånn at prisen alltid har noe å si.

Anonym poster: fb7e5e3999b10153b185af3a0d398991

Skrevet

Det er Jeger og Beger i Ålesund :)

Har hørt mye godt om maten de lager, så får håpe det stemmer! Har funnet andre som har hatt bryllup der før, og de har vært kjempefornøyd med både service og mat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...