maiaulrikke Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 (endret) Noen forslag til russebuss navn? Vi er over 20 jenter som trenger litt inspirasjon Endret 18. september 2012 av maiaulrikke
Nimorna Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Krumelure. Er ikke det et ord Pippi langstrømpe fant på?
Krakonosj Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Knurre, purre, surre, gørre, kjøre, føre, smøre, røre, spankulere, subtrahere, dividere, addere, dere, flere, mere, kjære, pære, nære, sære, lære, bære, skjære, såre, våre, Kåre, diafragmakontrahere, kontre, borre, Snorre, Vegard Forre(n), Lada, Toyota, pule, lyge.
Gjest Memories Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Russenavn? Var det ikke snakk om navn på russebuss først da?
maiaulrikke Skrevet 4. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2012 Russenavn? Var det ikke snakk om navn på russebuss først da? jo, men så skulle jeg først slette det, men så fikk jeg ikke det til - og nå får jeg ikke endret det...
Gjest avocadoen Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 (endret) Ble litt forvirra av svarene i tråden, men har ihvertfall forslag til navn på bilen: -Paradise Bordell -Clean Teens Edit: Ubalanse (i stedet for ambulanse) går jo og an. Har noen gode navn om dere hadde vært gutter, men det er dere jo ikke :gjeiper: Endret 4. september 2012 av avocadoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå