Gjest gjest 0 Skrevet 7. juni 2002 #41 Skrevet 7. juni 2002 takk nok en gang for påvirkningen du gir meg! Leste innlegget ditt og ble motivert til 18 etasjer med trappetrinn.... Hvordan går det med vekta? Har det skjedd noe mer der? Hvis ikke må du ikke fortvile! Vekta er ikke det første steder du ser resultater! Lykke til i helga! (Skal tenke på deg når jeg ligger og drar meg på soffan så kanskje jeg kommer meg opp og ut en tur jeg også!)12
Rufus Skrevet 7. juni 2002 #42 Skrevet 7. juni 2002 Hei! Så flink du er!! Skulle ønske jeg hadde halvparten av pågangsmotet ditt! Ville bare si at selv om du har en tung dag, motiverer du meg til å bevege meg...bare ved at du er innom her og forteller litt... Du dytter meg litt på rett vei... Mitt mattips er salat om matlysten ikke er på topp i varmen...med isbergsalat, agurk, fersk sopp, VANMELON, løk og ost/skinke eller reker..det synes jeg er godt ialleall.. Lykke til videre
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #43 Skrevet 7. juni 2002 Hei igjen.. Pamella det er kjempe deilig å høre at jeg oppmuntrer deg til å ta trapper..phuu jeg blir sliten med tanken..18 etg. Det er jo kjempe bra... Hva vekten angår så går det tregt nå men rette veien i hvertfall. Jeg føler meg ganske oppblåst akurat nå, men det er kanskje den tiden i mnd...ikke mye å gjøre med det. Hmm hørtes utrolig deilig ut den salaten Rufus..jeg lagde faktisk salat i dag. Men det er en makaroni salat med masse løk i, paprika, agurk, skinke og egentlig det man vil ha i. Åhh jeg har spist så utrolig mye deilig frukt i dag..jordbær, melon og alt du kan tenke deg. Men det har ikke blitt noen annen form for aktivitet enn kraftig husarbeid i varmen. Jo jeg har gått en liten tur..men den ble for liten.. Men i morgen skal jeg få kjørt meg. Og takk for alle gode tips om sirkel trening. Jeg er begynt å gjøre litt øvelser om kvelden. I morgen er det en litt spesiell da..gullet mitt har bursdag..kan love dere at jeg skal få kjørt meg da. Nå har jeg funnet frem den gamle dongri buksen min..det er nok noen kilo igjen til den passer. Men nå ligger den foran meg og frister..tror nok at det vil hjelpe på. Ha en riktig fin helg alle sammen.. Gode klemmer fra meg..
lykkis1 Skrevet 8. juni 2002 #44 Skrevet 8. juni 2002 Hei du jente på 31. Litt lenge siden du skrev inn her, men tenkte likevel at jeg skulle råde deg til å spise masse annanas. Det øker forbrenningen, og det er ikke minst kjempegodt. Jeg prøver å få i meg 1/2 hver dag, og jeg kjenner det hjelper. Det må selvsagt være fersk altså. Lykke til,- og gi ikke opp, så skal du se at de små spaserturene dine etterhvert blir lengre og bedre.
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2002 #45 Skrevet 9. juni 2002 Hei igjen folkens... Her er jeg igjen... Jeg har hatt litt av en helg.. Min sønn har hatt bursdag og det har bugnet av god mat. Men jeg har vært kjempe flink. Jeg tok meg en gulrot muffins og ellers har jeg bare spist sunn og god mat. Det har selvfølgelig vært en aktiv helg, men ingen tid for lange turer. Men selskap med en hel 1 klasse kan være tøft nok selv for de veltrente så... I morgen er det en ny uke. Og målet mitt denne uken er å komme ned i 93 kg. Jeg er nå på 95 og føler det har gått fryktelig sakte denne uken.. Men med litt mer aktivitet, mer frukt og grønt, masse vann og drikke... Så skal jeg klare det... Tenk at om noen uker, ja da kan jeg være under 90 kg.... Det er helt utrolig å tenke på. Og det skal jeg klare..... Åhhh tenk så deilig å kunne gå på vekten å se at den er under 90 tallet. Det blir en vannvittig deilig følelse.. Hmm jeg gleder meg til å gå på lang tur i morgen. God klem til alle sammen...dere er nydelige... Hilsen meg..
ElleVille Skrevet 9. juni 2002 #46 Skrevet 9. juni 2002 Du er så flink. Viljestyrke har for meg fått en ny mening med deg! *heie*12
Tusenfryd Skrevet 10. juni 2002 #47 Skrevet 10. juni 2002 Jeg er så glad for at det går så bra med deg Og spise sunt i bursdagsselskap og alt. Men det er lov å kose seg også da. Så den gulrotmuffinsen var helt på sin plass! Men husk også å måle størrelsen din. Vekt kan være så mangt. Muskler veier mer enn fett og du kan bli i kjempegod form og få en mye flottere kropp uten at det synes på vekta. Og hvis man ikke tenker på fasong og størrelse kan man miste motet... så husk - det gamle jeansen som er for trang er gull verd! 12
Mathias Skrevet 10. juni 2002 #48 Skrevet 10. juni 2002 Ferdig med forrige uke, klar for ny! God mat, passe med mat, mer aktivitet og ny uke... Bukssa sitter der snart den! Trenger egentlig ikke si noe jeg, du sier det jo selv, oppmunstrer og ser lyset... Takk for gode ord forresten!!!
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #49 Skrevet 12. juni 2002 Hei igjen Ja nå er jeg halveis inn i nok en uke. Den har begynt bra...men nå begynner slitet. Men det er fortsatt ikke apetitten som er det store problemet...men jeg føler ikke jeg har oveskudd til å trene sånn som jeg skal. Men jeg får bare bite tennene sammen og hoppe i det. Jeg klarer fortsatt ikke å spise mer enn tre måltider for dagen. Inni mellom spiser jeg noe frukt utenom og det kan vel telles som mellom måltid. Men tre er bedre enn et til to for dagen. Og så spiser jeg tidligere på dagen enn jeg gjordet før. Da gikk jeg gjerne uten mat til ettermiddagen, mens nå spiser jeg mitt første måltid helst før klokken 1100. Så jeg merker forandringer på hva kroppen har behov for. For nå får jeg vondt i magen hvis jeg ikke spiser tidlig. Hmm jeg lurer på om jeg kommer meg ned noe denne uken i det hele tatt. Jeg føler meg ganske oppblåst i kroppen. Og så er den full av vann grunnet varmen. Kanskje det er noen som har noen tips mot det. Hvordan en kan unngå å hovne sånn opp i varmen. Nei det er bare å hive seg i det.... Ut på tur aldri sur.. Tenkte jeg skulle ut å gå i trapper... Phuu tenker på deg å de 18 etg. dine... Jeg får prøve.. Dere hører nok jubelen her om jeg klarer det... Klem fra meg
Mathias Skrevet 12. juni 2002 #50 Skrevet 12. juni 2002 Hei Lenge siden sist! Vil bare kort si at dersom du spsier frokost, stimulererd u forbrenningen, og får mer energi.... Går eller sykler du til butikken (bil er jo fy i varmen... hehe) Dett går jo så bra så! Dersom du ikke går så mye ned denne uken, har du kanskje blitt flinkere til å spise? Du skal jo forandre på så mye, mange mål å nå her!
Gjest gjest 0 Skrevet 12. juni 2002 #51 Skrevet 12. juni 2002 Hvis du vil rense opp kroppen samtidig kan du prøve deg på Trinoden. Den er flytende og skal blandes ut i vann (tror du skal drikke en liter hver dag i tre uker). Denne er vanndrivende og rensende for hele kroppen. (fjerner avfalsstoffer osv.)Fåes kjøpt på helsekost butikker. Har også hørt at man skal miste et par kilo av denne. Bare forbered deg på at den ikke smaker veldig godt.... men jeg tror nok du bli vant til det! Skal opp alle trappene etterpå i dag også ja.. har gått de hver dag denne uka! Men jeg har ikke vært noe aktiv ellers da pga møkkaværet...12
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2002 #52 Skrevet 12. juni 2002 DETTE ER FANTASTISK! Har lest gjennom alt nå, og føler meg kjempeinspirert! Skal ned noen kilo jeg også, men denne gangen skal det være på den sunne og gode måten. Må bare finne en rytme som passer meg! Syns du har en viljestyrke utenom det vanlige. Du er virkelig flink - og dessuten er du ærlig! Og med en sønn på 7 år?! Jeg bøyer meg i støvet. Dette er bra Stå på - KG's solstråle og inspirator! 12
Tusenfryd Skrevet 12. juni 2002 #53 Skrevet 12. juni 2002 *hvisker til Hope; det er ikke du som skal ned noen kilo, de eneste tipsene du skal ta med herfra er rådene om å spise ofte og sunt, og å bevege deg*12
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #54 Skrevet 12. juni 2002 Hei alle sammen..... Lasse...himmelen har åpnet seg her..snufs. Jeg pleier å gå på butikken når jeg bare skal ha små ting..men e det stor handling med masse melk og tunge varer tar jeg bilen. Du har også rett at det er mange ting som skal endres, og det hele er vel mer en livs stils endring enn en vanlig slanke kur. For målet er ikke bare å gå ned, men å klare å bli der og få en bedre kondisjon. Slik at jeg klarer å henge med min sønn... Det er jaggu ikke bare bare å henge med en meget fysisk aktiv 7 åring...kan jeg love dere. Pamella takk for tipset. Jeg skal prøve det. For jeg har mye problemer med vann i kroppen. Og det er så kjedelig. Når en skal på sommerfest og ben og hender er hovnet opp så det verker...lite gøyt.... Tusenfryd, Lasse, Pamella og alle andre som har vært her... Dere gir meg gode råd, gir meg inspirasjon til å fortsette selv i de tyngste stunder. Dette har vært bedre for meg enn hvilket som helst Grete Rhode kurs eller noe annet. Og Hope..takk for fine ord... Her er det bare å henge seg på.. Alle som vil være med på en kostholds endring, livs stil endring ja bare bli med... Oppmuntringen her er helt enorm. Og det gir lyst til å gjenomføre... Så lykke til Hope og fortell hvordan det går... Jeg venter i spenning. Som sagt så har himmelen åpnet seg her i dag, så det får bli med inne trening nå. Men jeg har fått meg to små manualer, så det blir spennende. Nå er jeg veldig positiv for jeg har begynt å tenke fremover litt. Jeg er en høst jente, jeg liker meg om høsten. Mange vakre farger, og utrolig mange fine klær i høst farger. Da skal jeg unne meg noe fint tenkte jeg. Og da tror jeg ikke jeg trenger å finne det største de har lenger... Det blir spennende. Åhhh som jeg gleder meg. Her er også aerobikk trening for foreldre på skolen til min sønn to kvelder i uken. Der skal jeg melde meg på... Kjempe gøy...gå høsten i møte med sprett i denne rustne kroppen...Hmm Gleder meg God klem fra meg til dere alle sammen...
Mathias Skrevet 12. juni 2002 #55 Skrevet 12. juni 2002 Heisann! Tusen takk for fine ord! er så inspirerende å lese denne tråden, så jeg blir her til jeg tar ferie i juli! Har du sykkel? Finnes flotte sykkelvesker som rommer mye... Har du vært ute og godt i øsepøse-regnvær? Det lukter helt utrolig godt og spesielt da, nå på sommeren! Helt topp å gå tur da og lukte, kjenne regnet som strømmer, høre på lyder..... Og det er ikke kaldt og trist som på høsten... Bare hvordan jeg ser det... ellers: STÅ PÅ!!!
Gjest gjest 0 Skrevet 13. juni 2002 #56 Skrevet 13. juni 2002 Takk for gode ord! Jeg prøver så godt jeg kan å oppmuntre deg for jeg vet hvor utrolig vanskelig dette er!! Skulle jo nesten tro jeg var kjempeflink selv men det er jeg absolutt ikke.. nesten den eneste trimmen jeg får for tiden er de 18 etasjene jeg drar meg opp på jobben.. Må skjerpe meg jeg også!! Har spist en del godis i det siste også.. klarer liksom ikke holde meg unna! Har et kjempeønske om å gå ned fem kilo i løpet av ferien! Det hadde vært så deilig å bli kvitt dem!!! åååå!! Jeg vil så innmari men jeg har bare ikke viljestyrke til å klare det når jeg ikke har noe fast opplegg som noen følger opp for meg... Grete Rhode er nesten det eneste jeg kunne klart å følge for der må man liksom stå til ansvar for andre... Men jeg har ikke råd... Noen som har noen tips? (har jo mange tips i hodet som jeg gir til andre, men får liksom ikke brukt de selv...)12
Mathias Skrevet 13. juni 2002 #57 Skrevet 13. juni 2002 Hei Pamella! Går du ned trappene også...? Bor du sammen med noen som kan bli med på turer/sykkelturer? Med hund,mMÅ du gå tur.... Hva med bedriftidrett? Det er sosialt også! Deter sykkelkarusell, tereng, bane, hånball, fotball.... Gi deg selv belønning når du har klart et mål, f. eks gjort det du skal i løpet av en uke... Ikke gi opp, kom igjen, dette klarer du!
Gjest gjest 0 Skrevet 13. juni 2002 #58 Skrevet 13. juni 2002 Ja jeg går ned trappene! Men jeg bor fremdeles hjemme hos mamma og pappa og de er jeg ikke spesielt interessert i å trene med... Slutter i jobben om to uker så det er rimelig uaktuelt å bli med på no' greier der... Og hunder er jeg ikke veldig glad i.. Blir ikke så lett dette.. Det som er surt er at jeg faktisk betaler medlemsavgift på sats hver måned.. Greit å være støttemedlem... Hater meg selv for at jeg ikke drar dit, men jeg blir lei i løpet av maks en mnd...12
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2002 #59 Skrevet 15. juni 2002 Hei igjen du! Følger ditt eksempel jeg Anonym, og har endelig kommet meg ut litt. Startet dagen med en brødskive til frokost, syklet deretter 3 km (ca.) ned til et treningsstudio, syklet så på en sykkel med intervall ca. 4 km. Deretter tok jeg noen repetisjoner for benmusklaturen. Syklet så hjem. Føler meg fryktelig flink altså! Har ikke trent ordentlig på mange måneder. Trente ikke veldig hardt i dag heller, men jeg ble da sliten nok. Liker ikke å trene når det er folk der, for jeg føler meg så liten og utrent Men jeg har da klart meg bra. Aner ikke hvor mye jeg veier, for vekta har jeg ignorert. Dessuten danset jeg meg gjennom hele gårsdagen. Ryddet litt og danset salsa. Hadde det kjempegøy, og ble ganske varm etter hvert! Skal fortsette med dette en stund! Pleier dessuten å ta 100 situps om dagen, så jeg skal nok klare å komme meg litt i form... Men foreløpig er jeg på begynnerstadiet og koser meg med det! God samvittighet har jeg også! Herlig Klemmer fra Hope
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2002 #60 Skrevet 16. juni 2002 Hei igjen folkens Ja nå er nok en uke over.... :-? Jeg har vært på tur denne helgen og jeg har gått..og gått...og gått. Og vet dere hva.. Jeg har klart det igjen... 1 kg til er gått av :D HURRA På lørdagen var jeg ute å gikk i fire timer.... Det var så deilig... Og nå er jeg mer motivert enn noensinne. I morgen er en ny dag...nye muligheter. Åhhh dette skal bli så bra dere. Jeg hadde ikke trodd at det hadde gått nedover denne gangen.. Men det gjordet det. Buksene mine begynner rett og slett og bli for store. Men jeg skal vente litt til før jeg begynner å kjøpe nye... Litt lenger ned og inn først... Håper alle har hatt en fin helg og ha en kjempe fin uke... Gode klemmer fra meg....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå