Gå til innhold

Trenger litt oppmuntring.....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Til og med dårlig og trist uke gir resultater.... Får jo humøret opp det hva?! Føler med deg, og glad med deg, så utrolig flott!

:D

NÅ er det bare å holde ved like, forsette og hver dager en dag...

Hilsen Lasse (ulogget...) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slankere.com kan dere legge inn alt i en personlig dagbok og få tilbakemeldinger på alle notatene deres om vekt, trening og generell frustrasjon rundt alt dette med kroppen deres.

Da kan dere se ALLE som sliter med dette(søker inspirasjon og støtte)

på de sidene.

ang: "slanke-" Kremer/dråper/kurer/pulver/sulting/spying

Jeg vil komme med en liten stikker....kan vi ikke snart bli enige om at det ENESTE som hjelper mot overvekt på en varig måte er økt aktivitet og mindre kalorier. I en ny varig endret livsstil vil de fleste har føle på kroppen at dette er den eneste vei til målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg regner med at gjest er hun som startet tråden?

Gratulerer med en kilo!!! Nå er det ingenting som kan stoppe deg for nå ser du jo at dette virkelig virker! Lykke til denne uka!

Selv har jeg ikke vært mye aktiv i det siste, og jeg har begynt med noe som jeg kommer til å få masse kjeft for her inne.. men shit au!

Jeg har begynt på en slankekur som går over en uke. Den er laget av et norsk sykehus og de lover et ganske stort vekttap. Det går på å spise mye frukt og grønn pluss annet for å få i seg de næringsstoffene man trenger. Man kan holde på med denne kuren så lenge man ønsker. Jeg har ikke veldig lyst til å fortelle så veldig mye om det enda... Må se om det fungerer først. Jeg er fullstendig klar over at mest sannsynlig går jeg rett opp igjen, men nå trenger jeg et spark i baken som gir meg lyst til å fortsette. Så da får vi se om det virkelig finnes en fantastisk kur!

Må få med at jeg gjør dette litt for å støtte søsteren min som jeg begynte på denne kuren sammen med. Hun trenger virkelig å gå ned en del kilo for å passe på helsa si.

Vel.... vi får se da om dere kan le av meg eller ikke på slutten av uka... jeg er forberedt på det værste!! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pamella :D

Skal ikke kjefte! Vil bare legge til at det som skal til for helsens skyld er trim og bevegelse.... En kan bli så tynn en bare vil, dersom årer er tjukke av belegg, hjertet og oksygenopptak går på lavgir, og produsering av kjemiske stoffer ikke stimuleres.... Kroppen er lagd for å bevege seg, når den ikke gjør det, ruster den og går i stykker...

Ellers lykke til selvfølgelig, bare husk å gå de 18 etasjene forstatt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen 8)

Ja her er jeg fullt pålogget og alt... :oops:

Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke ville det først men da jeg startet tråden var det faktisk veldig vanskelig.

Og så har jo støtten her inne vært helt utrolig.... :lol:

Så nå kommer jeg ikke til å være anonym lenger... :wink:

Lasse du har helt rett som vanlig.

Jeg hra gått på uendelige kurer som har vært kjappe og effektive.

Her en 13 dagers kur hvor jeg gikk ned over 10 kg på.

Men det viktigste er å holde kroppen i aktivitet.

Problemet mitt og mange andre sitt er at vi slanker oss feite.

Istede for å leve sundt og være aktive så kjører vi på beinharde hurtige kurer og så setter vi oss fornøyd ned når vi er ferdige å hiver innpå med noe godt. For det kan vi jo unne oss nå som vi har vært så flinke..

Og vips så er kiloene tilbake med enda flere på slep.

Jeg skal ikke si at jeg aldri kommer til å ta en uke med hard kur igjen for det kan hende. Men målet mitt er nå å komme i form. Lære meg å spise sundt. Jeg kunne godt tenke meg å høre hvordan den dietten din er.

Siden den inneholder masse frukt og sånt.

Jeg er så utrolig glad for at jeg er kommet der jeg er i dag.

Og tenk at snart kan jeg si at jeg er under 90 kilo.

Det er mitt første del mål nå. Så er det denne dongri buksen som venter på meg da. Jeg får igjen to knapper på den og snart er det flere...

Det går så bra dette her.... :P

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Lasse:

Jeg har takket være denne tråden blitt mye mer obs på å bevege meg. Og ja jeg tråkker opp og ned de 18 etasjene... Det blir jo lettere og lettere og det er deilig! Hopper masse trampoline også... Men ellers blir det lite sykling og annen trening. Jeg må gjøre en del husarbeid snart for å kompensere litt! En annen ting: Denne kuren inneholder ikke noe fett/smør, og da blir jeg vant til å holde meg unna det. Håper iallefall at jeg ikke har like lyst på fet mat når jeg er ferdig....

Susi Q:

Kan ikke jeg få teste den før jeg gir den til deg? Du er jo så godt igang nå at jeg ikke har lyst til å gi den til deg... Jeg synes forøvrig den minner litt om ketogen kost (?). Men jeg skal gi tilbakemelding! Og funker det og du fremdeles er interessert da kan jeg gi den til deg. Men det beste er nok å la være... Synes du er vanvittig flink jeg!! Misunner deg så innmari... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Susi!!! :D

Du har virkelig forstått helheten! Forøvrig er du sikkert mye mer bevisst, og rører deg mer enn meg.... Det var det der med å vite og å gjøre... Skal trene i dag, må snart komme i regelmessig rutine, ligger mye der, så alt ikke blir på impuls...

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :wink:

Pamella jeg kommer nok ikke til å hive meg på en slik kur nå. Jeg er kjempe fornøyd med det jeg har klart å gjøre til nå.

Men jeg synes det er innteresant å se forskjellen på den og denne andre kuren som jeg tidligere har gått på. Og så er det litt for å finne ut hvordan disse kurene er satt sammen.

For at det er noe i hvordan man setter sammen maten man spiser og hvordan kroppen og forbrenningen reagerer på den tror jeg nok.

Det som er tanken mine er å uti fra disse kurene se om det er noen tips en kan ta med i en vanlig diett.

Men klart jeg kan vente. Jeg er veldig spent på hvordan det går for deg.

Du må love å fortelle i løpet av uken. :wink:

Lasse...jeg skjønte det men du veden så vanskelig det var å sette i gang. :-?

Men nå er jeg på vei...

Og det føles utrolig deilig.

Som du selv sa at når det går rett vei til og med i en dårlig uke.... da er det bare å stå på videre.... :D

Jeg har nok kjærlighets sorg nå :cry: å det vil nok ikke gjøre dette noe lettere.

Men på en annen side så gjør det meg sint og da vil jeg vise mer enn noen sinne at dette klarer jeg.

Klarer nok ikke å være så sosial som jeg burde men turene er fine å gå på alene også. Og kveldene er fine å trene ut litt frustrasjon på. Så dette skal gå bra.

Stor klem til dere alle sammen der ute....

Keep moving...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Hei alle sammen..

Ja dette har vært så langt en utrolig tung uke.

Jeg har så fryktelig kjærlighet sorg....åhhh

så blir jeg så sint også :evil:

Dette er liksom det siste jeg trenger nå...

Men bare vent..

Jeg skal vise han og alle andre at jeg lar meg ikke stoppe denne gangen..

I dag på jobben fikk jeg komentar om at jøss du ser ut som du har halvert deg nesten....hva er det som skjer...

Det var litt koselig. :D

Når folk begynner å komentere det så er det i hvertfall gått riktig vei..

Noen gode tips å glemme kjærlighets sorg mens en slanker og forbedrer formen sin her eller...

Nei opp med hode nå... jeg kan ikke la dette ødelegge.

Da blir jeg sprø :-?

Ha en fin dag alle sammen...

Jeg får ta meg en tur ut nå...

før jeg mister motet...

Klem fra meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hei!

Så flott da Susie Q! Når andre ser resultatene må det virkelig skjedd en del! Er ikke det vanvittig deilig?? Da skjønner du vel også at det ikke bare er vekta somsladrer om forminskningen?

Selv har jeg kutta ut den kuren jeg begynte på. Jeg gikk ikke ned noe de fire første dagene, og min søster gikk kun ned en kilo. Mulig man går ned mest på slutten men det får så være. Jeg ble i utgangspunktet med for å støtte søsteren min men når hun jukser hele tiden uten å bry seg gidder jeg bare ikke hjelpe henne. Så vi får se hvordan det går med henne videre!

Jeg har iallefall bestemt meg for å bli mer en støttemedlem på sats, kanskje et aktivt medlem!! Ikke dårlig. Om en uke er jeg arbeidsledig også, og da er det bare å komme seg opp om morgenen og sykle bort til treningssenteret (bilen blir nok brukt i starten)! Og sås atser jeg på å spise masse frukt å grønt istedet for snop.. Så du må bare fortsette Susie Q, så du kan motivere oss andre slappinger i KG!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Trening og aktivitet er godt for kjærlighetssorg! Da produserer kroppen antidepresiva! Dessuten kan det å svette litt ut være godt for agresjonen!

Hærlig at andre ser at du er blitt tynnere! Da er det bare å fortsette som du har da! Dvs at du trenger nødv vis ikke gjøre MER, bare FORTSETTE... :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er her så artig å lese Susi Q - :P veldig positivt at du merker resultater, og får høre det også. Det er ikke alltid så mye som skal til før man svever litt lettere. Og jeg slenger meg på Lasse som roser deg med å se helhet og sammenheng.

Når det gjelder kjærlighetssorg så er de helt grusomt. Men det hjelper å ha noe å gjøre, og særlig noe som gjør deg glad og som du har godt av :lol:

Dette blir veldig bra. Du skal snart på ferie?

Vi må få høre fra deg altså! Hvordan det har gått i ferien og sånn.

Husk også at om du spiser en is eller noe, så er det ikke det som er det farlige, men at man ikke har gode vaner i bunnen.

Men - det vet du jo alt som nå, så... :P

Kjempefin ferie må du ha - en god sommer med masse sol 8) og bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Susie Q!

Du er råtøff altså! Skikkelig fin tråd å lese dette her.

Og Lasse har (igjen ;-) ) rett mht. trening og kjærlighetssorg. Tror aldri jeg har jogget, gått i skogen (og brukt punchball - jeg var så forbanna!) så mye som etter sist jeg ble dumpet. Og vips; så var jeg over han på no time! Strålte som en sol - og da dukket det jammen opp en ny Mr. Nice Guy ganske kjapt :D

Stå på videre.

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lol: Hei alle sammen

Ja jeg har faktisk ikke vært på vekten enda.....

Så jeg vet ikke om forrige uke bar gode resultater der...men jeg vet at jeg føler meg bedre og da gidder jeg ikke å sjekke... :P ikke enda i hvertfall.

Men kan si såpass at jeg må snart ut å kjøpe meg nye bukser.

For de jeg har er virkelig blitt for store nå...

Jeg har jo merket at de ble litt videre men nå....folkens de begynner å henge å slenge rundt meg.....

Og denne typen som dumpet meg...vel :briller: hvis ikke han ser hva godt han hadde funnet i meg......så er det hanns tap :kgblunk:

Det er nok ikke lett å bli dumpet... og jeg har alltid vært en person som har trøste spist hvar gang anledningen har bydd seg...

Men ikke denne gang.

Nei Det går sånn passe med spisingen men totalen av det jeg spiser er sunt nok til at det går rette veien. Det er nok der jeg har gjort de store feilene tidligere. Fått kjempe dårlig samvittighet hver gang jeg har spist noe usunt og tenkt at ja ja det er ikke så farlig. Og så bare fortsatt med det hver dag. Men nå spiser jeg chips hvis jeg får lyst på det, og det er sjeldent. Før spiste jeg det ofte og når jeg først spiste det så var posen tom i løpet av null tid. Men nå spiser jeg litt og lar det være med det. Da slipper jeg den dårlige samvittigheten og har døyvet lysten på å skeie ut.

Treningen er grei, men jeg vil gjerne mer. Men jeg ser at det blir enklere til høsten når ejg begynner med aerobikk.

Da blir det liksom faste dager og turer uten om.

Men nå er det skoleferie og min sønn er aktiv som bare det. Så jeg prøver å holde litt følge med han også. Det er trening det kan jeg love dere.

Ellers kan jeg fortelle at jeg skal snart på ferie... og det gleder jeg meg til.

Skal til Bø i Telemark. Masse bading i Sommerland. Tenk sist jeg var der så var jeg 114 kg som lå å fløt uti vannet der.

Denne gangen fortsatt for stor men mye mye mindre...

Kanskje neste sommer at jeg ikke bare er mindre men også mye bedre trent...

Tenk på det...

Jeg gleder meg til ferien... 8)

Og ferie er det samme som masse aktiviteter, badmington, bading, turer, fotball o gmye mer...

Takk igjen alle sammen...

For at dere er her....

og at dere støtter....

og at dere gir gode råd...

og ikke minst for at dere lytter.....

Kjempe glade i dere alle sammen.....

Og jeg kommer snart igjen.

Skal fortelle dere når jeg har vært på vekten...he he :wink:

God klem alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pamella - ikke innlogget

Så flott at du har et så sinnsykt pågangsmot før ferien!! Og ingenting er som er skikkelig sommerferie med masse morro!

Ønsker deg lykke til igjennom sommeren så skal jeg også se om jeg får skjerpa meg litt jeg også.. (det har sklidd litt ut etter at jeg gav opp den teite kuren... Men neste uke er jeg ferdig på jobben og er arbeidsledig så da skal jeg nok klare å bevege meg litt mer ved siden av skolearbeidet!)

Ønsker deg iallefall en strålende sommer og jeg gleder meg til å høre resultatene dine!! :briller:

:D God sommer!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD FERIE!!!

Kos deg og la trivselen komme, du virker på virkelig god vei!!! Kanskje dette kan bli begynnelsen på den beste tiden?....

P.s TRenger du vekt? Du er jo inne på det med hvordan du FØLER deg... Tenk om du føler deg flott, buksen bblir for stor, humøret er på topp... OG så er vekta stått stille (fordi du har fått mer muskler feks)...? Ødelegger det alt?

Jeg bare spør :)

Trivelig å skrive her, virkelig!!! Nå er det på med solbriller, og nyte den beste tiden på året, sukk, skulle bare vart noen mnd lengre :)

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:wink: Lasse du har helt rett...... igjen. :lol:

Jeg har ikke følt for å gå på vekten for jeg kjenner på klærene og jeg kjenner på når jeg beveger meg..... og jeg lytter til alle komentarene.

Og det føles DEILIG :D

Og enig med deg igjen jeg :briller: en må nyte denne tiden....

vi skulle bare hatt så mye mye mer av den.

Sol og sommer... kjenne at en begynner å trives... kunne begynne å flørte uten å føle seg som en valross på beiler tur...

Nei sommeren er deilig !!!!!

Og jeg kommer ikke til å reise før om en uke så jeg er her fortsatt.. :wink:

ser etter nye gla meldinger fra dere

For dere blir nok ikke kvitt meg så lett nå.... :sjarmor:

Og det er så fint å lese at dere faktisk liker denne tråden, for den har nok vært alfa omega for meg. Det å få oppmuntrende ord , o gfå gode råd ikke minst.....

Håper dere alle får en kjempe fin dag.

Og Lasse :wink: du er så god :oops:

God klem fra snart lille meg..... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hope (ikke innlogget)

Følger på her jeg! Susi - du er så flink! Skulle ønske jeg hadde din viljestyrke!

Jeg har klart å komme meg ut jeg også, da. På mandag syklet jeg 7 km i skogen hvor jeg bor. På tirsdag jogget jeg ca. 3 km. (Jeg er ung og burde være sprek, men har aldri vært det. Dumt å klage når man har alle muskler og ledder i orden... Men, men... Ikke alle kan være like aktive!)

I dag skal jeg sykle 3 km til et treningsstudio, deretter skal jeg trene til jeg nesten stuper... Gleder meg faktisk litt! (Min venninne jobber på treningsstudio, så jeg får gratis timer... )

Har bestemt meg for at i sommer skal jeg virkelig ta i et tak, trene og bli sunn ungdom igjen. Jeg skal vise alle at jeg kan klare det jeg også!

Lykke til Susi Q! Jeg er fryktelig stolt av deg. Takker for at du er så ærlig og viser alle at det faktisk går an! :)

Hope

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke-innlogget Ice_White

Får bare dårlig samvittighet av å lese denne tråden, jeg. Tror jeg skal slutte å lese den..

Jeg er nektet å trene, så nå har jeg ikke trent på fire mnd - og gjett hvor dum og ekkel jeg føler meg! Trening gjorde meg så lykkelig, men det finnes alltid noen som liker å ta gleden fra andre.

Dere er heldige dere som får lov! Så ikke klag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...