AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Og hva tar du med opp i treningssalen? Dusjer du på senteret eller hjemme? Jeg synes det er så stress å dra med seg hårprodukter, sminke, håndduker og whatnot, og lurer på å begynne å dusje hjemme og heller bare dra på senteret med treningsklærne på og med vannflaska i hånda. Noen som gjør det sånn, eller er det skikkelig ikke lov? Anonym poster: cd1866dffd5eb7cff32f1c994e1e5c19
Gjest Daenerys Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Når jeg bodde i Oslo dusjet jeg på treningssenteret, fordi jeg syns det var kjipt å ta trikk og bane en stund før jeg kom hjem. Nå som jeg har flyttet er det 5 min hjemmefra, så jeg dusjer som oftest hjemme, med mindre jeg har dårlig tid. Opp i treningssalen tar jeg mobil (musikk), nøkler til skap og vannflaske, og håndkle om treningssenteret krever det. I bagen: - liten versjon av shampo og balsam, gjerne reisestr. - håndkle - basic sminke, det jeg trenger for å føle meg bra - rene kær - nøkler, lommebok, diverse - og så har jeg sikkert glemt noe Det er da ingen regel som sier at du MÅ dusje på treningssenteret? Eneste problemet du kan få, er at sentere krever innesko.
Djungelvrål Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Lite håndkle (vasker aldri håret etter trening, tar det hjemme) mini 50 ml dusjsåpe mini deo Rent undertøy Treningstøy og sko Thats it
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Jeg dusjer hjemme. Har med meg sko, vannflaske, svettebånd og håndkle i sekken. Har sekken (og jakka) i garderobeskapet mens jeg trener. Dere trener vel ikke i sko dere går med ute? Anonym poster: 6898172593ace7837cb366c040373f87
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Jeg bor fem minutter unna og dusjer stort sett også hjemme. I bag'en har jeg håndkle, treningssko og vektløftingshansker. Dusjer jeg på treningssenteret, har jeg også liten dusjsåpe, litt sminke, deodorant og nytt undertøy med. Du må ha med håndkle og innendørs treningssko, TS. Ikke bare vannflaske. Anonym poster: a66c7fb7adc756776c5de739d3193f5b
Sophia. Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Jeg dusjer hjemme. I bagen har jeg sko, et lite håndkle, vannflaske, hengelås, en frukt e.l. til etter trening, nøkler og lommebok. Opp i salen har jeg med meg mobil+headsett, skapnøkkel, vannflaske og håndkle.
loffen Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Jeg dusjer på senteret. Har med sko, treningstøy,håndkle, såpe, shampo og balsam om jeg skal vaske håret, hengelås, ren truse, deodorant og mascara. I treningssalen har jeg med lite håndlke, vannflaske og iPod.
Supraspinatus Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Dusjer hjemme og innholdet i bagen varierer litt utifra om jeg trener etter jobb. Det faste innholdet er: -Barfotsko og OLY-sko -Hoppetau -Sportsteip -Plaster/sårsalve/sårvaskserviett -Gymnastics grips -Håndledd straps -Kalkpose -Treningslogg+penn -Vannflaske -Ekstra par med sokker
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. september 2012 #9 Skrevet 4. september 2012 Dusjer hjemme. Driter i om folk ser rart på meg på bussen hjem. Føler meg uansett ikke ren etter å dusja i en fellesdusj. Har med egne sko jeg bare bruker på senteret. Hengelås Vannflaske Lite håndkle til apparatene. Ekstra sokker (om jeg husker...) Nøkler, mobil og lommebok må med så klart.
Gjest pærecider Skrevet 4. september 2012 #10 Skrevet 4. september 2012 (endret) Vannflaske, mobil, lommebok, hengelås, treningssko, to håndklær, et lite til svette og et stort dusjhåndkle, sjampo, balsam, dusjsåpe, deodorant, bikini (spa etter trening er digg) samt rene klær til etter treninga. Bruker å dra dit i treningstøy og dusje/badstu og etterpå skifte til rene klær. Når man betaler det hvite ut av øynene for å trene på elixia, så skal jeg jammen og bruke fasilitetene for hva det er verdt. Endret 4. september 2012 av pærecider
LittleJ Skrevet 4. september 2012 #11 Skrevet 4. september 2012 Som regel kommer jeg i treningstøy, kjører jo selv til treningstudioet så... Da har jeg med meg sko, MP3 spiller, et lite håndkle og adgangskortet. Resten pleier jeg la ligge igjen i bilen =)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #12 Skrevet 4. september 2012 Jeg kommer med treningstøy, uten treningstøy eller med 50% treningstøy. Eneste jeg bytter er skoene da det ikke er lov å bruke utesko inne. Med meg har jeg vannflaske, lås og sko. Dusjer hjemme, det tar ca. 12 minutter å gå. Virker sykt stress å måtte pakke med seg hele toalettmappen bare for en treningsøkt! I hvert fall når jeg ikke har bil. Anonym poster: f5523f9cb68a00c02bb281310e90e26b
Catnip Skrevet 5. september 2012 #13 Skrevet 5. september 2012 Dusjer hjemme og innholdet i bagen varierer litt utifra om jeg trener etter jobb. Det faste innholdet er: -Barfotsko og OLY-sko -Hoppetau -Sportsteip -Plaster/sårsalve/sårvaskserviett -Gymnastics grips -Håndledd straps -Kalkpose -Treningslogg+penn -Vannflaske -Ekstra par med sokker PRO :D Liker det. Synes selv jeg drar med meg mye som for en tid tilbake virket som "fancy" utstyr for meg, pulsbelte, armbånd til å ha iPhonen i, shaker med proteinpulver og lignende. Dusjer som regel hjemme med mindre jeg skal på skolen rett etterpå, men er egentlig ikke noen fan av morgentrening. Hvis jeg skal trene mer enn en time, tar jeg med meg banan på treningssenteret i tillegg til shake. Man finner rytmen og rutinen etterhvert, og da blir det mindre stress og mer moro å dra på treningssenter!
Inwe Skrevet 6. september 2012 #14 Skrevet 6. september 2012 (endret) Dusjer hjemme da senteret er rett over veien. I bagen ligger det alltid sko, vannflaske, hengelås, vektløftehansker, treningsdagbok, shaker med pulver, mobil og lommebok Endret 6. september 2012 av Inwe
Envy Skrevet 9. september 2012 #15 Skrevet 9. september 2012 (endret) Jeg har en gymbag innholdene: hengelås, vannflaske, shaker, kreatin, protein, håndkle, treningstøy (inkl. hansker) og sko, samt en deo. Opp i treningssalen har jeg bare med meg vannflaske og hansker. Om jeg trener alene er mobil og handsfree med også. Som regel skifter jeg til treningstøy hjemme før jeg drar, så drar jeg hjem og dusjer etter trening. Liker ikke å dusje på senteret, det gjør jeg kun om jeg skal noe rett etter trening og ikke rekker hjem. Endret 9. september 2012 av Envy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå