Gjest Phair Skrevet 7. april 2004 #21 Skrevet 7. april 2004 Mennesker som tygger tyggis med åpen munn på trikken. Lukk munnen for h..... :evil:
Gjest Seleena Skrevet 7. april 2004 #23 Skrevet 7. april 2004 George W. Bush og hans menn/kvinner All slags krig og store konfliktar som aldri blir løyst på ein normal måte Mannfolk som pitlar seg i nasa Smatting ved bordet Jenter som på død og liv skal kle seg spessielt og anderledes, men som endar opp med å sjå ut som klovnar For stor fart i bil Sure kundar på jobb Regn Kle som krympar og får stygg fasong når eg vaskar dei :o
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2004 #24 Skrevet 7. april 2004 Alle andre som er såååååååå håpløse som gidder å irritere seg over bagateller.......... ()
Gjest Madam Felle Skrevet 7. april 2004 #25 Skrevet 7. april 2004 Har akkurat funnet ut at jeg også blir irritert på folk som betaler barna sine for karakterer på ungdomsskolen.
Gjest 1111 Skrevet 7. april 2004 #26 Skrevet 7. april 2004 Akkurat nå irriterer et visst menneske meg, et menneske som går rundt og rundt og rundt og rundt og rundt og rundt og rundt i stua... hvorfor??!? grrrr.. :evil:
Gjest Phair Skrevet 7. april 2004 #27 Skrevet 7. april 2004 "Har akkurat funnet ut at jeg også blir irritert på folk som betaler barna sine for karakterer på ungdomsskolen. " :enig_animasjon:
Arwen Skrevet 7. april 2004 #28 Skrevet 7. april 2004 Folk som kommer for sent til avtaler Folk som ikke dukker opp til avtaler i det hele tatt og i tillegg ikke sier i fra Folk som sier de ringer deg opp om to minutter og så tar det fem dager Folk som smatter At jeg ikke kan sette blomster på verandaen Bassen til hun i etasjen over meg Noen stamkunder på jobben Kunder som ikke passer på barna sine, men forventer at de ansatte passer på at de ikke slår seg og får skumle ting i hånda når de krabber rundt (er ikke i toppform i dag ble en lang liste) Irriterer meg også over sjefen til sjefen min som aldri kan si klart i fra om ting
Fakse Skrevet 7. april 2004 #29 Skrevet 7. april 2004 At jeg ikke kan sette blomster på verandaen Da har du herved en ting mindre å iritere deg over Kjøp påskeliljer i potte, og plant ut. Jeg har satt ut nå, og jeg bor i Tromsø. De klarer seg fint så lenge det ikke blir maaaasse minusgrader, og de varer kjempelenge, i motsetning til når man har dem inne.
Cia Skrevet 7. april 2004 #30 Skrevet 7. april 2004 Akkurat NÅ irriterer jeg meg over at vannbakkelsen min falt sammen og mest irritert er jeg over at det at det er min feil og jeg ikke har noen andre enn nettopp meg å skylde på! Aldri lukk opp stekeovnen under steking av vannbakkels - da Ber du om at det skal gå galt.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 8. april 2004 #31 Skrevet 8. april 2004 KASPIAN!!! Drittbikkja til naboene, som ikke eier personlighet og bare står og bjeffer og knurrer i hagen hele dagen selv om han har mat og vann og skriker på ukjente, og pissa i skoene mine en dag, dessuten EIER HAN IKKE PERSONLIGHET og løp i vår hage en dag og skreik på mamma!!!
femme fatale Skrevet 8. april 2004 #32 Skrevet 8. april 2004 Folk som sniker i køer!! :evil: Blir såå forbanna... Jeg synes vel ikke det er noe mer gøy å stå i kø enn de gjør! Vent på din tur for søren... (deilig å få det ut... )
Ra|cer Skrevet 9. april 2004 #33 Skrevet 9. april 2004 Å stå i kø Folk som sniker i kø Personer som bare forsyner seg av ting uten å spørr om det er greit At noen ikke kan forstå at man er forskjellige
Gjest Embla s Skrevet 9. april 2004 #34 Skrevet 9. april 2004 Å, hvor skal jeg begynne?! - Først og fremst folk som sniker. Trafikk snikere, køsnikere. Det er faktisk en av de få tingene jeg virkelig skriker ut om. Takler ikke at folk sniker, rett og slett!!!! "jammen jeg skal jo bare...." Alle skal jo bare!! :evil: - folk som hele tiden ber andre om å gjøre ting for seg, ting de like gjerne kunne gjort selv. "Gidder du å......" Så må man liksom ha en gyldig og god grunn for å være så kjip at man sier nei, mens den som spør ikke trenger å begrunne hvorfor h*n spør istedenfor å gjøre jobben selv. Har ikke noe imot å hjelpe andre, men syns ikke noe om folk som skal spare tid og penger selv og løser dette med å dynge børen over på andre. Det er egositsik og vitner om at man setter seg selv og sin egen tid og sitt eget liv så utrolig mye høyere enn alle mulige andre :evil: - folk som saumfarer andres hjem (hjem, barn, ting, utseende, etc) for så å legge ut om alle feil og mangler de fant til neste mann. Generelt folk som fokuserer på feil og mangler ved andre. (slik jeg gjør nå, hehe :oops: ). - Folk som ikke klarer å takle egen missunnelse og lar det få utløp på midre fine måter, som egentlig er lett å gjennomskue. - folk som ikke eier snev av selvironi og som ALDRI kan le av seg selv eller innrømme at h*n tar feil eller har gjort noe dumt - folk som er opptatt av hvordan de kan tyne systemer, folk som syns det er ok å stjele fra fellesskapet, folk som skryter av hvor "lure" de er. Milde moses så irritabel jeg er :o
Skarv Skrevet 9. april 2004 #35 Skrevet 9. april 2004 Kom på en ting til som iriterer: Veninner som bare uteblir fra avtaler uten å gi beskjed.
Piñacolada Skrevet 10. april 2004 #36 Skrevet 10. april 2004 MENNESKELIGE KROPPSLYDER!!!!!!!!!!! Og da mener jeg absolutt alle som finnes. Er ikke til å leve med, jeg, for jeg irriterer meg over det minste kremt.
Gjest Tex Skrevet 11. april 2004 #37 Skrevet 11. april 2004 folk som ikke gidder å stå opp om morran irriterer meg grenseløst. Dagen begynner ved soloppgang, ikke når solen er på tur ned igjen.
Arwen Skrevet 12. april 2004 #38 Skrevet 12. april 2004 Da har du herved en ting mindre å iritere deg over Kjøp påskeliljer i potte, og plant ut. Jeg har satt ut nå, og jeg bor i Tromsø. De klarer seg fint så lenge det ikke blir maaaasse minusgrader, og de varer kjempelenge, i motsetning til når man har dem inne. Men vil ha andre blomster i kassene joooo
Arwen Skrevet 12. april 2004 #40 Skrevet 12. april 2004 Tipper jeg holder meg noen uker til så blir det nok fint her :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå