Emma Belikova Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Nå er det generelt mye som irriterer meg med Facebook, men det å ta bilder av seg selv i speilet og legge ut, tror jeg topper listen. På en god nummer to kommer disse som legger ut f. eks.: Å neeei, kriiiiiiseeeee!!!! Og så er det noen som spør hva det er, hvor personen da svarer at h*n ikke vil ta det på Facebook. Argghhhh!! 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 det som irriterer meg er dem som driter seg ut. snakker stygt om andre på veggen til hverandre. de som tigger penger. de som skriver 10 statuser om dagen. Anonym poster: 21c2966fb71fc07191004fba4ac7410e
Gjest Raindrops Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Alle menneskene som krever oppmerksomheten min, alle menneskene som krever oppmerksomhet fra andre, at folk jeg ikke har snakket med på 5 år kommer på at de kan sende en melding, at veninnene mine kommenterer profilbildene mine med "sååå søt da!" "åh pena hjertehjerte" og forventer det samme tilbake, jeg er ikke engang spesielt søt. Det var det jeg kom på i farta. 2
Gjest SebraPiken Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 "Dette spiser jeg nå"-bilder Status som: "Når har jeg gått tur." "Nå har jeg matet hunden min." "Nå må lilletuppa skifte bleier, hun har bæsjet." "f*en " (spør du hva det er, er svaret: Ingenting / Noe / vil ikke snakke om det.) "Æsj, se så stygg jeg er / se så feit jeg er"-bilder (Nei, de er IKKE stygge eller feite!) "Hunden min har fått seg MARIUS-GENSER!" 1
Niennas Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Tråden flyttes til Data, spill, internett og telefoni. Niennas, mod.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Utdanning/Studied at: Livets harde (skole) Så originalt! Anonym poster: 47a17e0aad63b3eae1fe046406315394 8
lovedrug Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 (endret) Tror man har det for lett ,hvis facebook kan irritere så veldig mye. Eneste er de som suttrer å klager om intime ting som ingen andre enn de nærmeste bør høre, barneverns trøbbel foreksempel . Eller at du har diare og spyr det femte døgne på rad,det er nok med å si syk liksom. Endret 4. september 2012 av lovedrug 1
Gjest Høymann Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Hele facebook irriterer meg. Jeg MÅ ha de for å få med meg enkelte ting. Kommentere på enkelte steder for eksempel "eventer" Konkurranser chaten (folk har ikke mobil eller msn/skype lengre) Enkelte sider MÅ man registrere via facebook... omgfgzoor
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #9 Skrevet 5. september 2012 Tror man har det for lett ,hvis facebook kan irritere så veldig mye. Nei vi er ikke akkurat sultne barn Afrika:-) Men som konkurransemenneske takler jeg dårlig at folk lever et mer spennende og mer sosialt liv enn meg. Så jeg er med på alt muligrart, delvis for å bli tatt bilde av og lagt på facebook(legger aldri ut bilder selv, skal jo se ut som om jeg ikke selv prøver å vise meg frem). Anonym poster: b36159dcfaf7f3995f89b958eaedeb24
Myosotis Skrevet 6. september 2012 #11 Skrevet 6. september 2012 Det eneste som irriterer meg er når folk tagger meg i bilder jeg ikke er inni, eller som er totalt urelevant for meg. Ble tagget som ei fattig indisk tiggerdame en gang, da ble jeg så sint at jeg fjerna han som venn!>.< Riktignok var han professjonell fotograf og bildet var ok. Han ville sikkert ha feedback og valgte den kjappe løsningen. Men allikevel HALLO!!! Hvor er antennene dine?? Ellers er det lite som irriterer meg. Hverken de som poster 100 bilder av seg selv hver dag, spisemeldinger eller "en kald pils til rekene ekke feil!" Ok kanskje litt. Men det er pittelitt. Liker facebook jeg. 1
Antique Skrevet 6. september 2012 #12 Skrevet 6. september 2012 Statuser som : "De som ikke liker er ikke ekte venner" "Skriv et hjerte for å vise at du er glad i meg, den som ikke gjør det er ikke en ekte venn" Også irriterer det meg at enkelte skal skrive om absolutt ALT de gjør iløpet av en dag.. Herre 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå